The March Moon Rally 2010...

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by duibhce Kaelann »

wat Tom nen groten trakteur noemt is gene trakteur, da's ne X5 Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by Tom Thumper »

Ok, we verstaan elkaar. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by Cotthem »

Ok, we verstaan elkaar. Image
Oef, ik had al schrik voor mijn ander vleugelke of nog slechter, diesel in mijn tracteurke Image
"...the path is the destination"

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by TRooPER »

Ok, we verstaan elkaar. Image
Oef, ik had al schrik voor mijn ander vleugelke of nog slechter, diesel in mijn tracteurke Image

of rooie mazout, nog miserie met de douane bij,
en kan em zijnen tak compleet reinigen Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by Blackbert »

Die zondag, op een bepaald moment komen we op een kruising met asfaltwegjes. We willen schuin rechts naar beneden, een smal baantje dat tussen 2 hagen omlaag kronkelt. Wel even wachten omdat er net een zestal thumpers naar boven komen. Zoals dat gaat, zijn ze zo vriendelijk ons te waarschuwen dat er ergens halverwege iemand met een paard onderweg is.

Timpo rijdt tot waar het bergaf begint te gaan, net van 't asfalt af, en zet z'n motor uit. Zonder iets af te spreken, gewoon vanzelf, doen we allemaal hetzelfde en freewheelen naar beneden. Net na de vierde bocht staat inderdaad een juffrouw op een paard, in een uitsparing in de haag. Met een ongelovige uitdrukking op haar gezicht. Ze krijgt er nog een groet bij, en wij een glimlach.
Het enige wat je hoort zijn de geluiden die een motorfiets maakt, het geluid van de banden, de zoemende ketting, gedempt gekletter van zaken die niet vastzitten. Uiteindelijk wordt er pas weer gestart als we helemaal beneden zijn en de zaak dreigt stil te vallen. Magic.
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by Tom Thumper »

Die zondag, op een bepaald moment komen we op een kruising met asfaltwegjes. We willen schuin rechts naar beneden, een smal baantje dat tussen 2 hagen omlaag kronkelt. Wel even wachten omdat er net een zestal thumpers naar boven komen. Zoals dat gaat, zijn ze zo vriendelijk ons te waarschuwen dat er ergens halverwege iemand met een paard onderweg is.

Timpo rijdt tot waar het bergaf begint te gaan, net van 't asfalt af, en zet z'n motor uit. Zonder iets af te spreken, gewoon vanzelf, doen we allemaal hetzelfde en freewheelen naar beneden. Net na de vierde bocht staat inderdaad een juffrouw op een paard, in een uitsparing in de haag. Met een ongelovige uitdrukking op haar gezicht. Ze krijgt er nog een groet bij, en wij een glimlach.
Het enige wat je hoort zijn de geluiden die een motorfiets maakt, het geluid van de banden, de zoemende ketting, gedempt gekletter van zaken die niet vastzitten. Uiteindelijk wordt er pas weer gestart als we helemaal beneden zijn en de zaak dreigt stil te vallen. Magic.
Image

Wanneer vertrekken we terug?
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by Cotthem »

Nog een weekske of twee wachten alstublieft Image

Image
"...the path is the destination"

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by TRooPER »

Nog een weekske of twee wachten alstublieft Image

Image

Image Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by TRooPER »

Nog een weekske of twee wachten alstublieft Image

Image
en hoe gaat het met uw vleugelke, kunt ge al een beetje flapperen Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by Cotthem »

Image ...mijn vleugelke is nog nie wa dat het zou moeten zijn Image
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by Muug »

Het enige wat je hoort zijn de geluiden die een motorfiets maakt, het geluid van de banden, de zoemende ketting, gedempt gekletter van zaken die niet vastzitten. Uiteindelijk wordt er pas weer gestart als we helemaal beneden zijn en de zaak dreigt stil te vallen. Magic.
Zalig, ik heb zo ne keer in Wales (inderdaad) maar liefst 9 km rustig naar beneden kunnen glijden. Zalig gewoon, was nog met m'n Bol d'Or, en vrouwtjelief achterop. Het gezegende jaar '95 was dat.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: The March Moon Rally 2010...

Post by zappa »

:? Ik heb anders ook nog wel leuke foto's vanuit wales zene....
Hier posseer ik in Wales voor het bekende Thermarest resting place in een tent in Wales
Image
Image
hoe is't nu met uw vleugelke? Ik begin te denken of ge kunt daardoor niet meer typen, of ge zijt alleen naar ginder???
Image
sig nature

Post Reply