Een WegIsWeg-reis in Marokko

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Wipr »

Een reisverhaal dat ik helemaal met veel plezier heb gelezen. Prachtig!!!

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by diskeletloetje »

Supertof verslagje heren. Ben er wat laat aan begonnen letterlijk en figuurlijk, heb gisterenavond tot in de vroege uurtjes zitten lezen lezen lezen, met weinig slaap en kleien oogjes als gevolg! Prachtige foto's, een reis om nog lang te koesteren ! Maar doe gerust voort hoor, kzallekik de verslagjes wel opsmullen :)
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

GoedAdmin
Posts: 8
Joined: 26 Mar 2013 12:29

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by GoedAdmin »

Graag enkel reageren op het reisverslag aub.
Ik heb net die hele discussie over de Terra overgeheveld naar een andere topic, rubriek Motorpraat.
Thanks.
:kouvanu:

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Raketman »

Een mooi voorsmaakje van hetgeen ik plan te doen in de paasvakantie 2016...met nog nen andere ktm'er en een paar gekken met ne Landrover. Dees weekend wordt de route uitgezet.
Nil volentibus arduum

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by TRooPER »

Raketman wrote:Een mooi voorsmaakje van hetgeen ik plan te doen in de paasvakantie 2016...met nog nen andere ktm'er en een paar gekken met ne Landrover. Dees weekend wordt de route uitgezet.
hmmm , ..... sounds very interesting.....

is daar nog ruimte voor andere gekken?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Wipr »

Ik ga sparen voor een adventurer 390 en deze bij mijn schoonmoeder in Nueva Andalucia op den hof zetten en vandaar vertrekken. :mrgreen:

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Blackbert »

Wipr wrote:Ik ga sparen voor een adventurer 390 en deze bij mijn schoonmoeder in Nueva Andalucia op den hof zetten en vandaar vertrekken. :mrgreen:
't Is een half uurke extra tot de boot, tov 'onze' camping, maar da's te doen. Grooten Hof? :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Wipr »

Blackbert wrote:
Wipr wrote:Ik ga sparen voor een adventurer 390 en deze bij mijn schoonmoeder in Nueva Andalucia op den hof zetten en vandaar vertrekken. :mrgreen:
't Is een half uurke extra tot de boot, tov 'onze' camping, maar da's te doen. Grooten Hof? :mrgreen:
Ze leest hier toch ni mee maar als ze dood is, organiseer ik een motorpraatrit ginderachter. :mrgreen: :mrgreen: en waarom ook ni.
Allen welgekomen :wink:

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Droopy »

Beter laat dan nooit, ik heb deze topic nu nog maar deftig gelezen en dit is ook een schitterend reisverslag. :thumbsup: :cool:

Demito
Posts: 9
Joined: 06 Oct 2014 09:09

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Demito »

Leuk verslagje. Marokko blijft een speeltuin he.
Daar bij Cirque de Jaffar hebben jullie idd het belangrijkste gemist vrees ik. Als ik het goed begrijp zijn jullie gewoon in de kloof afgedaald en direkt terug naar boven gereden. Je had moeten volgen wat er het minst als een piste uitzag.
Col de Belkassem heb ik destijds onvoorzien in het donker moeten doen. Needless to say dat ik langs de kant mijn matje heb uitgerold om 's morgens verder te rijden :mrgreen:


T

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Wipr »

Koopt u allen volgende keer deze fiets
http://www.swm-motorcycles.it/en/models ... superdual/

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Muug »

ja, ik had daar al reklam voor gezien :pom:

Maar voor 1000 euro heb ik een XT600 (T?n?r?) van de jaren '90 in supergoei staat, en dan heb ik nog v??l centjes over voor dat wat aan te passen ?n om er mee op reis te gaan :rayof:
Maar eerst moet ik ergens plaats zien te vinden voor al dat gerief. Zolang ik hier niet meer ruimte heb, komt er hier niks meer binnen.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by OzzePaa »

Muug wrote:... Zolang ik hier niet meer ruimte heb, komt er hier niks meer binnen.
Azzegij nu in die tent gaat slapen, dan is er plek in de slaapkamer :?: :mrgreen: :zotteke: :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Muug »

of beter, ik zet een grote tent op onze binnenkoer en zet daar mijn moto's in ! :blob1:

J.pi
Posts: 31
Joined: 24 May 2010 09:20

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by J.pi »

Muug wrote:of beter, ik zet een grote tent op onze binnenkoer en zet daar mijn moto's in ! :blob1:
als ge over een binnenkoer beschikt, leg er dan een dak over, plaats genoeg dan :whistling:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Koeno »

Als ge dat plat dak slim en stevig bevestigt,
en er spanbanden die het gewicht kunnen dragen onder legt, moet ge zelfs geen bouwaanvraag doen :p

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Muug »

jamaar 't is niet enkel onze binnenkoer, we delen die met vier andere gezinnen/buren. Dus ik kan daar niet zomaar over beslissen. :|

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Raketman »

Koopt dan die brouwerijzaal erbij en maakt daar iets van :mrgreen: ...veel plaats extra kunt ge daar anders niet bijtoveren vrees ik.
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Muug »

Raketman wrote:Koopt dan die brouwerijzaal erbij en maakt daar iets van :mrgreen: ...veel plaats extra kunt ge daar anders niet bijtoveren vrees ik.
da's een idee! Zoekt gij toevallig nog een atelierke ? :P

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Een WegIsWeg-reis in Marokko

Post by Blackbert »

Muug wrote:
Raketman wrote:Koopt dan die brouwerijzaal erbij en maakt daar iets van :mrgreen: ...veel plaats extra kunt ge daar anders niet bijtoveren vrees ik.
da's een idee! Zoekt gij toevallig nog een atelierke ? :P
Moest ik nu een beetje dichterbij wonen... :lipsrsealed2:
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply