Andorra

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Post by petervdc »

Weekje Andorra zit erop dus... Voor en nadien paar dagen bij mijn zus gelogeerd in Dordogne, en van daar was het nog 350km naar Andorra.
Wisselvallig weer gehad, vrij fris tot sneeuw op de bergtoppen, terrasjesweer in het dal.
Organisatie was oa door gs club, en er waren 47 gs'ers, een pan, een multistrada, ?n een ktm...
Hotel (half pension, heel betaalbaar, zwembadje, fitness etc) was Anyospark in La Massana, voor iedere dag een andere rit, en voor sommige ritten moesten we een halfuur stapvoets door het drukke Andorra stadje rijden (?n terug 's avonds..).

Foto's op fakeboek Image
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Andorra

Post by petervdc »

Ahja, de ritten zijn op verzoek beschikbaar, als ik tijd vind zet ik hier wel screenshotjes.
Keep going

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Andorra

Post by Droopy »

Dat hotel ken ik Image

Daar hebben we al drie zomers onze zomervakantie doorgebracht.


Hebben jullie nooit de nieuwe tunnel vlakbij het hotel gebruikt om de hoofdstad te vermijden Image
(Tunnel dels dos valires)
Zo zit (al? zat) je direct op de hoofdweg (CG-2) en kon je heel wat file vermijden... Image

Edit : een van de moto musea's bezocht Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Andorra

Post by petervdc »

De tunnel was een paar dagen gesloten (dus moesten we wel door het centrum), en een paar keer hebben we die idd gebruikt. We hadden routes gekregen en hebben die gewoon gevolgd eigenlijk.
Nee, geen tijd gehad voor de musea...
Mss volgende keer Image
Keep going

Post Reply