Ural

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ural

Post by Blackbert »

Om maar eens een clich? boven te halen: 't is niet de bestemming die telt ...

Ik denk dat er wel eens veel meer komt bij kijken dan GR's volgen, als je tenminste geen ambras wil krijgen. Gr-paden lopen wel al eens singletrack door een natuurgebied. No can do op ne moto. Er zal veel planning inkruipen als je zoveel mogelijk offroad wil, en niet alleen lijnen kleuren op een stafkaart.

Lokale kennis is de beste, maar je moet mensen kennen op de juiste plaats die willen delen natuurlijk.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ural

Post by Blackbert »

Bon, dat heeft in mijn been gebeten. Nog iemand? September 2012? The Long Way Down, the fast way up. Moto, tentje, gps.
Ne keer inloggen op B4B.
Ne keer horen voor tracks bij een paar mensen.
topo kaarten Frankrijk en Spanje scoren.
laat de winter maar beginnen.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Ural

Post by laouen »

long way down... ok
fast way up? op die DRZ? zo fast gaat da nie zijn vrees ik Image

Ik ga nog efkes moeten wachten tot diene F800GS of Tiger 800XC in de garage staat te blinken denk ik Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Ural

Post by zappa »

een stuk mee rijden, laten "ophalen" dat zou misschien nog kunnen, mijn werk-gever is niet zo'n toe-gever.. Image
sig nature

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Re: Ural

Post by frederikw »

Ik ben vorige zomer met de fiets naar Barcelona gereden. Een route uit een boekske. Prachtige route met redelijk wat offroad mogelijkheden.

't probleem aan Frankrijk is dat het moeilijk is om echt lange stukken offroad te blijven rijden zonder al te veel te gaan zigzaggen of gewoon juist naast een asfaltbaan te rijden. 't is altijd plezanter om echt in de 'bush' te zitten waar de piste de enige optie is.

Ik stem voor Ural! Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Ural

Post by bompa »

Ik ben vorige zomer met de fiets naar Barcelona gereden. Een route uit een boekske. Prachtige route met redelijk wat offroad mogelijkheden.

Ik stem voor Ural! Image
Ik zit al 3 winters met dat boekje op schoot. En telkens ik plan om te starten met de fiets gebeurt er iets, en vallen de plannen in duigen. Image Image Nu staat het in de agenda begin april 2012. Om te fietsen lijkt Compostella en Barcelona me wel iets....
Maar met de moto gaat er niks boven Roemeni?, den Ural, ...Kazakstan...
Ik ben in '88 Russische avondschool gaan volgen, eerste jaar met onderscheiding. Image Schiet niks meer van over. Wel veel in't Oostblok rondgehangen vanaf de Praagse Lente '70? tot nu. Nooit verder geweest dan de Krim.
Ik stem ook voor de Ural! (zou dat lukken met nen oude Transalp, of is nen DR650 beter[/size:320p6m1v]?)
kwijl, kwijl

Gewoon doen Image

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Ural

Post by bompa »

Bon, dat heeft in mijn been gebeten. Nog iemand? September 2012? The Long Way Down, the fast way up. Moto, tentje, gps.
Ne keer inloggen op B4B.
Ne keer horen voor tracks bij een paar mensen.
topo kaarten Frankrijk en Spanje scoren.
laat de winter maar beginnen.
Ik heb normaal tijd Image ik ben al een paar jaar nu en dan aan het zoeken om daar te geraken maar met den offroad Image met den enduro Image veel meer miserie denk ik Image om offroad daar te geraken denk ik Image

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Ural

Post by fore »

Ik stem ook voor de Ural! (zou dat lukken met nen oude Transalp, of is nen DR650 beter[/size:39ohhhy6]?)
kwijl, kwijl



Hoe??? ... en wie gaat dan met de soepbus rijden ? ... of is dat een openstaande vacature ... aha ... hmmm ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Ural

Post by petervdc »

Ik ben vorige zomer met de fiets naar Barcelona gereden. Een route uit een boekske. Prachtige route met redelijk wat offroad mogelijkheden.
Heb ik ook gedaan 8 jaar terug, naar compostella.
Ook met zo'n boekskes, makkelijk Image
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Ural

Post by petervdc »

Bon, dat heeft in mijn been gebeten. Nog iemand? September 2012? The Long Way Down, the fast way up. Moto, tentje, gps.
Ne keer inloggen op B4B.
Ne keer horen voor tracks bij een paar mensen.
topo kaarten Frankrijk en Spanje scoren.
laat de winter maar beginnen.
Ik zou da eigenlijk ook es willen doen zo ietske.
Maar eerst wa meer offroad oefenen peis ik :-s
Keep going

Post Reply