Tolltickets

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Post by Droopy »

Heeft er iemand ervaring met deze site : https://www.tolltickets.com/default.asp ... l-NL&mnu=c Image

Dat ziet er serieus uit, het is een stuk goedkoper dan de vtb-vab site en dan moet een mens ter plaatse niet meer aanschuiven om een ticket te kopen.
De kleine lettertjes met verzendkosten heb ik nog niet gevonden maar voor onze zomerreis zou het toch een verschil van ?15,8 zijn. (zonder verzendkosten)[/size:2qxq0lau] Image

User avatar
zappa
Posts: 4505
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Tolltickets

Post by zappa »

blijkbaar rijden ze hier allemaal via sluikweggekes Image aan 't aantal reakties te zien (tol??? wasda? Image ) Image
sig nature

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Tolltickets

Post by Droopy »

Tja, het is ook een vraag ivm autorijden. Image

Met de moto zou ik ook de tolwegen vermijden, met de auto is het liefst zo snel mogelijk op de bestemming geraken en dan neem ik die tolprijzen wel bij (uiteraard zo goedkoop mogelijk). Image

We zien wel. Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Tolltickets

Post by Tom Thumper »

in frankrijk zijn motorfietsen cat. 5
Motorfietsen dienen steeds de met personeel bezette rijstroken te gebruiken om voordelige tarieven te krijgen. Bij het gebruik van de volautomatische rijstroken wordt de wegentol voor een voertuig in categorie 1 afgerekend.

ter info ...
I know, ben ik ooit eens achter gekomen op de terugweg. Duurde ff voor ik doorhad hoe dat kwam dat de peages zo goedkoop waren. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply