Transpirinaica 2010

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Transpirinaica 2010

Post by vet on wheels »

Ge schrijft even goed als ge banden verslijt!! Image Image

Zoiets zou ik ook nog eens willen doen, maar...tijd & moto ontbreekt! Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Transpirinaica 2010

Post by petervdc »

Zoiets zou ik ook nog eens willen doen, maar...tijd & moto ontbreekt! Image
Uh ? Gij hebt toch ne GS ?? Image
Keep going

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Transpirinaica 2010

Post by Stefke »

topic mag op slot... Image Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Transpirinaica 2010

Post by Tom Thumper »

topic mag op slot... Image Image
Vermits de moderator niet echt blijkt in te gaan op uw verzoek, zal ik je nog een beetje teisteren met een nieuwe reeks foto's, deze keer komt de eer voor de schone foto's toe aan Roeligan maar omdat hij op dit moment andere zorgen heeft, heb ik alvast een selectie gemaakt. Plezier ermee.
Image
Het was dus een mooie camping.
Image

Image
Katie in al haar glorie.

Image
Hier mochten we niet verder.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Transpirinaica 2010

Post by Tom Thumper »

Image

Image
Een heel mooie refuge, helaas nog te vroeg om al aan overnachten te denken.

Image
Het gaatje in de band zoeken op een plek zonder water, eigenlijk een volkomen nutteloze bezigheid vermits ik gewoon een reserveband mee had.

Image
Proviant voor in noodgevallen.
Me gusta la moto, me gustas tu.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Transpirinaica 2010

Post by TRooPER »


Image
Het gaatje in de band zoeken op een plek zonder water, eigenlijk een volkomen nutteloze bezigheid vermits ik gewoon een reserveband mee had.

schoon oorring , precies uw formaat Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Transpirinaica 2010

Post by Tom Thumper »

Image
Schoon h?!

Image
Stijlvol door de bocht! Image Image

Image
Recomanat 4x4! Cool, zeker als je met de moto bent, verder als 1x2 kwam ik niet. Niet ver daarvandaan zagen we nog een veel mooier bord "verboden voor baanmotoren".

Image
Nog eens tijd voor een groepsfoto met een mooie choreografie.

Image

Image
Ikzelf, vol bewondering foto's van de Rudy nemend.

Image
Postkaartjes zijn te bestellen!

Image
Ik heb de Rudy klein gekregen.

Image
De zee in zicht, we zijn er bijna.

Image

@ Roeligan: Ik denk dat we Katie en de Rudy wat beter in het oog moeten gaan houden, binnenkort klein Katemaha's of YTM's. Wat gaat dat geven?

Merci maat voor de geweldige vakantie! Ik ben aan het zoeken naar het juiste smilieke maar dat vind ik niet. Er zijn geen tekeningetjes waarmee ik het gevoel kan uitdrukken dat ik krijg als ik aan die week terug denk, dat zit te diep vanbinnen en ik krijg het er warm van. Ik hoop wel dat ik met dit verslag een beetje van dat gevoel heb kunnen overbrengen. Ondertussen gaat het met jou wat minder, ik hoop dat je snel de draad terug kan oppakken. Image (Hmm, ook niet echt het beste smilieke, ook voor zulke dingen bestaan er geen.)
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Transpirinaica 2010

Post by duibhce Kaelann »

Image

dat is precies een routeke dat ik ook ooit nog eens wil gaan rijden. Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Transpirinaica 2010

Post by Muug »

De moderator heeft geen zin om deze schoon sprookskes te be?indigen, dus doe maar op. Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Transpirinaica 2010

Post by Tom Thumper »

Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Transpirinaica 2010

Post by Blackbert »

Image .
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Transpirinaica 2010

Post by duibhce Kaelann »

en een koffer tegen de grond dat betekent gewoon vree coole hellingshoek, da's niet vallen Image

laouen en ik zijn trouwens ook op een ideetje aan het broeden voor een transpyrina?ca. Maar dat zal nog wel grotendeels langs verharde wegen zijn. Aan de andere kant willen we wel nog wat extra aan de aan- en afrijroutes breien en bovendien nog een cultureel en architecturaal verantwoorde twist aan het geheel geven Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Transpirinaica 2010

Post by Muug »

en een koffer tegen de grond dat betekent gewoon vree coole hellingshoek, da's niet vallen Image

laouen en ik zijn trouwens ook op een ideetje aan het broeden voor een transpyrina?ca. Maar dat zal nog wel grotendeels langs verharde wegen zijn. Aan de andere kant willen we wel nog wat extra aan de aan- en afrijroutes breien en bovendien nog een cultureel en architecturaal verantwoorde twist aan het geheel geven Image
wel
als ik niet per moto mee kan wegens kroostrijk gezin en zo, dan kan ik misschien nog mee met ne volgwagen, gevuld met datzelfde kroostrijk gezin Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Transpirinaica 2010

Post by zappa »

wel
als ik niet per moto mee kan wegens kroostrijk gezin en zo, dan kan ik misschien nog mee met ne volgwagen, gevuld met datzelfde kroostrijk gezin Image
met een remork achter de auto en een moto op?



1ste filmpje ; uwen maat wist dat moeilijk ging gaan en laat u voor? om de stekkerstruiken plat te rijden?

en amai die koeien hadden nogal geduld met ulder zenne Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Transpirinaica 2010

Post by Tom Thumper »

1ste filmpje ; uwen maat wist dat moeilijk ging gaan en laat u voor? om de stekkerstruiken plat te rijden?

en amai die koeien hadden nogal geduld met ulder zenne Image
Och ja, ik ken dat al. "Ik denk dat het langs hier is, ga jij maar voor" wil eigenlijk zoiets zeggen als "Ik weet begot niet hoe we nu verder kunnen, dat ziet er uit als een weg uit maar ik ben niet zo zot om zelf te gaan kijken". Vrienden h? Image

En wat die koeien betreft, dat is de gecensureerde versie. Op sommige momenten had een van de betrokken partijen wat minder geduld waardoor de de andere partij vrij stevig uit zijn dak ging maar ik vrees dat dit niet echt voor publicatie vatbaar is.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Transpirinaica 2010

Post by zappa »

1ste filmpje ; uwen maat wist dat moeilijk ging gaan en laat u voor? om de stekkerstruiken plat te rijden?

en amai die koeien hadden nogal geduld met ulder zenne Image
Och ja, ik ken dat al. "Ik denk dat het langs hier is, ga jij maar voor" wil eigenlijk zoiets zeggen als "Ik weet begot niet hoe we nu verder kunnen, dat ziet er uit als een weg uit maar ik ben niet zo zot om zelf te gaan kijken". Vrienden h? Image

[color=#FF8000:3i8frqrd]En wat die koeien betreft, dat is de gecensureerde versie. Op sommige momenten had een van de betrokken partijen wat minder geduld waardoor de de andere partij vrij stevig uit zijn dak ging maar ik vrees dat dit niet echt voor publicatie vatbaar is[/color:3i8frqrd].

Geluk dat niet van die zwarte koeien
sig nature

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Transpirinaica 2010

Post by duibhce Kaelann »

wel
als ik niet per moto mee kan wegens kroostrijk gezin en zo, dan kan ik misschien nog mee met ne volgwagen, gevuld met datzelfde kroostrijk gezin Image
mogen onze kampeerspullen dan in den auto? Image

Maar aan den andere kant... Ik heb het eerste weekend van die vakantie al in handen gegeven van 2 van de lelijkste gedrochten die ooit hun been over een inferieure motor gezwierd hebben. Ik denk dat ik de rest van de vakantie liever gewoon zelf de touwtjes in handen hou Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Transpirinaica 2010

Post by Blackbert »

zoals waarschijnlijk de bedoeling was, worden we nu een beetje nieuwsgierig Image Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Transpirinaica 2010

Post by duibhce Kaelann »

zoals waarschijnlijk de bedoeling was, worden we nu een beetje nieuwsgierig Image Image
was het zo obvious? Image
der zal ter zijner tijd wel een verslagske over verschijnen. We moeten het uiteraard eerst nog rijden, he. En ik wil er Tom zijne schonen topic niet verder mee vervuilen, dus voorlopig zal je het met de volgende visuele tips moeten doen:

Image
Image
Image
Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Transpirinaica 2010

Post by Tom Thumper »

Start ineens een "Transpirinaica 2011" waarin je ons beetje per beetje de voorbereidingen meegeeft? Image

Uw visuele tips zien er al veelbelovend uit al moet gezegd dat een aantal van die mensen niet meer leven en een ontmoeting met hen een beetje moeilijk gaat zijn.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply