Hello ?

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Hello ?

Post by zappa »

Volgende dag, zondag, zelfde ontbijt, maar toch een ander :confused2: het begint al te lukken om dat schiet ei te rap af te zijn, het begon ook al te lukken om dienen dames WC (zo'n bak op een buis, met een klosse aan een ketting :wc: ) door gesast te krijgen :blush:

Wijle were weg, naar New Forrest deze keer :grin:

Image

Ela

Image

en zonder helm

Image

Ergens in Sluis of zo, beetje naar hoog en laag water staren...

Image

Het bewijs dat die Engelsen toch wel erg kleine menskes waren, in den tijd dat ze die tunnel maakten

Image

Ik zie licht !!!!

Image

Image

Image

Image


Hier zit ne werkmensch ne werkmeeeeensch, A zet a hier

Image
Image
Image
Zelf varen ?
Image

Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Hello ?

Post by Tom Thumper »

Dat begint hier een echt verslag te worden. :w00t:


Chronologie is nog wel niet wat het moet zijn maar het kan er door. De sluizen van Divizes was volgens de gegevens op mijn fototoestel echt wel op zaterdag. En eigenlijk, who cares?

Mijn foto's zijn nog aan het opladen in Google+, ze komen er aan.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Hello ?

Post by zappa »

Tom Thumper wrote:Dat begint hier een echt verslag te worden. :w00t:


Chronologie is nog wel niet wat het moet zijn maar het kan er door. De sluizen van Divizes was volgens de gegevens op mijn fototoestel echt wel op zaterdag. En eigenlijk, who cares?

.
das de schuld van mijn geheugen en fotobucket die alles door elkaar smijt pffff :zotteke:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Hello ?

Post by zappa »

Op een of andere dag, vraag niet de welke :sterrekes:


D? Sonja

Image

Image

Ook wreed ouden brol was daar te zien :mrgreen:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

en iets bizar ?

Image

Image

Kijk ..... daar drupt iets?

Image

Image

Image

Shoei

Image

X - lite

Image

Nog een slokje gaan drinken in een speciale dakpannen dorp

Image

Robin was daar ook :

Image

er werd des avonds al eens een biertje genuttigd door de ene

Image

en d'r zijn mensen die super gelukkig worden van een desseurd

Image

Sticky toffee pudding

Zie hem toen nog lachen

Image

Geen wonder dat het daarna zo beginnen regenen is :shock:

Na de tent nat in te pakken, ook nog ons zelf goed in pakken en naar Belgi? terug zwemmen...

Image

Dat nat ben ik nu gelukkig al vergeten, de mooie herinneringen blijven (voorlopig toch nog :mrgreen: ) Merci aan de companie, voor het gezelligschap, de UK for dummies begeleiding (ook de gsmoplader na veel twijfel mijne tewege begeleiding van Laouen) en voornamelijk het plezier en de lollige gesprekjes, gewoon niet te evenaren :thumbsup:
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Hello ?

Post by Blackbert »

Image

Hmm, is dat diene dat al eens een 'red knight' ritje ineen steekt. Kan geen toeval zijn ...

Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Hello ?

Post by Muug »

Tom Thumper wrote:Chronologie is nog wel niet wat het moet zijn
Bwof... 't heeft maar vijf minuten geduurd eer ik doorhad waarover het hier ging :mrgreen:
Ik ben ergens blij dat het clubke gewoon onroad is gebleven en niet offroad is gegaan. Misschien kunnen we volgend jaar dan wel meerijden. Hoewel ik dien X-Country eigenlijk ook wel wil gebruiken met nopkes eronder, maar dan wel in 't ladies-clubke, die rijden minder wild ... :wink:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Hello ?

