NORWAY, the BUDGETWAY

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
petervdc

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc » 23 Dec 2013 09:03

merci Cotthem, voor de schone foto's en de ludieke commentaren. Dat jullie je ginder goed geamuseerd hebben is ook duidelijk !
Image Image
Keep going

Muug

Post by Muug » 23 Dec 2013 09:12

een watervalleke. Moet een ferme pomp zijn.
Image
Image Image Image hoe k?m je er op ! Image

TimS

Post by TimS » 25 Dec 2013 22:31

Mooi...

mooi...

mooi! Image
Today is the tomorrow you were promised yesterday.

petervdc

Post by petervdc » 08 Mar 2014 16:42

Even een pagina aangemaakt voor noorwegen
alle filmpjes die ik gemaakt hebt, staan erop verzameld op de knop week 1 en week 2 plus een klein woordje uitleg, het echt reisverslag gaat nog komen... zodra ik men reisnotities teruggevonden heb

[url]

enjoy Image
Merci Jess Image
Keep going

kirikoe

Post by kirikoe » 08 Mar 2014 17:56

Image Image

Nu weet ik hoe het er uit ziet boven op de aursjovegen . Bij ons was het dikke mist boven .

OzzePaa

Gepubliseerd ...

Post by OzzePaa » 07 Jul 2014 19:31

Jullie wisten toch al dat het (beknopte) relaas van deze omzwervingen ook te lezen staat in het laatste "boekske van het ander forum" :book:
Eeuwige roem dus voor de Noorwegenaars :wav:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Muug

Post by Muug » 08 Jul 2014 09:15

jaja, dat geeft een tof gevoel in dat boekske te mogen staan, ik heb dat ook al mogen voelen ! :rayof:

Maar reizekes door Noorwegen plannen is niet simpel begin ik te snappen. :sterrekes: Ja, als ge "alleen maar" rijdt, dan kunde volstaan met te rijden en te rijden en te rijden en te ... maar als ge andere aktieve dingen wilt doen (zodat dat kind niet geelder dagen in den otto moet zitten...) dan wordt het wat troebel, wegens geen idee waar wat is, en hoever dat is, en hoe lang het duurt om daar te geraken, en hoe lang het duurt (waterval bezoeken, wandeling doen, attraktiepark bezoeken, museum bezoeken, met treintje rijden, whatever....) en of er daar winkels gaan zijn of kampeerplaats of ... of .... of gelijk wat eigenlijk :mrgreen: Afin, eigenlijk gaan we naar ginder zonder te weten wat we daar gaan doen. :konijnetand Maar het gaat een prachtige reis worden, dat staat vast ! :headbang:

OzzePaa

Post by OzzePaa » 08 Jul 2014 09:33

Als ge zo een reisschema/schedule/programma van een Noorwegenbusreisorganisator zou kunnen vastkrijgen :thumbsup:
Kunde al ??n en ander inschatten ... nie dagge dat dan strak moet volgen, maar enige houvast wagge zo op een dag allemaal kunt afbonjouren is daarmee misschien wel te krijgen. Met nog wat puzzelwerk (waarin ge ongetwijfeld expert zijt :grijns: ) moet er dan toch ne schone famille-otto-uitstap te construeren zijn mijgedacht :geek:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Muug

Post by Muug » 08 Jul 2014 10:24

OzzePaa wrote:Met nog wat puzzelwerk (waarin ge ongetwijfeld expert zijt :grijns: )
Ik en puzzelen... :ipisonjoe:

Post Reply