De Nostalgie rit zondag 15 september

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by zappa »

Marsman wrote: 15 Sep 2019 23:02
zappa wrote: 15 Sep 2019 22:12 Verder heb ik ook nog een zwarte TA gezien waar een bmw aan kleefde ?
zal wel een AT geweest zijn...
:lol: :lol:

nen onda dus :mrgreen: maar wel wreeeeeed betrouwbaar ! ;)
sig nature

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by DE Fluppe »

De feiten :

- Ik ben nog steeds de knapste van de overgebleven ET's, maat ik zie de andere twee nog altijd even graag
- BMW is en blijft een brolmerk
- Marsman en zijn gps zijn niet zo'n goeie vrienden
- De 'jongeren" die lachen met de meer ervaren deelnemers mogen stilaan ook eens een kijkje gaan nemen op
www.mypension.be. Ook al rijden ze met de slecht ontwikkelde motoriek van een kleuter
- Muug zijn auto is verkocht en daarom geeft hij een BBQ voor het forum
- Het Spook zijn outfit trok op geen kl*ten...net zoals zijne moto, maar hij had wel een schoon Atanneke bij
- Muug gaat vloeken als hij leest dat hij een BBQ moet geven
- We moeten zo'n rittekes terug wat vaker doen

:) :) :)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by Muug »

DE Fluppe wrote: 16 Sep 2019 07:08 - Muug zijn auto is verkocht en daarom geeft hij een BBQ voor het forum
Geen probleem! Volgend jaar organiseert de buur hier een lentefeest en jullie zijn welkom!

Als zelfs Duib lange teksten begint te typen met euforische inslag dan moet het ongetwijfeld een prachtige dag geweest zijn, en daar ben ik heel gelukkig mee!

User avatar
Roadster
Posts: 17
Joined: 16 Sep 2019 07:37

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by Roadster »

DE Fluppe wrote: 16 Sep 2019 07:08 De feiten :

- Ik ben nog steeds de knapste van de overgebleven ET's, maat ik zie de andere twee nog altijd even graag
- BMW is en blijft een brolmerk
- Marsman en zijn gps zijn niet zo'n goeie vrienden
- De 'jongeren" die lachen met de meer ervaren deelnemers mogen stilaan ook eens een kijkje gaan nemen op
www.mypension.be. Ook al rijden ze met de slecht ontwikkelde motoriek van een kleuter
- Muug zijn auto is verkocht en daarom geeft hij een BBQ voor het forum
- Het Spook zijn outfit trok op geen kl*ten...net zoals zijne moto, maar hij had wel een schoon Atanneke bij
- Muug gaat vloeken als hij leest dat hij een BBQ moet geven
- We moeten zo'n rittekes terug wat vaker doen

:) :) :)
Gij? Knap? Dat wilt dan wel iets zeggen over die andere ET's… :mrgreen:

Image

de feiten:

- dat ik mij ferm moest inhouden achter de Fluppe op de Molignée, nooit gedacht dat die dag ooit zou komen :mrgreen:
- dat het een fijn weerzien was met iedereen
- dat Onze Pa nog altijd graag detourkes voorziet in de route en er op de een of andere manier toch altijd in slaagt om terug aan te sluiten
- dat het Marsmanneke diezelfde gave niet heeft :lol:
- dat ik blij was dat mijne GS van het zwevend-tapijt-type is want ik heb het na 5km al opgegeven om alle putten te tellen

Merci Fluppe voor het initiatief en aan al de rest voor het gezelschap!

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by Blackbert »

Oud.
Of ge lelijker of mooier werd in al die jaren sinds den Druugen Airing is geen criterium
Of ge rapper of trager werd is geen criterium
Of ge nog steeds een afslag mist of niet is geen criterium

Dat ge, ipv een dagje op de moto, uw zondag spendeert aan het verhuizen van uw dochter naar haar eerste appartementje, dát is een criterium. :ugeek:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by F M »

Blackbert wrote: 16 Sep 2019 10:15
Dat ge, ipv een dagje op de moto, uw zondag spendeert aan het verhuizen van uw dochter naar haar eerste appartementje, dát is een criterium. :ugeek:
Nu pas? Gij zijt precies ne jonge papa :mrgreen:
I am confused. Oh no, maybe not!

kirikoe 1.0
Posts: 27
Joined: 28 Jul 2019 11:25

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by kirikoe 1.0 »

Dat het een toffe dag was . :P
Mijn madam was heel tevreden en ik dus ook. :rayof:
Als oudje heb ik die jonge gasten een beetje in het oog gehouden zodat ze geen stommitieiten konden begaan. :whip:
Als laatste van de groep rijden zal nooit mijn sterkste punt worden :(

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by Cotthem »

@kirikoe. Gij had dan ook een kostbare vracht mee he...Ik vond het leuk om eens mee te tjezen met die ego's :grin: en de wannabees :grin: en tot mijn grote verwondering lukte dat ook vrij goed...zelfs ozzepa , niet van de minste, misschien wel de beste, moest zijn 60 jaar ervaring bij elkaar schrapen om aan mijn tail te blijven hangen... :whistling: :peepwall:
"...the path is the destination"

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by DE Fluppe »

Mag ik uit alle reacties concluderen dat iedereen het plezant vond en dat we zulke nostalgische ritten meer moeten doen? ;)

Btw...heeft er nog iemand het roadbook liggen van de 3de editie van de M&T forumrit (2006) die ons toen tot in het koninkrijk Luxemburg leidde?

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by Cotthem »

DE Fluppe wrote: 16 Sep 2019 17:41 Mag ik uit alle reacties concluderen dat iedereen het plezant vond en dat we zulke nostalgische ritten meer moeten doen? ;)

Btw...heeft er nog iemand het roadbook liggen van de 3de editie van de M&T forumrit (2006) die ons toen tot in het koninkrijk Luxemburg leidde?
:whip: hup, achter uwen laptop met uw michelinkaarten verdorie... :mrgreen:
"...the path is the destination"

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by DE Fluppe »

Cotthem wrote: 16 Sep 2019 17:49
DE Fluppe wrote: 16 Sep 2019 17:41 Mag ik uit alle reacties concluderen dat iedereen het plezant vond en dat we zulke nostalgische ritten meer moeten doen? ;)

Btw...heeft er nog iemand het roadbook liggen van de 3de editie van de M&T forumrit (2006) die ons toen tot in het koninkrijk Luxemburg leidde?
:whip: hup, achter uwen laptop met uw michelinkaarten verdorie... :mrgreen:
Slavendrijver !! 😈😈☺☺

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by duibhce Kaelann »

DE Fluppe wrote: 16 Sep 2019 17:41 Btw...heeft er nog iemand het roadbook liggen van de 3de editie van de M&T forumrit (2006) die ons toen tot in het koninkrijk Luxemburg leidde?
Belgie_MT_Forumrit_06_Waremme-Rochefort_315km.gdb :whistling:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by OzzePaa »

duibhce Kaelann wrote: 16 Sep 2019 18:23
DE Fluppe wrote: 16 Sep 2019 17:41 Btw...heeft er nog iemand het roadbook liggen van de 3de editie van de M&T forumrit (2006) die ons toen tot in het koninkrijk Luxemburg leidde?
Belgie_MT_Forumrit_06_Waremme-Rochefort_315km.gdb :whistling:
Zo noemde die inderdaad ... hier :arrow: staat zelf een linkske ;)
Voorwanneerist :?: :rayof: :whip:
Last edited by OzzePaa on 16 Sep 2019 23:25, edited 3 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by OzzePaa »

Cotthem wrote: 16 Sep 2019 16:24 @kirikoe. Gij had dan ook een kostbare vracht mee he...Ik vond het leuk om eens mee te tjezen met die ego's :grin: en de wannabees :grin: en tot mijn grote verwondering lukte dat ook vrij goed...zelfs ozzepa , niet van de minste, misschien wel de beste, moest zijn 60 jaar ervaring bij elkaar schrapen om aan mijn tail te blijven hangen... :whistling: :peepwall:
Ja OK ... maar Gertruud kan met haar 85 peekaakes eigenlijk goed schrapen ;) :mrgreen: Maar in tegenstelling tot wat Cotthem denkt, menen enkelen in mijn onmiddellijke omgeving dat het meeste van mijn ervaring (en bij uitbreiding m'n verstand :roll: ) van de eerste 5 jaar komt :lol:
Trouwens, uwe vloeiende tjeesstijl staat in volle glorie op enkele meters pellicule :thumbsup: ... af en toe zelfs met oplichtend remlicht :mrgreen: :tongue:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by Cotthem »

