Dat was in Thethi tijdens de rustdag, zo schoon...thumbsup
ik had mij voorgenomen om enkel hier het verslag te lezen , krijg ik daar via smoelenboek wel een foto album van Finn door zeker
het is omzeep... steek eens een tandje bij gasten
lokale vissers die hun grief in orde aan het maken zijn
"deadly epic" ADVenture
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: "deadly epic" ADVenture
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: "deadly epic" ADVenture
Die tafel...die bank.... Ongelooflijk wat ge op de rudy kunt meenemen zeg !
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: "deadly epic" ADVenture
En vergeet vooral het landschap niet, neemt ook veel plaats in!Die tafel...die bank.... Ongelooflijk wat ge op de rudy kunt meenemen zeg !
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: "deadly epic" ADVenture
ouzo? Hebde geen opblaasbare natuur gekocht? V??l effici?nter. En frissere kleuren ook.
Re: "deadly epic" ADVenture
dit is een duidelijke NO-GO
maar langs de andere kant van de grens is het wel een GO,
en dat ziet er dan zo uit:
bovenstaande foto's dankzij Finnduro:
maar langs de andere kant van de grens is het wel een GO,
en dat ziet er dan zo uit:
bovenstaande foto's dankzij Finnduro:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: "deadly epic" ADVenture
de eersten zoeken een beste plaatsje voor een rustige laatste campingnacht ....
even later na de plezierzwempartij kunnen we genieten van een prachtige zonsondergang:
Happy Family:
en met een ontroerend moment voor onze club-med president Roos na een figuurlijke staande ovatie:
even later na de plezierzwempartij kunnen we genieten van een prachtige zonsondergang:
Happy Family:
en met een ontroerend moment voor onze club-med president Roos na een figuurlijke staande ovatie:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: "deadly epic" ADVenture
de nacht ziet er zo ongeveer uit:
but the morning after is deadly beautifull after an epic evening
Tijd voor een kopje koffie
but the morning after is deadly beautifull after an epic evening
Tijd voor een kopje koffie
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: "deadly epic" ADVenture
Ik krijg zo vaag de indruk dat jullie je wel een beetje geamuseerd hebben...
I am confused. Oh no, maybe not!
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: "deadly epic" ADVenture
... een beetje, daar deden we niet aan mee !Ik krijg zo vaag de indruk dat jullie je wel een beetje geamuseerd hebben...
Me gusta la moto, me gustas tu.
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: "deadly epic" ADVenture
De Rudy heeft zijn jeanette sloefkes toch maar weer schoon verlapt. Naar het schijnt aan een Transalp die nog een rustige oude dag wil beleven.De Rudy met zijn jeanette sloefen kon er niet mee lachen....
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: "deadly epic" ADVenture
Kon dat achtersloefke ni dienen voor Tom Triple zijn achter wieltje?De Rudy heeft zijn jeanette sloefkes toch maar weer schoon verlapt. Naar het schijnt aan een Transalp die nog een rustige oude dag wil beleven.De Rudy met zijn jeanette sloefen kon er niet mee lachen....
Allez, ik weet niet wel cup-maat de rudy heeft natuurlijk.
Re: "deadly epic" ADVenture
Computer says NOOOOO !!!Kon dat achtersloefke nDe Rudy heeft zijn jeanette sloefkes toch maar weer schoon verlapt. Naar het schijnt aan een Transalp die nog een rustige oude dag wil beleven.De Rudy met zijn jeanette sloefen kon er niet mee lachen....
i dienen voor Tom Triple zijn achter wieltje?
Allez, ik weet niet wel cup-maat de rudy heeft natuurlijk.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: "deadly epic" ADVenture
De laatste rit is aangebroken...
Een dikke 300 km naar Padua. Nog even verwarring, Trooper die voorop rijdt neemt wel heel kleine wegen. Na een uur draaien en keren zijn we eigenlijk nog niet verder geraakt. Tijd voor een herevaluatie.
Doelstelling van die dag: Naar Padua, TrooperTruck inladen en zo ver mogelijk naar het Noorden geraken om dan, ergens onderweg, te overnachten. Als we verder doen zoals we bezig zijn, gaan we zelfs het eerste deel van deze doelstelling niet halen. Dan maar de grote weg nemen. Beetje saai natuurlijk maar het vlot al beter. Als snel draaien we de snelweg op, nog saaier maar het avanseert nog beter. Tja, veel valt er over deze rit niet meer te vertellen. We komen een paar mede GYOA'ers tegen die ons voorbij steken bij een stop, een beetje later weer, nog wat later steken we de eerste weer voorbij. Een dikke 300 km lang.
En dan is het echt voorbij. Het motorgedeelte toch. Op de parking van ADVRider GeaorgioXT wordt de TrooperTruck terug geladen. We proberen dezelfde strategie als bij het vertrek.
Dankzij rocket sciense slagen we er toch in alles terug in te laden.
Veel plaats is er ook niet echt in de TrooperTruck
Uren om snel te vergeten... Wurscht und Durscht op de Fernpass was een hoogtepunt. Had vooral ook met de hoogte van de Fernpass te maken.
Tegen beer o'clock komen we in Duitsland. We stoppen aan een hotel. De vrouw van de balie merkt terecht op dat de prijs van de kamer toch een beetje hoog is naar ons gevoel.
Een dikke 300 km naar Padua. Nog even verwarring, Trooper die voorop rijdt neemt wel heel kleine wegen. Na een uur draaien en keren zijn we eigenlijk nog niet verder geraakt. Tijd voor een herevaluatie.
Doelstelling van die dag: Naar Padua, TrooperTruck inladen en zo ver mogelijk naar het Noorden geraken om dan, ergens onderweg, te overnachten. Als we verder doen zoals we bezig zijn, gaan we zelfs het eerste deel van deze doelstelling niet halen. Dan maar de grote weg nemen. Beetje saai natuurlijk maar het vlot al beter. Als snel draaien we de snelweg op, nog saaier maar het avanseert nog beter. Tja, veel valt er over deze rit niet meer te vertellen. We komen een paar mede GYOA'ers tegen die ons voorbij steken bij een stop, een beetje later weer, nog wat later steken we de eerste weer voorbij. Een dikke 300 km lang.
En dan is het echt voorbij. Het motorgedeelte toch. Op de parking van ADVRider GeaorgioXT wordt de TrooperTruck terug geladen. We proberen dezelfde strategie als bij het vertrek.
Jep, ??n voor ??n! Maar wat gebeurd er? De moto's willen niet meer in de TrooperTruck. Het stuur van Manu zijn Tenere is nochtans een beetje smaller geworden door het andere stuur maar om de een of andere mysterieuze reden krijgen we de moto's niet meer in de laadbak. Team Belgium zet zich samen en maakt allerhande wiskundige berekeningen.Een voor ??n?
Dankzij rocket sciense slagen we er toch in alles terug in te laden.
Vrij m?rg stap ik in de TrooperTruck. Muziek is mijn departement, Trooper moet rijden... Schoon afspraak maar al snel blijkt dat mijn mood voor muziek op dat moment niet overeenkomt met die van Trooper. Ik heb last om wakker te blijven en heb hoegenaamd geen goesting om daar tegen te vechten. Trooper heeft last om wakker te blijven en wil daar echt wel tegen vechten. Een aangepaste muziek keuze die de twee verenigt is moeilijk.E?n voor ??n en de laatste niet andersom!
Veel plaats is er ook niet echt in de TrooperTruck
Uren om snel te vergeten... Wurscht und Durscht op de Fernpass was een hoogtepunt. Had vooral ook met de hoogte van de Fernpass te maken.
Tegen beer o'clock komen we in Duitsland. We stoppen aan een hotel. De vrouw van de balie merkt terecht op dat de prijs van de kamer toch een beetje hoog is naar ons gevoel.
Wij dus naar de pizzeria en na een stevige Duitse pint hebben we daar goed geslapen. 's morgens worden we gewekt door de geur van verse broodjes. Na een ontbijt vertrekken we voor een laatste trek naar TrooperTown. Ook niet veel over te melden.In das Dorp ist auch ein Pizeria w?r du goedkaufer kun?t slaffen, zal ich einmall bellen und fragen oder er nog platz ist?
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: "deadly epic" ADVenture
Man toch wat een prachtig reisverhaal, gewoon, prachtig verhaal toekoer !Veel plaats is er ook niet echt in de TrooperTruck
Feit : ik zou megamoe zijn halverwege zo'n reis.
Trouwens, hoe komt dat er bij de terugrit minder plaats was vooraan in de truck? Teveel beer o' clock?
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: "deadly epic" ADVenture
Ik moet eerlijk toegeven dat ik tegen de volgend trip wel echt iets aan mijn conditie ga doen (en misschien een lichtere moto aanschaffen maar zegt dat niet verder, de Rudy weet nog van niks.)[/size:1xd55uox]Feit : ik zou megamoe zijn halverwege zo'n reis.
En ja, ik was mega moe. Maar er gebeurde zoveel en het was zo plezant dat ik gewoon niet voelde dat ik moe was.
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: "deadly epic" ADVenture
hoe zat het met de mensen die zo'n medium-zware enduro hadden? Een Xchallenge, een 690 ? Hadden die de beste keuze gemaakt? (eerlijk zijn eh!)
Re: "deadly epic" ADVenture
de beste keuze,hoe zat het met de mensen die zo'n medium-zware enduro hadden? Een Xchallenge, een 690 ? Hadden die de beste keuze gemaakt? (eerlijk zijn eh!)
dat is moeilijk te verklaren,
elk heeft zijn eigen smaak en goesting, niet iedereen wil omwille van het motorkarakter een ktm690e,
sommigen willen een puur trekbeest ? la DRZ400, maar hebben dan weinig over op lange afstandswegen
elk van ons heeft wel eens een technisch probleempje gehad, hoe groot of klein het ook was
de cilinderinhoud ging van 230cc tot 999cc, met een gemiddelde van een monoblokje 600cc-700cc,
dus denk wel dat je deze soort avontuurlijke reizen best kan doen met een zo lichte mogelijke motor maar toch voldoende koppel en bagagemogelijkheden. je weet immers nooit wat er voor je wielen wordt geschoven.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: "deadly epic" ADVenture
Wurst und Durscht ?
en onderweg heb ik mijn crossbotten aangedaan, ge weet wel, zwaardere voet.....
onze "vrienden" vonden dat ook leuk en namen nog een foto van de TRooperTruck, ze waren zelfs zo vriendelijk om deze week de foto ook op te sturen, toch sympathiek van hen.
soit, de partypoopers zijn gearriveerd en beginnen naar goede gewoonte terug weer alles in te pakken
behalve ik, die het geluk had mijn superlachebekje onmiddellijk te kunnen weerzien:
nog effe uitpakken en dan
beer'o clock' afkicken:
en onderweg heb ik mijn crossbotten aangedaan, ge weet wel, zwaardere voet.....
onze "vrienden" vonden dat ook leuk en namen nog een foto van de TRooperTruck, ze waren zelfs zo vriendelijk om deze week de foto ook op te sturen, toch sympathiek van hen.
soit, de partypoopers zijn gearriveerd en beginnen naar goede gewoonte terug weer alles in te pakken
behalve ik, die het geluk had mijn superlachebekje onmiddellijk te kunnen weerzien:
nog effe uitpakken en dan
beer'o clock' afkicken:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: "deadly epic" ADVenture
Volgens mij bestaat er voor dergelijke tochten geen beste keuze, je moet zelf beslissen wat je het belangrijkste vindt.hoe zat het met de mensen die zo'n medium-zware enduro hadden? Een Xchallenge, een 690 ? Hadden die de beste keuze gemaakt? (eerlijk zijn eh!)
Zware reisenudoro's (type 950, T?n?r?) zijn zwaar. Je geraakt ver, heel ver, maar het is hard werken. Voordelen zijn natuurlijk het extra comfort, extra bagage mogelijkheden, ook op de weg smoot rijden, grote autonomie, weinig onderhoud nodig...
Lichte enduro's zijn dan weer gemakkelijker offroad maar minder reis mogelijkheden. Op zo een toch leg je toch stevige afstanden af moet je regelmatig tanken, regelmatig onderhoud, minder bagagemogelijkheden, minder comfort op de verharde weg, die je toch ook regelmatig tegenkomt.
Die medium-zware enduro's zijn dan wel een goed compromis tussen de twee en ja, het is een compromis, je verliest op vlak van comfort, autonomie tov de reis enduro's, je verliest op het vlak van off-road rijden tov de echte enduro's... MAAR je wint dan weer als je het anderom bekijkt.
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: "deadly epic" ADVenture
ne WELGEMEENDE MERCI[/size:2wid43vs] aan alle ADV-compagnons, Tom, Manu, special THX to ROOS
ne WELGEMEENDE MERCI[/size:2wid43vs] aan mijn co-TROOPER en mini-TROOPER om mij te laten "leven" !
ne WELGEMEENDE MERCI[/size:2wid43vs] aan familie en vrienden om mij dit verhaal met jullie te mogen delen.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today