NORWAY, the BUDGETWAY

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

merci Cotthem, voor de schone foto's en de ludieke commentaren. Dat jullie je ginder goed geamuseerd hebben is ook duidelijk !
Image Image
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

een watervalleke. Moet een ferme pomp zijn.
Image
Image Image Image hoe k?m je er op ! Image

TimS
Posts: 169
Joined: 30 Dec 2012 12:17

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by TimS »

Mooi...

mooi...

mooi! Image
Today is the tomorrow you were promised yesterday.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

Even een pagina aangemaakt voor noorwegen
alle filmpjes die ik gemaakt hebt, staan erop verzameld op de knop week 1 en week 2 plus een klein woordje uitleg, het echt reisverslag gaat nog komen... zodra ik men reisnotities teruggevonden heb

[url]

enjoy Image
Merci Jess Image
Keep going

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by kirikoe »

Image Image

Nu weet ik hoe het er uit ziet boven op de aursjovegen . Bij ons was het dikke mist boven .

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Gepubliseerd ...

Post by OzzePaa »

Jullie wisten toch al dat het (beknopte) relaas van deze omzwervingen ook te lezen staat in het laatste "boekske van het ander forum" :book:
Eeuwige roem dus voor de Noorwegenaars :wav:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

jaja, dat geeft een tof gevoel in dat boekske te mogen staan, ik heb dat ook al mogen voelen ! :rayof:

Maar reizekes door Noorwegen plannen is niet simpel begin ik te snappen. :sterrekes: Ja, als ge "alleen maar" rijdt, dan kunde volstaan met te rijden en te rijden en te rijden en te ... maar als ge andere aktieve dingen wilt doen (zodat dat kind niet geelder dagen in den otto moet zitten...) dan wordt het wat troebel, wegens geen idee waar wat is, en hoever dat is, en hoe lang het duurt om daar te geraken, en hoe lang het duurt (waterval bezoeken, wandeling doen, attraktiepark bezoeken, museum bezoeken, met treintje rijden, whatever....) en of er daar winkels gaan zijn of kampeerplaats of ... of .... of gelijk wat eigenlijk :mrgreen: Afin, eigenlijk gaan we naar ginder zonder te weten wat we daar gaan doen. :konijnetand Maar het gaat een prachtige reis worden, dat staat vast ! :headbang:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by OzzePaa »

Als ge zo een reisschema/schedule/programma van een Noorwegenbusreisorganisator zou kunnen vastkrijgen :thumbsup:
Kunde al ??n en ander inschatten ... nie dagge dat dan strak moet volgen, maar enige houvast wagge zo op een dag allemaal kunt afbonjouren is daarmee misschien wel te krijgen. Met nog wat puzzelwerk (waarin ge ongetwijfeld expert zijt :grijns: ) moet er dan toch ne schone famille-otto-uitstap te construeren zijn mijgedacht :geek:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

OzzePaa wrote:Met nog wat puzzelwerk (waarin ge ongetwijfeld expert zijt :grijns: )
Ik en puzzelen... :ipisonjoe:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by F M »

En zeker een bezoekje doen aan een gletsjer, bv de Brigstalbreen, maar er zijn er nog.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Cotthem »

voor kind en gezin en camper is Noorwegen inderdaad niet simpel. Afstanden zijn tamelijk groot dus veel rijden. En dochterlief is waarschijnlijk nog net iets te jong om zich te laten overdonderen door lord-of-the-rings-landschappen, laat staan dat ze zich op een stuk rots zou zetten om gewoon een uurtje enkel te kijken. All?z, dat is toch wat ik geleerd heb toen ik in mijn roze periode zat en ik enkel een prinses wou zijn....toen wou ik ook enkel directe actie, kleur, pretparken en speelgoed. Wat konden mij die bergen schelen toen mijn ouders met de camper door Oostenrijk/Franrijk/Itali? trokken. Ik keek enkel uit naar de tankbeurten om te gaan kwijlen op het speelgoed dat werd verkocht in de tankshops...... :unsure: En als ik dan iets kreeg, zat ik te zagen hoever het gardameer nog was, want mijn nieuwe speelgoedjeep reed liever in zand en steentjes dan over den balatum-vloer van de camper.... :blink:
"...the path is the destination"

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Muug »

:w00t: Merci Cotthem, voor dit prachtig inzicht in de jeugdelijke geest ! :luvjoe: We gaan dus een zandbakske in onze auto moeten inbouwen ! En veel mp3's met kinderliedjes meenemen :yikes:

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Cotthem »

Muug wrote::w00t: Merci Cotthem, voor dit prachtig inzicht in de jeugdelijke geest ! :luvjoe: We gaan dus een zandbakske in onze auto moeten inbouwen ! En veel mp3's met kinderliedjes meenemen :yikes:

Door Noorwegen rijden met kinderliedjes :yikes: respect Pol!
"...the path is the destination"

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

Cotthem wrote:
Muug wrote::w00t: Merci Cotthem, voor dit prachtig inzicht in de jeugdelijke geest ! :luvjoe: We gaan dus een zandbakske in onze auto moeten inbouwen ! En veel mp3's met kinderliedjes meenemen :yikes:

Door Noorwegen rijden met kinderliedjes :yikes: respect Pol!
Respect ? Djees, gans de sfeer daar naar de knoppen... :bleiten:
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

Cotthem wrote:mijn nieuwe speelgoedjeep reed liever in zand en steentjes dan over den balatum-vloer van de camper.... :blink:
Gelukkig is je mentaliteit al "iets" veranderd ;-)
Keep going

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by OzzePaa »

petervdc wrote:
Cotthem wrote:mijn nieuwe speelgoedjeep reed liever in zand en steentjes dan over den balatum-vloer van de camper.... :blink:
Gelukkig is je mentaliteit al "iets" veranderd ;-)
Wie had er daar ook weer een playmobielkateejemmeke bij op ??n of ander tripke naar die cot? :mrgreen: ... om maar te zwijgen van die rasechte genuine Barbie-poppelies :grotegrijns
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by petervdc »

OzzePaa wrote: Wie had er daar ook weer een playmobielkateejemmeke bij op ??n of ander tripke naar die cot? :mrgreen: ... om maar te zwijgen van die rasechte genuine Barbie-poppelies :grotegrijns
Maar hij rijdt tenminste met een ?chte moto :-)
En die barbie was van de andere speelvogel ih gezelschap...
Keep going

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: NORWAY, the BUDGETWAY

Post by Cotthem »

OzzePaa wrote:
petervdc wrote:
Cotthem wrote:mijn nieuwe speelgoedjeep reed liever in zand en steentjes dan over den balatum-vloer van de camper.... :blink:
Gelukkig is je mentaliteit al "iets" veranderd ;-)
Wie had er daar ook weer een playmobielkateejemmeke bij op ??n of ander tripke naar die cot? :mrgreen: ... om maar te zwijgen van die rasechte genuine Barbie-poppelies :grotegrijns


.... :whistling: .....ik denk dat je het over mij hebt......ik geef toe, als ik eens in een dreamland of andere speelgoedwinkel kom, dat ik wel eens durf lonken naar lego, playmobiek en de skateboards....... :unsure:
"...the path is the destination"

Post Reply