alsof de duivel er mee speelt ...

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Post by Davy78 »

2 jaar geleden motorvakantie geplanned naar z-frankrijk : niet kunnen gaan door malheur met knie ...
Vorig jaar motorvakantie naar franse alpen abrupt in de soep gelopen door euh ... omstandigheden

Nu dit jaar hadden we eerst plannen om naar noorwegen te gaan, maar dat bleek toch wat te duur te zijn, dus was de planning: eerst een weekske vogezen met een groepke van 5, dan 2 weken later nog een weekske cevennes met de vriendin (combinatie van tentje en hotels)

Enkele weken geleden heb ik mijn vader geholpen met het uitbreken van zijn oprit en heb mij overhoffen, binnen 2 weken onder de NMR voor de rug Image

Image

TRX
Posts: 222
Joined: 24 Oct 2009 14:49

Re: alsof de duivel er mee speelt ...

Post by TRX »

Wij plannen niet meer. Als we zin hebben, ons goed voelen en het weer valt mee zijn we weg....
Ik weet niet hoe het bij u op uw werk zit, maar mijn verlof moet ik toch op voorhand aanvragen zunne Image .
Ok, een weekendje of een dagske hier en daar kan je al eens heel last minute doen, maar een weekske vogezen moet je toch een beetje plannen.
Wat wij wel doen is niets boeken, is het dan verlof kijken we waar het goed weer is, allez, vooraal waar het slecht is, daar gaan we dan zeker niet naar toe Image .

En sommige dingen moet je echt wel lang op voorhand plannen, wil je naar de TT op IoM, jaar op voorhand ferry's boeken, anders veel kans dat je er niet raakt Image .

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: alsof de duivel er mee speelt ...

Post by F M »

Met een rug moet je voorzichtig zijn, Davy. Je bent ook niet meer van de jongsten, nietwaar? Image. Doet me eraan denken dat ik morgen op de volley moet oppassen, want vrijdag vertrekken wij naar de Pyreneeen...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: alsof de duivel er mee speelt ...

Post by Davy78 »

Je bent ook niet meer van de jongsten, nietwaar? Image
Zeg, ik ben net 35 geworden. In honda-jaren is dat "net uit rodage" Image
Doet me eraan denken dat ik morgen op de volley moet oppassen, want vrijdag vertrekken wij naar de Pyreneeen...
Ben ik nog niet geweest, maar lijkt mij wel ??n van de leukere bestemmingen, veel plezier daar Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: alsof de duivel er mee speelt ...

Post by bompa »


Enkele weken geleden heb ik mijn vader geholpen met het uitbreken van zijn oprit en heb mij overhoffen, binnen 2 weken onder de NMR voor de rug Image

Image
Oei ne rug ken er alles van Image ik zit er al mee te sukkelen van 78, zeker goed laten verzorgen, ik heb er altijd mee verder gedaan ,en nu zit ik er soms serieus mee te sukkelen,veel beterschap Image

Post Reply