ADV weekend B4B

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

en wat valt er nog zoal onder plaatselijk verkeer? uwen weggelopen hond zoeken? foto's willen gaan nemen van een zeldzaam plantje voor uw collectie zeldzame vlaamse bermplantjes? Image

Als ik op kop zou rijden, zou ik toch wel wreed twijfelen om daar in te rijden (door het bord, niet eens bewust van ne boze boer Image )

En alleen op pad, blijf ik van zulke baantjes weg.
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: ADV weekend B4B

Post by Tom Thumper »

toeristische route die lags daar loopt en tegelijk plaatselijk verkeer
ik denk dat een officieel verbodsbord boven een toeristisch bord staat hoor. Image

Plaatselijk verkeer wilt zeggen dat ge daar moet zijn met een doel : een brand blussen, uw schoonmoeder bezoeken, simpelweg parkeren, winkelen, afin, kortom, ge moet daar zijn en niet passeren.
Is het zoeken van een geschikte picknick-plaats een doel? Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ADV weekend B4B

Post by Muug »

elk doel is goed. Image Zolang het doel niet is : erdoor rijden. Image

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: ADV weekend B4B

Post by laouen »

zelfs de zoektocht naar een boske als de nood hoog is? of is dat dan weer sluikstorten?

Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: ADV weekend B4B

Post by Tom Thumper »

toeristische route die lags daar loopt en tegelijk plaatselijk verkeer
ik denk dat een officieel verbodsbord boven een toeristisch bord staat hoor. Image

Plaatselijk verkeer wilt zeggen dat ge daar moet zijn met een doel : een brand blussen, uw schoonmoeder bezoeken, simpelweg parkeren, winkelen, afin, kortom, ge moet daar zijn en niet passeren.
Is het zoeken van een geschikte picknick-plaats een doel? Image
Ik heb toch even de wegcode er bij genomen en het bord "uitgezonderd plaatselijk verkeer" is blijkbaar toch niet zo vrijblijvend. Volgende tekst vond ik terug
2.47. De opschriften "uitgezonderd plaatselijk verkeer" of "plaatselijke bediening" duiden op een openbare weg die slechts toegankelijk is voor de voertuigen van de bewoners van die straat en van hun bezoekers, de voertuigen voor levering inbegrepen; ook voertuigen voor onderhoud en toezicht, wanneer de aard van hun opdracht dit rechtvaardigt, de prioritaire voertuigen bedoeld in artikel 37 en fietsers en ruiters, hebben er zonder uitzondering toegang.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

[
2.47. De opschriften "uitgezonderd plaatselijk verkeer" of "plaatselijke bediening" duiden op een openbare weg die slechts toegankelijk is voor de voertuigen van de bewoners van die straat en van hun bezoekers, de voertuigen voor levering inbegrepen; ook voertuigen voor onderhoud en toezicht, wanneer de aard van hun opdracht dit rechtvaardigt, de prioritaire voertuigen bedoeld in artikel 37 en fietsers en[color=#FF8000:kejcg327] ruiters[/color:kejcg327], hebben er zonder uitzondering toegang.

voila Image ik mocht daar wel rijden Image Image
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: ADV weekend B4B

Post by bompa »

Maar zo een borden van uitgezonderd plaatselijk verkeer is het liefste dat ze tegenwoordig plaatsen ,
hierachter toch , maar het ergste van al vind ik die mensen die naar zo een borden vragen om in hun straat te plaatsen en in zo een straat wonen van uitgezonderd plaatselijk verkeer , die rijden toch ook in en door iemand anders zijn straat en soms nog te snel ook en vinden dat toch wel doodnormaal maar dat is ergens dan toch ook niet logisch , vind ik he Image Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

langst om meer, straks mensen dienen vlugger ne klacht in ( gras afrijden, blaffende hond, kraaiende haan, spelende kinderen...) tegen iemand anders dan dat ze goedendag zouden zeggen Image Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: ADV weekend B4B

Post by Blackbert »

hoe bedoelde, straks? Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: ADV weekend B4B

Post by zappa »

straks als 't stopt met regenen, om dat gras af te rijden Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: ADV weekend B4B

Post by Muug »

2.47. De opschriften "uitgezonderd plaatselijk verkeer" of "plaatselijke bediening" duiden op een openbare weg die slechts toegankelijk is voor de voertuigen van de bewoners van die straat en van hun bezoekers, de voertuigen voor levering inbegrepen; ook voertuigen voor onderhoud en toezicht, wanneer de aard van hun opdracht dit rechtvaardigt, de prioritaire voertuigen bedoeld in artikel 37 en fietsers en ruiters, hebben er zonder uitzondering toegang.
De clou zit hem in deze twee woorden: "hun bezoekers". Dus als gij daar uw auto wilt parkeren om in de boskes ne kak te draaien, wel, dan zijt ge daar gerechtvaardigd aanwezig.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: ADV weekend B4B

Post by Tom Thumper »

[youtube:1vfw30wg]http://www.youtube.com/watch?v=doHQjoQmr1E[/youtube:1vfw30wg]
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply