Zuid-noorwegen

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zuid-noorwegen

Post by Muug »

Maar graag iets meer op de ENTER-knop duwen, dank u. Image Dat maakt de tekst luchtiger en leesbaarder. Image
Wees blij dat er al punten en comma's in staan, sommigen denken zelfs daar niet aan...
kweetet, morja, ik kan het niet laten, da's omda'k zo veeleisend ben eh (citaat Mario) Image
Image

petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zuid-noorwegen

Post by petervdc »

kweetet, morja, ik kan het niet laten, da's omda'k zo veeleisend ben eh (citaat Mario) Image Image
kweetet Image

Image
Keep going

petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zuid-noorwegen

Post by petervdc »

Ik ben in 2010 geweest, en toen al zei ik dat ik terug wou, en nu is er de gelegenheid...

Ik denk dat we toen met zijn 3-en 3000 foto's hadden, en khad ferm moeite om een top 100 te selecteren, laat staan een top 3 om af te printen en om aan mijn muur te hangen.
De schoonheid van dat land laat zich wel vatten in een foto, maar daar staan en het beleven, das nog een dimensie erbij ! Image
Keep going

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Zuid-noorwegen

Post by Davy78 »

De schoonheid van dat land laat zich wel vatten in een foto, maar daar staan en het beleven, das nog een dimensie erbij ! Image
Kan ik inkomen. Ik heb gisteren en vandaag POI's zitten toevoegen op een gmapke. De POI's blijven maar komen. Hier wil ik zeker ook es gestaan hebben Image

http://en.wikipedia.org/wiki/Trolltunga

petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Zuid-noorwegen

Post by petervdc »

Kan ik inkomen. Ik heb gisteren en vandaag POI's zitten toevoegen op een gmapke. De POI's blijven maar komen. Hier wil ik zeker ook es gestaan hebben Image
Stuur gerust je poi's door h? Image
Keep going

Post Reply