balkan

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: balkan

Post by duibhce Kaelann »

En naar waar is dat dan? keurieuzeneuzemosterdpot-smiley
een beetje het oostblok door, met de motor en de tent. Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: balkan

Post by laouen »

En naar waar is dat dan? keurieuzeneuzemosterdpot-smiley
een beetje het oostblok door, met de motor en de tent. Image
basically: onze neus achterna in de richitng waar de zon op komt Image alleen jammer dat we deze keer na anderhalve week gaan moeten terugdraaien Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: balkan

Post by Cotthem »

Hierzie, eentje voor den Bert en de Polle en Paul Senior:

Image

[url]


tja, daar ben ik mijn hart verloren. Image Na 1.5jaar onderbreking Image Image ben ik er in juni terug geweest.
Zeker heb ik voor de volgende maanden 2 projectjes: een wandeling door de kloof van de Nerei,van Soputul Nou naar Sasca Montana. En de beklimming van de Tarcu, vanaf Ilova, Cuntu, naar de top en terug. t'zal nog efkes oefenen worden Image Image Begin november maakt de soepbus de tour de Romania. Er is een tentoonstelling over de Belgica, het zuidpoolschip van de Gerlache, in het oostelijke Iasi.
Dus de contacten zijn terug intens...
Jo, Sophie, als de mooiste stukken van de Balkan op je lijstje staan... wil ik jullie graag adviseren. Er is ook plaats voor je tent in de tuin van ons medisch centrum. Je zal er hartelijk verwelkomt worden Image Trouwens zijn die motoren gewend. Vorige week was er een editie van EnduRomania. Tot wederhoren Image Image
Image
"...the path is the destination"

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: balkan

Post by duibhce Kaelann »

Jo, Sophie, als de mooiste stukken van de Balkan op je lijstje staan... wil ik jullie graag adviseren. Er is ook plaats voor je tent in de tuin van ons medisch centrum. Je zal er hartelijk verwelkomt worden Image Trouwens zijn die motoren gewend. Vorige week was er een editie van EnduRomania. Tot wederhoren Image Image
Fijn om te horen. We zijn wel wat beperkt in tijd dus we gaan sowieso niet alles kunnen doen dat we graag zouden willen. Ter zijner tijd beginnen we hier wel een topicske om tips te verzamelen.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Post Reply