ADV weekend B4B

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ADV weekend B4B

Post by Muug »

schoon foto's, is vast en zeker een schoon weekend geweest. Toch beetje vreemd dat ge dat hier komt posten. Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: ADV weekend B4B

Post by petervdc »

schoon foto's, is vast en zeker een schoon weekend geweest. Toch beetje vreemd dat ge dat hier komt posten. Image
Das om reclaam te maken voor volgend jaar...
Keep going

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: ADV weekend B4B

Post by laouen »

Tiens... die ken ik van ergens...

Image

en die zijn blijkbaar altijd zo Image Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

en 't leukste Image "boze boer Charel" staat daar dan nog niet eens bij

filmpje "hoe rij ik met de trakteur ne moto van de weg" op 1:22
sig nature

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: ADV weekend B4B

Post by Raketman »

Was dat daar op priv?-weg ?

Ik hoop da'k er zo nooit ene tegenkom (en al zeker gene die mij van de baan rijdt met schade aan mijne moto), want die zal op dat moment zowat alle clich?s van motorrijdend crapuul in't kwadraat bevestigd zien...
Nil volentibus arduum

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

Er staan in beide richtingen van de baan wel borden.....
Uitgezonderd aangelanden en landbouwvoertuigen...
Wel een beetje dubbelzinnig want er is eveneens offici?le bepijling van een toeristische route.
nog geen reden om iemand zomaar van de weg te rijden, ik was bij de eerste groep (Toon en Niels) wij waren daar al langs gereden, nog voor boer charel in zijn kol?lre schoot (gelukkig) Of ik kreeg ineens pijn in mijne nek en hij zou mogen/moeten bellen naar de flikken Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

ik lees hier wel regelmatig eens en post inderdaad wat weinig (SORRY),( ik heb dit mogen [color=#BF8000:2zhnajv3]horen [/color:2zhnajv3]op het ADV weekend Image )
toch niet van mij? Image
sig nature

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: ADV weekend B4B

Post by Raketman »

Er staan in beide richtingen van de baan wel borden.....
Uitgezonderd aangelanden en landbouwvoertuigen...
Wel een beetje dubbelzinnig want er is eveneens offici?le bepijling van een toeristische route.
Ja ok Image

Dan begrijp ik waarom dat boerke zo ne grote mond opzet, hij weet dat motorrijders daar niks te zoeken hebben...en hij heeft nog gelijk ook.

Go boerke go !

Image
Nil volentibus arduum

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: ADV weekend B4B

Post by Raketman »

Johan, ik ben u eeuwig dankbaar voor deze informatie.

'k Weet weer wat doen met mijn oostenrijks landbouwvoertuig Image Image .
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ADV weekend B4B

Post by Muug »

en ook : danku Iron Gonzo want zonder uw topic waren we dit nooit te weten gekomen. Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

Ik ben al heel blij dat ik bij 't eerste groepje zat, geen boze boer (of zijn t? was nog niet boven kookpunt Image ) ook het laatste groepje, had dan wel geen boze boer, die zijn de verkeerde rijrichting van een triatlonkoers in gereden (komende van een boerenslagje, stond geen aanwijzing van enkele richting of seingever) en die zijn waarschijnlijk gezamelijk op de bon gevlogen Image op eenen na die vlug rechtsomkeer maakte en waarna de politieagente d'r t? ook wat steeg Image

Maar verder was 't een zeer leuk ritje, goed voor m'n vertrouwen na mijne duik in Frankrijk Image ai m'n ribben nog steeds Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ADV weekend B4B

Post by Muug »

Toch altijd gevaarlijk om wegjes te gebruiken waar zo'n borden zo duidelijk staan te staan. Ge hebt feitelijk gene poot om op te staan eh, ge zijt niet landelijk, ge zijt geen landbouwvoertuig.... Neen, zo'n wegjes laat ik altijd links liggen. Of rechts.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

(ge kunt trouwens moeilijk verwachten dat de organisatie ne seingever of wij ne politiemens aan elke boerenwegel zetten waar eigenlijk geen verkeer kan uitkomen he)

Inderdaad Image

Ik ben in de voormiddag d'r langs gekomen, de laaste bende rond de middag?

Maar ik ben gewoon blij dat ik net alle mogelijke pech, heb kunnen ontwijken Image

(wacht volgende week een boete van overdreven snelheid in de bus Image alhoewel met kawatje zal dat wel nie Image misschien wel met de LC Image )
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ADV weekend B4B

Post by Muug »

toeristische route die lags daar loopt en tegelijk plaatselijk verkeer
ik denk dat een officieel verbodsbord boven een toeristisch bord staat hoor. Image

Plaatselijk verkeer wilt zeggen dat ge daar moet zijn met een doel : een brand blussen, uw schoonmoeder bezoeken, simpelweg parkeren, winkelen, afin, kortom, ge moet daar zijn en niet passeren.

Post Reply