East Sussex

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: East Sussex

Post by petervdc »

Hoewel Schotland nog altijd heel hoog op het lijstje staat, is zelfs zuid-engeland heel goed meegevallen, kunt ge idd op een dagje ook doen. Kga z?ker nog es terug hoor.
Keep going

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Re: East Sussex

Post by Gunter »

Als ge nog eens naar daar gaat is het museum van Sammy Miller ook wel eens de moeite... De Sammy is ginder een nog levende legende.
Ik ben er al eens geweest met vrouw en kinderen, maar heb nog altijd het plan om zo eens een kort tripje te maken naar de andere kant van het water en daar nog eens te passeren.
[url]

Grts Gunter

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: East Sussex

Post by kirikoe »

Staat op de lijst voor volgend jaar .

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: East Sussex

Post by Cotthem »

Bodiam Castle.... Hier ben ik twee keer geweest, nekeer met goed weer en nekeer met slecht weer, nekeer met mijn Rosse achterop en nekeer zonder Rosse. En jawel, hier gebeurde het, iets waar ik een ander vierkant mee zou uitlachen, gebeurde met mij...en mijn Rosse, want die zat achterop........vertrekken.....en ........ Image ......schijfremslot vergeten.......boempatat en voor de eerste keer legde ik mijn Sonja neer. Daar lagen we dan, Sonja, Laetitia en ik met een kasteel als achtergrond Image


Image

Image

Image

De perfecte boom

Image

Middagmaal, meer moet dat niet zijn. inclusief ne grote cola, 13pond....ik vind dat dat best meevalt....

Image

De mooie blauwe lucht bleek het zeetje te zijn

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

blijkbaar ben je op de trein verplicht om je helmvizier open te zetten....

Image


Image
"...the path is the destination"

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: East Sussex

Post by petervdc »

Merci Vanja voor de foto's en het verslagske !
Keep going

Post Reply