Ijsland 2014
Re: Ijsland 2014
Deel 1 van de reis is achter de rug . De motoren zijn in Rotterdam klaar om morgen op de boot te gaan .
De deelnemers
Monkey gaat mee op reis en zal op de moto letten tijdens de overtocht
Ze zijn niet alleen om te vertrekken
Nog een weekje en dan kunnen we ook vertrekken
De deelnemers
Monkey gaat mee op reis en zal op de moto letten tijdens de overtocht
Ze zijn niet alleen om te vertrekken
Nog een weekje en dan kunnen we ook vertrekken
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: Ijsland 2014
Die gaat dat goed doen! Go Monkey, Go!!!Monkey gaat mee op reis en zal op de moto letten tijdens de overtocht
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: Ijsland 2014
Ik versta het niet... als ge zat zijt ziet ge dubbel, maar ik zie hier DRIEdubbel????
-
- Posts: 367
- Joined: 23 Oct 2009 11:09
Re: Ijsland 2014
Dat wordt aftellen.... veel plezier en rijgenot!
Re: Ijsland 2014
goeie reis !
en gijle zijt echte avonturiers, want naar ginder zonder KTM, da's pas durven !
en gijle zijt echte avonturiers, want naar ginder zonder KTM, da's pas durven !
Re: Ijsland 2014
Net een sms'je gehad van Koen dat em ginder is toegekomen en dat het ginder op niks trekt.
.......ik geloof hem
.......moet wel een mottig land zijn....
.......koud.....
.......regen.....
.......ijs.......
.......mist.....waarschijnlijk zie je daar geen steek......
......
.......ik geloof hem
.......moet wel een mottig land zijn....
.......koud.....
.......regen.....
.......ijs.......
.......mist.....waarschijnlijk zie je daar geen steek......
......
"...the path is the destination"
Re: Ijsland 2014
....en dan nog te zwijgen van die ijslandse paarden die daar rond t?lten en die vulkanen mee hunne stoom, en die geisers mee nog meer stoom, ge zoudal stoom verbaast beginnen mee lateraal te rijden
sig nature
Re: Ijsland 2014
ikwilookmetdemotoopreis
wa oudutegen? (geen winterbanden? )
Moto/otto samen uit en samen weg ...
sig nature
Re: Ijsland 2014
[quote]Moto/otto samen uit en samen weg ...[quote]
Ja jong Efkes de remork aan de auto en dan heel de cong? met die grote witte sleur moeten rondrijden, om dan af en toe ne keer diene moto eruit te sleuren om achter een frans brood te kunnen gaan
Ja jong Efkes de remork aan de auto en dan heel de cong? met die grote witte sleur moeten rondrijden, om dan af en toe ne keer diene moto eruit te sleuren om achter een frans brood te kunnen gaan
Re: Ijsland 2014
Moto/otto samen uit en samen weg ...Ja jong Efkes de remork aan de auto en dan heel de cong? met die grote witte sleur moeten rondrijden, om dan af en toe ne keer diene moto eruit te sleuren om achter een frans brood te kunnen gaan
think out of "die grote witte sleur" box
ge rijdt met de moto (en ge pakt nog wat motovriendjes mee) , de madam(men) (met kinderen) die niet met de moto willen meerijden, pakken een auto of busje.... en ge doet wat ge graag doet op vakantie
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: Ijsland 2014
aja, zothink out of "die grote witte sleur" box
ge rijdt met de moto (en ge pakt nog wat motovriendjes mee) , de madam(men) (met kinderen) die niet met de moto willen meerijden, pakken een auto of busje.... en ge doet wat ge graag doet op vakantie
Re: Ijsland 2014
DA bedoel ik ?aja, zothink out of "die grote witte sleur" box
ge rijdt met de moto (en ge pakt nog wat motovriendjes mee) , de madam(men) (met kinderen) die niet met de moto willen meerijden, pakken een auto of busje.... en ge doet wat ge graag doet op vakantie
en dan moeten er zelfs niet eens andere moto's mee rijden, just gulder met z'n 3 tjes, eventeel fixte dat je tegen elkaar kan kletsen moto/otto , handig voor d'r stevige bochten aan komen en ge een beetje voorop ga willen rijden
sig nature
Re: Ijsland 2014
"Hallo schat, ge ziet mij niet meer omdat ik nu in de gracht lig waar ge net voorbij rijdt ! "
Re: Ijsland 2014
we zijn in volle verwachting van uw reisverslag"Hallo schat, ge ziet mij niet meer omdat ik nu in de gracht lig waar ge net voorbij rijdt ! "
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
ijsland 2014
Bon we zijn terug van een heel vervelende reis . Bijna geen verkeerslicht gezien,laat staan vluchtheuvels .