Post by OzzePaa »

We krijgen idd al een goed beeld : behalve naar een hoop stenen en rijdend oud ijzer lopen kijken, wat in de file staan en zitten mijmeren aan sluizen die door slaven bediend worden om uiteindelijk eindeloos rondjes te rijden op een schoon groen grasveld en steevast de dag met beer-o-clock afsluiten, zijn jullie dus gewoon efkes eens goe nat gaan worden. :mrgreen: :wink: :twisted:

@Zappa ... tja, j'avais mal compri h? : dacht dagge aant toetsenbordstotteren waart, maar le double-v, c'est bien trouv? ?h :smash:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Hello ?

Post by zappa »

Muug wrote: Hoewel ik dien X-Country eigenlijk ook wel wil gebruiken met nopkes eronder, maar dan wel in 't ladies-clubke, die rijden minder wild ... :wink:
mee rijden met de dirtgirls h? :wink: uw plak is er toch al?
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Hello ?

Post by Muug »

zappa wrote:
Muug wrote: Hoewel ik dien X-Country eigenlijk ook wel wil gebruiken met nopkes eronder, maar dan wel in 't ladies-clubke, die rijden minder wild ... :wink:
mee rijden met de dirtgirls h? :wink: uw plak is er toch al?
DirtGirls ! Ik heb al zoiets willen merken dat ik plots een Girl ben geworden! :kwijl: :rayof: Eerst een deftige bashplate eronder trouwens ! (die nog niet besteld is). Plak is er al van eind juli. Verzekering is gisteren gestart. :wav:

Trouwens : waarom waart gulder allemaal zeiknat??? Hebde gulder geen waterdicht gerief? Ik herinner mij nog de regen van met de Bende van Nevel in FR vorig jaar, toen waren er ook een paar natte waterkiekens bij. :mrgreen: Heeft er niemand ge?nvesteerd in beter regengerief sindsdien? :dontknow:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Hello ?

Post by Tom Thumper »

Muug wrote:
zappa wrote:
Muug wrote: Hoewel ik dien X-Country eigenlijk ook wel wil gebruiken met nopkes eronder, maar dan wel in 't ladies-clubke, die rijden minder wild ... :wink:
mee rijden met de dirtgirls h? :wink: uw plak is er toch al?
DirtGirls ! Ik heb al zoiets willen merken dat ik plots een Girl ben geworden! :kwijl: :rayof: Eerst een deftige bashplate eronder trouwens ! (die nog niet besteld is). Plak is er al van eind juli. Verzekering is gisteren gestart. :wav:

Trouwens : waarom waart gulder allemaal zeiknat??? Hebde gulder geen waterdicht gerief? Ik herinner mij nog de regen van met de Bende van Nevel in FR vorig jaar, toen waren er ook een paar natte waterkiekens bij. :mrgreen: Heeft er niemand ge?nvesteerd in beter regengerief sindsdien? :dontknow:
Wel beste Muug, er is regen en er is regen. Wij hadden regen! Zelfs de binnenkant van mijn helm was kletsnat, verluchtingsgaten waren dicht. Regenpak deed het heel goed. Maar toch er is moment dat het te veel wordt. Langs mijn nek liep er water binnen. Ik had zomerhandschoenen mee, stom en dus kletsnat. Voordeel hiervan is dat die nu eindelijk een goede vorm hebben. Botten hebben waterdichtheid een beetje verloren blijkbaar. Kan natuurlijk ook dat het beetje vocht aan de binnenkant langs boven is binnengekomen.

Dus waterdichte kleding is goed maar als je ermee in een zwembad stapt, ga je toch nog wat nat worden. En als je een hele dag in dat zwembad blijft zitten, word je zelfs heel nat.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Hello ?

Post by Muug »

:yikes: ja da's waar. :| Als het begint binnen te lopen langs uwe nek, en via uw polsen... en vooral klote is dat ge pas merkt dat uw gerief niet meer waterdicht is als het al te laat is natuurlijk !
En niemand ne waterdichte camera om foto's van dat zwembad te nemen? :oogrollen:

Post Reply