Ural

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ural

Post by Blackbert »

Naar 't schijnt is een Capo vergelijkbaar met een Vara. Daar geef ik u dan volledig gelijk. De Strom is een randgeval, de TA kan daar tegen. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Ural

Post by Muug »

Bert, gij vet varken ! Image Gij stouterik ! Hoe durft gij zulke ontregelende topics hier komen verkondigen! Image Image Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Ural

Post by petervdc »

1400km offroad ?
Heb ik goed gelezen ?
Wow...
Keep going

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ural

Post by Blackbert »

Oei sebiet boel met de mod. Image

Eens over nadenken of ik dat er voor over heb. Image

Peter, da's minder dan van 't jaar in Portugal. Wel een beetje "anders".
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Ural

Post by Tom Thumper »

Oei sebiet boel met de mod. Image

Eens over nadenken of ik dat er voor over heb. Image

Peter, da's minder dan van 't jaar in Portugal. Wel een beetje "anders".
Blijkbaar moet die "off-road" toch nog een beetje meer letterlijk genomen worden dan de off-road in Portugal. Al bij al bleven we wel op de weg, al was de weg geregeld weg.

En eigenlijk, zo motoren die beter zijn om off-road te rijden, is dat niet gewoon voor watjes gelijk ik die niet met de moto kunnen rijden? Image Als ik nu volgende keer eens gewoon met mijn Tiger op reis ga? Image

Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Ural

Post by laouen »

Bert, gij vet varken ! Image Gij stouterik ! Hoe durft gij zulke ontregelende topics hier komen verkondigen! Image Image Image
erg h? Image

En eigenlijk, zo motoren die beter zijn om off-road te rijden, is dat niet gewoon voor watjes gelijk ik die niet met de moto kunnen rijden? Image Als ik nu volgende keer eens gewoon met mijn Tiger op reis ga? Image

Image
dan kom ik zeker kijken! zo van op een afstandje h?, met fototoestel in de aanslag Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Ural

Post by Muug »

da motoke van dat kadeeke dat filmt is precies een goeike, hij knalt iedereen voorbij en heeft precies nergens last van.

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Ural

Post by petervdc »

Zo offroad rijden, met al die kilo's bagage, da maakt het nie makkelijker peis ik.
Keep going

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ural

Post by Blackbert »

Nee, vandaar die veertien dagen om te recupereren ipv een week. Image
Je leert wel redelijk rap om alleen mee te nemen wat je nodig hebt.

Soit, zolang het niet te technisch wordt is dat eigenlijk geen probleem. Eens je in de modder komt of al de stenen groter zijn dan een tennisbal voel je dat ineens weer wel. En als ge hem moet oprapen natuurlijk.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Ural

Post by F M »

En als ge hem moet oprapen natuurlijk.
En dat hebben ze precies toch dikwijls moeten doen... Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Ural

Post by zappa »

ik zou daar nooit niet durven aan beginnen Image

het lijstje van wat er al kan misgaan is waarschijnlijk lang... en de lijst van mogelijkheden om dat terug op te lossen, heel kort?

's morgens mijne koffie moeten missen bvb Image

denk dat benz stations en supermarkten daar toch niet zo dik in de ronde liggen?

En wat loopt daar nog allemaal rond behalve wolven? Image

Waarom bvb niet Finland volledig door?

of volgend jaar naar compostella offroad
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Ural

Post by Muug »

ik zou daar nooit niet durven aan beginnen Image

het lijstje van wat er al kan misgaan is waarschijnlijk lang... en de lijst van mogelijkheden om dat terug op te lossen, heel kort?
zappa, da's toch met alles in 't leven?

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Re: Ural

Post by frederikw »

het lijstje van wat er al kan misgaan is waarschijnlijk lang... en de lijst van mogelijkheden om dat terug op te lossen, heel kort?
nochtans zijn al die mannen teruggeraakt... levend en wel. Ge kunt zo uitglijden in uw bad ook h? Image
's morgens mijne koffie moeten missen bvb Image
Wees maar gerust dat dat er wel zal zijn. Image
denk dat benz stations en supermarkten daar toch niet zo dik in de ronde liggen?
En waar denkt ge dat de mensen die daar wonen hun eten en naft halen? Tuurlijk is dat daar!
En wat loopt daar nog allemaal rond behalve wolven? Image
Konijnen en pieren Image

Voila... al uw twijfels zijn weggewerkt... ge kunt mee Image

Ik wil ook mee trouwens Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ural

Post by Blackbert »

'sgoe. om het lijstje van wat er mis kan gaan in te korten, wel eerst een paar dingskes aanpassen aan uw beest. Image
trouwens, heb ik dat goed gezien, zit daar een Aqualine tank op? da's al een goed begin.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ural

Post by Blackbert »

Miljaarde Zappa, merci h? zeg. Compostella.
Sinds die man-bijt-hond mens is dat natuurlijk 'hot'. Ik heb daar maar een paar afleveringen van gezien, maar toen al leek mij dat daar een schoon motortripke zou inzitten.
Ben eens gaan piepen op B4B, er zitten toch 2 mensen in dat draadje die ik ken. Misschien tijd om er nog een forum bij te pakken. Zo'n trip in september bvb, en dan zoals Toon voorstelt, andere banden erop en over de weg terug. Image
Een route ineenknutselen is niet zo moeilijk. Of ze berijdbaar is in 't echt is een andere vraag. Maar toch, moet kunnen.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Ural

Post by Blackbert »

eerlijk gezegd zijn er hier ook een paar praktische hindernissen. maar een beetje kwijlverlies is niet ongezond. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Ural

Post by laouen »

de winter komt er aan... da's altijd de moment voor zo'n reisverhalen en kwijl-filmkes! Hoe moet je anders die donkere avonden door geraken?

Vorig jaar heb ik zo een hele kerstvakantie de verhaaltjes van Metal Jockey gelezen. En van de winter staan die van Colebatch nog es op't programma. Heerlijke lectuur, dromen en kwijl verzekerd.

Trouwens, Bert, die Compostella route zijn we van de zomer regelmatig gekruist op onze Pyrenee?n trip. Da's voor voetgangers idd een soort 'drukbelopen ottostraat' Image Ik was echt verbaasd daar zoveel wandelaars te zien.

Maar ik vind het wel een leuk plan, hoewel Compostella voor mij niet als eindbestemming hoeft... als dat ook maar in de verste verte wat van Lourdes weg heeft, blijf ik daar liever weg Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Ural

Post by zappa »

hoewel Compostella voor mij niet als eindbestemming hoeft...
Image
Miljaarde Zappa, merci h? zeg. Compostella.
Een route ineenknutselen is niet zo moeilijk. Of ze berijdbaar is in 't echt is een andere vraag. Maar toch, moet kunnen.
Compostella en vloeken in ??n zin? Image Image

Dacht dat Marcel (celsa) daar al grote stukken offroad route voor heeft? En is dat niet het meest vanal GR 's volgen?
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Ural

Post by bompa »

Ik ben zo al een paar jaar nu en dan op zoek gegaan naar die Camino's als ik zo is niet wist wa doen en er terug aan dacht Image
'k heb er al wel gevonden, daar vind je toch nogal redelijk wa informatie over
maar verder in Frankrijk heb ik al foto's van wegen gezien Image onverhard

Maar die mannen die daar te voet heengaan gaan wel over veel paden waar je met de moto niet over mag hier in Belgi? toch , zo naast een treinspoor , naast de vaart heb ik al kunnen zien op mapsource al een paar tracks gevonden ook , tot uit Belgi

Post Reply