200 km rijden en enkel moeten stoppen om te plassen , foto's te nemen en te genieten van het landschap .
Wie vindt dat nu leuk .
De reis begon echter iets minder leuk . De woensdag geland in Kevlavik en de bus genomen naar Reykjavik . We maakten direct kennis met de Ijslandse behulpzaamheid . De buschauffeuse vroeg waar we moesten zijn ( gelukkig in bijna vlekkeloos engels ) Ik toonde mijn papier met het adres op ( Ik durfde de naam van de straat zelf niet uitspreken ) . Geen probleem zij ze het ligt wel even van de route maar zall jullie daar wel afzetten en toen we nog alleen op de bus zaten kregen we nog een lesje Ijslands
De volgende dag vol goede moed naar de haven om ons motoren te gaan afhalen . Geen motoren Het schip was op tijd aangekomen,had de helft van de containers gelost en was dan weg gevaren om ergens anders in de haven stukken te gaan halen en onze motoren zaten nog aan boord . Ze gingen ons bellen als ze van boort kwamen .
Wij dus terug naar het Guesthouse voor overleg . Vata ( zo noemde onze gastvrouw ) belde naar ons hotel voor deze avond om de situatie uit te leggen . Als de motoren op tijd van boord waren konden we nog tot daar rijden langs de ringweg ( was een 70 tal kilometers ) Als het echter niet meer lukte moesten we nog een nacht in Reykjavik door brengen . 2 verblijven die een kamer voor ons beschikbaar hielden zonder een ISK meer prijs of annulatiekost .Ijslandse gastvrijheid
Wij dan maar naar de stad getrokken en om 16u30 kregen we telefoon dat de motoren van boord waren en als we er binnen 10 minuten konden zijn we ze nog konden afhalen . We zaten op dat moment midden in de stad dit lukte dus niet meer .
Telefoontje naar het hotel in Borgarnes dat we er niet meer zouden geraken en eentje naar ons verblijf in Reykjavik dat we nog een nachtje moesten blijven .
:waardeloos:
Ik weet het maar die komen pas als we aan het rijden zijn ( lees ondertussen maar wat verder de avonturen van de Balkan rijders )
200 km rijden en enkel moeten stoppen om te plassen , foto's te nemen en te genieten van het landschap .
Wie vindt dat nu leuk .
De reis begon echter iets minder leuk . De woensdag geland in Kevlavik en de bus genomen naar Reykjavik . We maakten direct kennis met de Ijslandse behulpzaamheid . De buschauffeuse vroeg waar we moesten zijn ( gelukkig in bijna vlekkeloos engels ) Ik toonde mijn papier met het adres op ( Ik durfde de naam van de straat zelf niet uitspreken ) . Geen probleem zij ze het ligt wel even van de route maar zall jullie daar wel afzetten en toen we nog alleen op de bus zaten kregen we nog een lesje Ijslands
De volgende dag vol goede moed naar de haven om ons motoren te gaan afhalen . Geen motoren Het schip was op tijd aangekomen,had de helft van de containers gelost en was dan weg gevaren om ergens anders in de haven stukken te gaan halen en onze motoren zaten nog aan boord . Ze gingen ons bellen als ze van boort kwamen .
Wij dus terug naar het Guesthouse voor overleg . Vata ( zo noemde onze gastvrouw ) belde naar ons hotel voor deze avond om de situatie uit te leggen . Als de motoren op tijd van boord waren konden we nog tot daar rijden langs de ringweg ( was een 70 tal kilometers ) Als het echter niet meer lukte moesten we nog een nacht in Reykjavik door brengen . 2 verblijven die een kamer voor ons beschikbaar hielden zonder een ISK meer prijs of annulatiekost .Ijslandse gastvrijheid
Wij dan maar naar de stad getrokken en om 16u30 kregen we telefoon dat de motoren van boord waren en als we er binnen 10 minuten konden zijn we ze nog konden afhalen . We zaten op dat moment midden in de stad dit lukte dus niet meer .
Telefoontje naar het hotel in Borgarnes dat we er niet meer zouden geraken en eentje naar ons verblijf in Reykjavik dat we nog een nachtje moesten blijven .
:waardeloos:
Ik weet het maar die komen pas als we aan het rijden zijn ( lees ondertussen maar wat verder de avonturen van de Balkan rijders )