Alpen V2.1

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Post by Blackbert »

Allez bon, voor de LC8- (en andere) rijders die niet op dat forum komen: in de pijplijn.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Alpen V2.1

Post by Muug »

Al meteen versie 2.1 effenaf. Waar zijn al die vorige versies? Image Of heb je ieders eerdere Alpen-prestaties ook al meegeteld? Image

Afin, om al dat geZappa te vermijden :

efkes Raketmans citeren :
"Zo een goeie, vette week, alles met de moto (verbindingsritten incluis), zo weinig mogelijk (geen) autostrade of toch op zijn minst niet in het oprijden, een setje MT21's eronder zodat we nog een beetje deftig kunnen karren op verhard, geen gedoe met bandenwissels, beetje wildkamperen, beetje van de natuur genieten, niet van moetens moetens raprap van 't een naar 't ander... "
Onzen aangebranden Blauwbaard citeren :
"
'k Ben daar ook al eens geweest, voor een week. Basecamp in Bardonnecchia. Assieta, Maira dit en dat, Ligurische, Tende, Parpaillon, om de bekendste te noemen. Gebaseerd op de Denzel en op deze site. Van de Ligurische naar de Bonnette/Parpaillon moet er nog wat extra pistemateriaal te vinden zijn, en hier en daar nog een stukje in Itali?.

Wij waren er toen eind augustus. Mooi weer, nooit probleem om een plaatsje te vinden op een camping.

Toen als echte sissies per bestelwagen tot Bardonnecchia, ik zou 't niet erg vinden om die bus thuis te laten. (Frejustunnel is reteduur).

Zeer grote voorkeur hier voor een week in de laatste helft van augustus. En ik wil mij best nog eens verdiepen in mijn tracks en de stukken asfalt zoveel mogelijk vervangen door piste. "
Efkes vermelding maken van de aanstoker van al dees mis?rie : RampenMan:
"Wie heeft er zin om deel te nemen aan de HardAlpiTour? Voor diegenen hier niet mee bekend: het gaat om een rit van ongeveer 500 km pistes, georganiseerd door Over2000Riders in de (voornamelijk Italiaanse) Alpen. De 500 km dient afgelegd te worden binnen de 24 uur, wat wil zeggen dat er ook 's nachts zal gereden worden. De rit is geschikt voor grote enduro's alla onze Adventure.

Indrukken:
http://www.youtube.com/watch?v=0ayV2hGlOXw
http://www.youtube.com/watch?v=VdLYykz61Xk

De vorige editie kostte 95 euro per deelnemer, daarin zit inschrijving, lunch voor vertrek, verzekering, bijstand en drank onderweg. Je moet zelf instaan voor benzine, banden, kleding, eten voor onderweg,...
De editie 2013 is gepland voor 7 en 8 september.
Maar eigenlijk moet ge alles van onder naar boven lezen. Image Kortom, een tijdsgebonden monsterrit is door een meerderheid afgeblazen. Liever langzaam loos gaan op losliggende lawines. Image

In eerste instantie dachten we enkel aan KTM's, maar omdat wij eigenlijk nogal filantropisch aangelegd zijn, willen wij de armen van geest ook de kans bieden om ne keer off-road te gaan in de Alpen. Image

Haja,
ik moet mij ook nog citeren :
"Los Tres Amigos !

Image"
Ziezo. Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Alpen V2.1

Post by zappa »

leuk
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Alpen V2.1

Post by Blackbert »

grease up your baby for a ball on the hill

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Alpen V2.1

Post by petervdc »

Owla, interessant !

Natuurlijk zien of het te plannen valt met een andere grote reis die gepland is deze zomer...
(en ik ben een offroad beginner...)
Keep going

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Alpen V2.1

Post by Theo »

Mietjes, daarvoor heb je geen off-road nodig, dat doe in met mijn deauville. Image

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Alpen V2.1

Post by petervdc »

Mietjes, daarvoor heb je geen off-road nodig, dat doe in met mijn deauville. Image
Okay, show us !
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Alpen V2.1

Post by zappa »

Mietjes, daarvoor heb je geen off-road nodig, dat doe in met mijn deauville. Image

aangezien het groepjes van 3 is, kan ik misschien met jouw en nog iemand anders een groepje vormen? Image Meer aan een gezappa-ig tempo Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Alpen V2.1

Post by Muug »

Enkel dat competitiegedoe is in groepjes van drie.

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Alpen V2.1

Post by Blackbert »

als iedereen die belangstelling toont ook afkomt, gaan 't misschien best 3 groepkes worden.
samen Image
grease up your baby for a ball on the hill

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Alpen V2.1

Post by TRooPER »

als ik mijnen xr650r vermom naar een 950Sadv ,
mag ik mijn eigen hoofd ( en dat van mijn vrouwke) dan ook al beginnen zot maken, ?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Alpen V2.1

Post by Muug »

tuurlijk,
ook Tom en duibchek en Laouen zijn wel welkom denk ik. Waarom niet?

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Alpen V2.1

Post by diskeletloetje »

Klinkt aanlokkelijk... maar kzal eens moeten horen of de Ikea ons kinderen voor een week in het ballenbad tolereert....
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Alpen V2.1

Post by Blackbert »

als ik mijnen xr650r vermom naar een 950Sadv ,
mag ik mijn eigen hoofd ( en dat van mijn vrouwke) dan ook al beginnen zot maken, ?
ging je die niet vermommen in een 640adv? Image
grease up your baby for a ball on the hill

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Alpen V2.1

Post by TRooPER »

als ik mijnen xr650r vermom naar een 950Sadv ,
mag ik mijn eigen hoofd ( en dat van mijn vrouwke) dan ook al beginnen zot maken, ?
ging je die niet vermommen in een 640adv? Image
een 6[/size:3f6mju56]50adv Gooooo zal er meest op trekken Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Post Reply