Page 4 of 4

Vluggertje naar Marokko

Posted: 24 Jun 2015 09:15
by karel-p
Chapeau voor je reisverslag en de fotos maken het af.

Vluggertje naar Marokko

Posted: 24 Jun 2015 09:45
by Muug
Borniet wrote:Wow...
Genoten van het eerste tot en met het laatste woord van uw reisverslag!!!
Om over de foto's nog maar te zwijgen... knap!
:stupid:

Vluggertje naar Marokko

Posted: 24 Jun 2015 12:28
by frederikw
Merci Merci :oops:
F M wrote: Ik voel dus niet de kriebels om dat ook allemaal eens te gaan doen.
Da's nie erg h?. Nogal een chance dat we niet allemaal van hetzelfde de kriebels krijgen. Het een is niet beter dan het ander... gewoon anders :-)
F M wrote: En zeggen dat je enige tijd geleden een GSA verkocht hebt. En toch beslist zo ??n opnieuw aan te schaffen ?
Ik heb die verkocht met het gedacht dat dat de beste moto was die ik al gehad had... maar ik ontbrak ... moeilijk te defini?ren "passie" ofzo. De KTM Super Enduro die in de plaats kwam had bakken passie... maar ook zoveel "karakter" dat ik er eigenlijk niet veel mee reed.. 't was altijd iets. De nieuwe LC GSA is nogaltijd "saai" vergeleken met een KTM, maar het verschil is pakken kleiner geworden (dynamic mode:-) ). Ik doe er gewoon meer mee. Ik ben KTM'er in hart en nieren... maar ik zie mij er niet direct weer eentje kopen eerlijk gezegd.
Blackbert wrote: Frederik, nooit de neiging gehad om 'voor de zekerheid' tentje en zo mee te slepen?
Nee :-) Niet voor zo'n kort tripje met deze temperaturen. En ik ken inderdaad de omgeving waarin ik reisde behoorlijk goed, dus ik wist wat te verwachten. Als je verder de woestijn in gaat MOET je kampeergerief meenemen. Niet zozeer omdat het strict gezien nodig is, maar omdat kamperen in de woestijn magisch is :-)

Vluggertje naar Marokko

Posted: 24 Jun 2015 12:46
by Muug
frederikw wrote: Ik ben KTM'er in hart en nieren... maar ik zie mij er niet direct weer eentje kopen eerlijk gezegd.
Alles op zijn tijd zeg maar. :P
Ik zou natuurlijk ook grappend kunnen zeggen dat ge nu eigenlijk z?lf zegt dat ge geen KTMmer in hart en nieren zijt, maar da's nen flauwe binnenkopper.
Het zou verstandiger overkomen moest ik zeggen dat die GSA een logische keuze is na uw avontuur met de SuperEnduro. Alles volgt immers een slingerbeweging, in de kunst, in de liefde, in het motorrijden... dus na uw uitermate onpraktische en hard core karakterbeest wou je logischerwijs iets dat aan de andere kant van die slingerbeweging zit, iets dagdagelijks praktisch maar toch wat enduro-achtig, dus da's de GSA geworden. Ook ik heb al enkele malen echt genoten van die goedige dikzak die de 1100GS is, een brave loebas, een goede vriend, een groot contrast met mijn 950 Adventure, een macho motorbeest die constant aan de ketting rukt en luidkeels roept van "harder, HARDER"! En het is ook wel leuk om beide in huis te hebben... voor elke karaktertrek een passende motorfiets... wat wilt zeggen dat er nog een paar ontbreken eigenlijk....
Maar soit, wie wilt er nu verstandig overkomen :peepwall:

Vluggertje naar Marokko

Posted: 26 Aug 2015 22:37
by Muug
Frederik, uw autostraderitten, was dat braaf aan 120 km/u?

Vluggertje naar Marokko

Posted: 27 Aug 2015 07:44
by frederikw
Muug wrote:Frederik, uw autostraderitten, was dat braaf aan 120 km/u?
Hehe :sweeet:

Vluggertje naar Marokko

Posted: 27 Aug 2015 14:20
by F M
In Frankrijk moogt ge op de meeste plaatsen 130. :book:

Vluggertje naar Marokko

Posted: 27 Aug 2015 20:42
by diskeletloetje
Genoten van elk woord, Frederik! :thumbsup: