Toerke Toscane...

Been there, done that, got the T-shirt? Vertel op !
Post Reply
User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Toerke Toscane...

Post by 't spook »

dochter is 18 en wat is er dan mooier dan samen een toerke te doen
ze wil nog met den ouwe mee dus ervan profiteren :mrgreen:

dus via Oostenrijk naaar Toscane...
let wel... ottostraat vind ik "niet leuk" dus efkes rap de remork achter den otto en naar de oostenrijks italiaanse grens waar ik al bijna 50 jaar ga skiën, auto laten staan, met moto verder
kweetet... ik weur aat :oops:

start is mooist
Timmelsjoch...
Vorig jaar met de SeeBee 1300 en madam nog via Stelvio naar Cinqueterre gereden maar Timmelsjoch is toch nog net iets straffer...
ik heb bvb op de Stelvio nog nooit iemand met de auto zien stoppen omdat ze niet verder dierven... hier dus wel was op de terugweg, goot water... :w00t:
enfin, bergske over en dan ben je in Zuidtirol tussen de appelbomen en wijngaarden
zijn wel direct doorgereden tot Chianti (Monteriggioni) wat een goei 450 km ottostraat is
ma bon, de kroes werkte voor 1 keer en mijn dochter slaapt dan toch... :ricky:

Image

Image

Image
Obergurgl, specialen boom

Image
lag nog beetje sneeuw op Timmelsjoch aan oostenrijkse kant :ricky:

Image
stress op den Timmelsjoch... not :thumbsup:

Image
Firenze, zicht van de heuvels aan de overkant van de Arno, net naast de beroemde tuinen

Image
in Chianti is er geen 50 meter rechtdoor, zalig sjezen daar, dees is de voorband :pillepalle:
achterband had nog 2 mm over, KTM heeft speciale geometrie...

Image
met een rokske mag ze ni op de moto dus elke keer weer aankleden... aah jaaa :laugh3:
dees is in San Gimignano

Image
parking zoeken in Firenze :dontknow:

Image
efkes stoppen aan Motormuseum Hochgurgl... vooral ook omdat we daar in de winter geregeld iets lekker eten tussen het skiën door
Apfelstrudl ohne Rosinchen aber mit sahne bitte :whistling:

Image
botten kapot
vakantie gedaan
:-?
:? KMK :roll:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Toerke Toscane...

Post by OzzePaa »

Sus, ge moet langer "steeltjes" onder uw steps vijzen, dan raken die de grond voordat uw botten toucheren ;) :geek: :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply