euhhhhh.....

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: euhhhhh.....

Post by Cotthem »

.....waar kunnen berichten i.v.m. GPS-toestanden geplaatst worden?

Aangezien ik regelmatig al ne keer op de vuist ga met mijne Zumo (O, bron van onmetelijke ergernis), zou ik het apprecieren moest er hier een deskundige eens een cursus over de Zumo geven. Mapsource is niet echt nodig, want zo'n cursus kan je zelfs in 't kleinste gat van de wereld volgen. De Zumo zelf echter is blijkbaar zo ondoorgrondelijk dat niemand zich daar aan blijkt te wagen.

Dank bij voorbaat
Misschien nen topic met "gps tips & tricks" onderverdeeld in ZUMO, Quest, Tomtom, ....
"...the path is the destination"

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: euhhhhh.....

Post by petervdc »

Juust, een itemlist met gps, kledij kunnen er wel bij.
Keep going

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: euhhhhh.....

Post by fore »

Eeuhh ... Image ... iets 'handig' is ook om (rit-) bestanden als bijlage te kunnen geven/posten. Zoals op/bij 'de toerbuffels'.

Ik weet niet wat 'de complicaties' zijn voor mens en PC-machine(s) om zoiets te implementeren en te onderhouden ...

't Is maar een suggestie. Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: euhhhhh.....

Post by Blackbert »

Van ne zumo ken ik de ballen maar mpeewee, dat zegt mij iets ...

Image


great!
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: euhhhhh.....

Post by Muug »

Ik ben erin geslaagd om deze topic 5 dagen over het hoofd te zien Image Image Image

Voor die GPS-dingens, daar heb ik ondertussen al een antwoord op dacht ik zo. Bestanden online smijten is ook wel degelijk een mogelijkheid. Wat de impact op de webspace gaat zijn, zien we dan wel. We zullen dan wel een oplossing zoeken als dat probleem zich stelt.... Een gdb-file kan zo'n 200Kb zijn, da's niet zo erg veel eh.

En, best mpeewee, VAN HARTE WELKOM ! Image Image Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: euhhhhh.....

Post by fore »

Ziezo, Bijlagen plaatsen in berichten is mogelijk, met een max. van 256 Kb per bijlage en max. 3 bijlagen per bericht. Het is niet mogelijk in priv?-berichten. Laat iets weten of die 256 Kb groot genoeg is, ok?
Image

tomtommekes zijn zelden groter dan 3k

direkt eens proberen zie ...

froemel-froemel ... gelukt Image Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Post Reply