Faroer

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Faroer

Post by Drummer »

Image Image Image

Wel wel, Waarom de Farour ? Simpel, het aanbod was er en we zijn meegeweest. Waarom, omdat we daar waarschijnlijk nooit meer naar toe zullen gaan wegens nog zoveel mooie motorvakanties op de planning.

Wij hebben daar dagtrips gemaakt tussen de 250 en 300km.

Het is er weliswaar niet zo groot en op 4 dagen heb je alles gezien.

We zijn blij dat we het hebben gedaan, en zeker ook de doortocht door Denemarken was voor ons zeer de moeite. ( dagtrips rond de 350 a 400km. )

En als je zoals wij de oversteek vanuit Denemarken maakt en zou doorvaren naar ijsland zit je toch al gauw een 60uren op de boot, en dan moet je nog eens terug. Image

Onze totale vakantie was 12 dagen en in totaal toch een dikke 3600km gereden.

Ieder ziijn eigen goesting natuurlijk, maar ook dit jaar kan je blijkbaar met Anwb Promotor nog een keertje naar ginder.


grtz Drummer.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Faroer

Post by F M »

Bij mij zou het niet met de motor zijn. Mijn vrouw zou daar graag op vakantie willen gaan. Mijn vrees is dat het wat te klein is om de vakantie te vullen. Ik verwacht immers niet om daar een deel van de tijd aan een strand te kunnen liggen...
I am confused. Oh no, maybe not!

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Faroer

Post by Drummer »

Bij mij zou het niet met de motor zijn. Mijn vrouw zou daar graag op vakantie willen gaan. Mijn vrees is dat het wat te klein is om de vakantie te vullen. Ik verwacht immers niet om daar een deel van de tijd aan een strand te kunnen liggen...


Ge gaat zowiezo lang moeten zoeken naar een strand Image want dat hebben wij daar niet gezien, om te gaan wandelen en zo is het daar wel de moeite.

Er bestaan reisgidsen van de farour waarop je wel wat toeristische info vind, maar als je ziet dat er daar maar ong 30.000 toeristen op een jaar naar toe gaan is dit niet te vergelijken met andere toeristische bestemmingen.

Als je het combineerd met een reis door Denemarken bv heb je mi wel wat meer gezien.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Faroer

Post by F M »

Maar we zijn al 4 keer naar Denemarken geweest. Image

Ik denk dat ik thuis andere oorden ga voorstellen, gezien wandelen nu ook niet mijn favoriete bezigheid is. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply