IST 2.1 26 oktober!

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

F M wrote: 07 Oct 2019 08:53 Kom, we overtuigen hem om er de zondag van te maken! :mrgreen:
Spijtig, zondag gaat niet lukken...
Eigenlijk is zaterdag ook werkendag (dochter koopt een huisje, pa heeft een 'project'...)

Ik hoor vooral wie er niet kan :? , wie komt er wel? :grin:

Lijstje:
1) African
2)

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by zappa »

sorry :bigcry: , 200 km van bij mij tot Eupen, :stars: mocht je die rit in de zomer doen en ik kan vanuit Luxemburg startten, dan wil ik gerust af komen :dontknow: Wel veel spijt dat ik die knappe koppen nu niet zie :mrgreen:
sig nature

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Davy78 »

Ik zou heel graag mijn naam op dat lijstje zetten, maar lange ritten is nog niet voor direct ...

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


Zet mijne naam ook maar bij op het lijstje, weliswaar ovb.

Grtz Drummer

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

african wrote: 07 Oct 2019 21:41 ............

Ik hoor vooral wie er niet kan :? , wie komt er wel? :grin:
Met niet geheel bindende zekerheid distilleer ik uit alle bovenstaande geleuter dit
Lijstje:
1) African
2) ZwettenBert
3) Ozzepaa
4) Bij :dontknow: for sure
5) Muug ... assem zijn rekenmasjien meebrengt
6) Spook ... ast rap genoeg gaat
7) Frans-ST
8) Drummer
9) ...

Echter, in de marge hiervan (en met ekskuzes voor het topic-kapen) :arrow: in anticipatie op eventueel "geen-weer-om-een-hond-door-te-jagen-laat-staan-ne-motaar" de 26ste van deze maand, of anders om alvast in de mood te komen :rayof: , komt zonet het vieze goestinggedacht op om nu zondag nog ne keer de onvolprezen IST_V van dezelfde meesterhand noggis te gaan afbonjouren ...
Als ge maar één keer buiten moogt deze maand, kies dan zeker voor de 26ste :!: :ugeek: , maar mochten desgevallend bepaalde sujetten toch in mijn gezelschap willen gezien worden, dan is dat vaneigens gepermiteerd ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by diskeletloetje »

OzzePaa wrote: 10 Oct 2019 20:35
african wrote: 07 Oct 2019 21:41 ............

Ik hoor vooral wie er niet kan :? , wie komt er wel? :grin:
Met niet geheel bindende zekerheid distilleer ik uit alle bovenstaande geleuter dit
Lijstje:
1) African
2) ZwettenBert
3) Ozzepaa
4) Bij :dontknow: for sure
5) Muug ... assem zijn rekenmasjien meebrengt
6) Spook ... ast rap genoeg gaat
7) Frans-ST
8) Drummer
9) De lietjes ( alst niet strontregent)


Echter, in de marge hiervan (en met ekskuzes voor het topic-kapen) :arrow: in anticipatie op eventueel "geen-weer-om-een-hond-door-te-jagen-laat-staan-ne-motaar" de 26ste van deze maand, of anders om alvast in de mood te komen :rayof: , komt zonet het vieze goestinggedacht op om nu zondag nog ne keer de onvolprezen IST_V van dezelfde meesterhand noggis te gaan afbonjouren ...
Als ge maar één keer buiten moogt deze maand, kies dan zeker voor de 26ste :!: :ugeek: , maar mochten desgevallend bepaalde sujetten toch in mijn gezelschap willen gezien worden, dan is dat vaneigens gepermiteerd ;
Awel pa, wij willen wel mee.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

diskeletloetje wrote: 12 Oct 2019 10:14
Awel pa, wij willen wel mee.
Schoon toerke hé ... met dees weer en de herfstkleurkes die al opkomen :arrow: ge zult er geen spijt van hebben denk' ;) :rayof:
Van Mol tot Celles toch een 2 uurkes bollen, dus ik sta aan de tank tegen 10.15 à 10.30 :thumbsup:

P.SSSSS ... imago-gewijs :mrgreen: (en zonder iet af te doen aan de perfectheid van het origineel :!: ) zijn er in de loop der jaren toch een paar détourkes in de track geslopen zekers :twisted: Niks ingrijpends : vooral het vermijden van de N85 van Lacuisine tot halverwege Straimont en nog enkele korte "kleinereweg-afkortingskes" bv in Winenne, Orgeo en Lomprez/Froidlieu.
Die zitten netjes verpakt in dees :arrow: GPX-ke.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Davy78 »

Zijn dat detourekes met of zonder weg?

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

Davy78 wrote: 12 Oct 2019 15:56 Zijn dat detourekes met of zonder weg?
Absoluut allemaal zonder weg-is-weg-allures, Davy :ugeek: ... gewoon wat pittoresk karakter 8-)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11763
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Muug »

familieweekend.

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by diskeletloetje »

Pakt maar tegen half elf... ;)
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Cotthem »

Met niet geheel bindende zekerheid distilleer ik uit alle bovenstaande geleuter dit
Lijstje:
1) African
2) ZwettenBert
3) Ozzepaa
4) Bij :dontknow: for sure
5) Muug ... assem zijn rekenmasjien meebrengt
6) Spook ... ast rap genoeg gaat
7) Frans-ST
8) Drummer
9) De lietjes ( alst niet strontregent)
10) Cotthem tenzij bij slecht weer...dan zit ik in cafe de geniepigen drauck
"...the path is the destination"

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

Oei, 'k heb hier precies het één en ander gemist...

Ik zal volgende zondag in mijnen begintopic proberen ne .gpx en .trb te zetten en eventueel een kaartje om te weten waar ge zit.
Als dat niet moest lukken, wordt het een link naar ozzepa zijn "wepspees"

Brengt ondertussen al maar wa eieren naar de Clarissen, 't schijnt dat dat helpt met de weersvoorspelling...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by zappa »

african wrote: 13 Oct 2019 21:15
Brengt ondertussen al maar wa eieren naar de Clarissen, 't schijnt dat dat helpt met de weersvoorspelling...
ik leg mijn (ahum die van mijn kippen ;) ) oudste eiers op de vossenvoederplank en dat helpt ook, ik heb nog geen klagen over "mijne" vos :grin: :mrgreen: en zijn schoon weer, die Clarissen daarentegen ... :roll:
sig nature

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by diskeletloetje »

Kijk eens hoe schoon ozzepa vandaag op zijn Gertrude zat :ricky:
https://boards.wetransfer.com/board/sln ... 013185633
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

Volgens mijn weerbericht is't volgende zaterdag tot 13° en droog met een beetje wind in St Vith en dat ligt 'a peu pres' in 't midden van de rit...
:thumbsup:

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Cotthem »

Is er hier al een gpx file beschikbaar of heb ik er over gelezen? :whistling:
"...the path is the destination"

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

Cotthem wrote: 19 Oct 2019 11:12 Is er hier al een gpx file beschikbaar of heb ik er over gelezen? :whistling:
Juist thuis en seffens terug weg... maar tenlaatste morgenavond zal ik het in de begintopic toevoegen!

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

Ik heb de update met de GPX file in de begintopic gezet.

Omdat het forum geen .trb files aanpakt, mogen de tripy rijders mij een PMeke met hun mailadres sturen voor de roadbookfile...

:ricky:

Als ik de weergoden van meteovista mag geloven wordt dat zaterdag schitterend motorweer!

:thumbsup:

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

:idea: Link voor tripyfile toegevoegd via 'wetransfer'. Die blijft wel maar 7 dagen beschikbaar...

Post Reply