OzzePaa wrote: 16 Sep 2019 18:37
Cotthem wrote: 16 Sep 2019 16:24 @kirikoe. Gij had dan ook een kostbare vracht mee he...Ik vond het leuk om eens mee te tjezen met die ego's :grin: en de wannabees :grin: en tot mijn grote verwondering lukte dat ook vrij goed...zelfs ozzepa , niet van de minste, misschien wel de beste, moest zijn 60 jaar ervaring bij elkaar schrapen om aan mijn tail te blijven hangen... :whistling: :peepwall:
Ja OK ... maar Gertruud kan met haar 85 peekaakes eigenlijk goed schrapen ;) :mrgreen: Maar in tegenstelling tot wat Cotthem denkt, menen enkelen in mijn onmiddellijke omgeving dat het meeste van mijn ervaring (en bij uitbreiding m'n verstand :roll: ) van de eerste 5 jaar komt :lol:
Trouwens, uwe vloeiende tjeesstijl staat in volle glorie op enkele meters pellicule :thumbsup: ... af en toe zelfs met oplichtend remlicht :mrgreen: :tongue:
http://motorpraat.be/viewtopic.php?f=33&t=6339

tsssss...... :whistling: :whistling: :peepwall:
"...the path is the destination"

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by DE Fluppe »

OzzePaa wrote: 16 Sep 2019 18:31
duibhce Kaelann wrote: 16 Sep 2019 18:23

Belgie_MT_Forumrit_06_Waremme-Rochefort_315km.gdb :whistling:
Zo noemde die inderdaad ... hier :arrow: staat zelf een linkske ;)
Voorwanneerist :?: :rayof: :whip:
Link not found :shock: :shock:

kirikoe 1.0
Posts: 27
Joined: 28 Jul 2019 11:25

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by kirikoe 1.0 »

OzzePaa wrote: 16 Sep 2019 18:31
duibhce Kaelann wrote: 16 Sep 2019 18:23

Belgie_MT_Forumrit_06_Waremme-Rochefort_315km.gdb :whistling:
Zo noemde die inderdaad ... hier :arrow: staat zelf een linkske ;)
Voorwanneerist :?: :rayof: :whip:
Pa uw linkske werkt blijkbaar niet meer

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by OzzePaa »

kirikoe 1.0 wrote: 16 Sep 2019 19:09
OzzePaa wrote: 16 Sep 2019 18:31
Zo noemde die inderdaad ... hier :arrow: staat zelf een linkske ;)
Voorwanneerist :?: :rayof: :whip:
Pa uw linkske werkt blijkbaar niet meer
Tuttut :ugeek: ... sommige dingen werken misschien wel nie zo goe meer, maar mijn linkske doet het absoluut nog prima zalle ;) :lol:
Alleen ... gijlie moet er dan wel rechts op klikken en "koppeling opslaan als" kiezen hé ;) :roll:
Last edited by OzzePaa on 16 Sep 2019 23:26, edited 3 times in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by diskeletlietje »

Hoe klik je nu feitelijk links op een GSM :? 😎

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by OzzePaa »

diskeletlietje wrote: 16 Sep 2019 21:11 Hoe klik je nu feitelijk links op een GSM :? 😎
LINKS :?: Door er gewoonkes op te klikken, Loete ;)
Maar RECHTS marsjeert op ne smaartfoon natuurlijk niet ... gebt immers geen twee toppekes aan uwe wijsvinger :ugeek:
Helaas is de gebruikte forum technologie nog nie zover, en kan je het bestand (een GDB-file) alleen maar downloaden via zo'n oudbollig ding lijk ne PC :lol: ... that is : as far as I know :dontknow:
Maar 'k zal er direct efkes een GPX-track van maken zodat andere dan Garmin-adepten erook iet aan hebben :idea:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply