Dolemieten

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Post by kirikoe »

Donderdag is het dan eindelijk zover . De moto op richting Italie . Image

Op 3 dagen naar Arabba binnendoor. Snelweg tot Namen en dan richting Luxemburg en de noordelijke vogezen , dan via zwarte woud en de Bodensee naar Oostenrijk om via de Timmelsjoch Italie binnen te rijden.

6 dagen in de Dolemieten waar we zowel de heel bekende passen als minder bekende gaan verkennen . Zaterdag 22 september via de Stelvio terug Oostenrijk binnen richting Bodensee . Wanner ik terug thuis zal zijn is nog niet zeker , zal afhangen van de overgebleven energie of ik via de snelweg op 1 dag terug kom of er nog een dag of 2 ga bij doen om binnendoor terug te komen .

petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Dolemieten

Post by petervdc »

't amusement h? Image

En foto'kes posten h?, dagverslagskes, enfin, je kent het wel Image
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dolemieten

Post by F M »

De groene nijd komt hier weer op.

Allee, veel plezier en hou het veilig ! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dolemieten

Post by Muug »

De groene nijd komt hier weer op.
FM zijn alter ego :

Image

Image

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Dolemieten

Post by vet on wheels »

Dolemieten zijn ZALIG om rond te bollen! Image

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Dolemieten

Post by Drummer »

Image Image Image


Have Fun Image

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Dolemieten

Post by Cotthem »

GELUKZAK Image
"...the path is the destination"

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Dolemieten

Post by fore »

Image ... 't zijn hier altijd dezelfde ... die moeten werken ... Image



Mucho funno mi friendo ... keep your catsjo op den asfaltico ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: Dolemieten

Post by kirikoe »

Bon ben nu reeds een kleine week terug en het wordt tijd dat ik eens een verslagje maak.

Van de 3 geplande reisgenoten blijf er maar 1 over . Wegens familiale omstandigheden en een plotse werkaanbieding vielen er 2 af.

De donderdag onder een dreigende hemel om 8 uur vertrokken richting Le Petite Pierre in de noordelijk Vogezen . Buiten wat motregen viel de neerslag goed mee . Even voorbij Namen de snelweg verlaten en via kleinere wegen richting Luxemburg voor de tankstop en sigaretten inkoop. En dan verder richting Frankrijk ( zonder alcoholtester ) .

Vrijdag verder via het zwarte woud en het natuurpark van de boven donau waar vooral de L277 tussen Fridingen an der Donau en Sigmaringen prachtig was ( vergeten mijn camera te installeren) . De laatste paar kilometers voor we aan ons hotel kwamen aan het meer van Konstanz of de Bodemsee stuurde de GPS ons door de appel boomgaarden over wegjes zo breed als een volwassen fietspad.

Zaterdagmorgen nogal wat moeite gehad om uit Bregenz en omstreken weg te geraken . Tenslotte toch op de Alpen hochstrasse geraakt richting Oostenrijk en de Timmelsjoch om zo Italie binnen te rijden .
Dan richting Arabba waar we nogal vrij laat in ons hotel aankwamen . Hotel Pordoi is trouwens een aanrader .

De rest van het verslag volgt nog onder de vorm van een filmpje dat ik bezig ben te maken ( heb zo een 4 uur beeldmateriaal ) dus nog even geduld

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Dolemieten

Post by Cotthem »

Image Image

...het wachten duurt precies nog langer dan uw aantal uren beeldmateriaal Image
"...the path is the destination"

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: Dolemieten

Post by kirikoe »

Ze staan er eindelijk op. Bij deel 3 zal de muziek niet meer kloppen .Er zaten blijkbaar auteursrechten op de muziek die ik er onder had gezet . Deze is door youtube vervangen door iets anders .
Ik kan het niet controleren daar mijn boxen het blijkbaar begeven hebben.

[url]

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dolemieten

Post by F M »

Leu kom te zien, Koen.

Waarom hebben jullie eigenlijk altijd de man op kop laten filmen ? Het zou toch fijn zijn om de tweede man te laten filmen, dan zie je de eerste ook in beeld ?
I am confused. Oh no, maybe not!

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: Dolemieten

Post by kirikoe »

De man op kop had zowel de camara als de gps aan boord en reed met de beste motor Image

petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Dolemieten

Post by petervdc »

De man op kop had zowel de camara als de gps aan boord en reed met de beste motor Image
Jommo, jij rijdt toch met de beste motor, wat is me dat nu ? Image

Enfin, n? mijne ktm natuurlijk Image
Keep going

Post Reply