Zuid-Oostenrijkse Roadbooks

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Zuid-Oostenrijkse Roadbooks

Post by Muug »

Juist gelezen in de Motoplus :

http://www.ebrochure.co.at/Roadbook_Murau_Kreischberg/#

ge kunt zelfs gps-files downloaden

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zuid-Oostenrijkse Roadbooks

Post by zappa »

tour 2 & 3 zijn elk 400km tegen dat ge daar zijt en dan nog terug naar huis, lijkt me wat vele zenne :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zuid-Oostenrijkse Roadbooks

Post by F M »

Ik heb ze ook eens bekeken. Het is een brochure van de gemeente Murau. Alle roadbooks vertrekken en eindigen daar. Velen overlappen mekaar.

Eigenlijk enkel bruikbaar als je in dat stadje of vlak erbij op vakantie gaat. Niet dat het geen leuke streek is om daar te gaan toeren.

Het eerste roadbook gaat over de Tauernpass. Daar heb ik ooit met de auto in juli door de sneeuw gereden. We hadden net een weekje Croatië achter de rug, met temperaturen dichter bij de 40 dan de 30 graden. Die zaterdag vertrekken we naar huis, met stralend weer. Maar dat werd in Slovenië een massa regen, en in Oostenrijk begon het te sneeuwen. Boven op de pas was alles wit (ook de wegen). We gingen daar in de bakkerij broodjes halen, met onze shorts en teenslippers door de sneeuw . :pillepalle: :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Zuid-Oostenrijkse Roadbooks

Post by fore »

F M wrote: 27 Mar 2017 13:28 Ik heb ze ook eens bekeken. Het is een brochure van de gemeente Murau. Alle roadbooks vertrekken en eindigen daar. Velen overlappen mekaar.
'k zit in Mallnitz ... de'r scheren een paar routekes die bergen daar in de buurt ...


de'r zitten persies toch wat foutjes in die routes ... de'r vliegen een paar coordinaten over en weer naar de ivoorkust ... :shock:
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply