reisgenoot gezocht.zonder stress en met veel tijd.

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: reisgenoot gezocht.zonder stress en met veel tijd.

Post by Muug »

welkom Image

met 350km per dag is de rit inderdaad de reis. Veel meer dan rijden gaat ge niet kunnen doen. Image Natuurlijk, om te stoppen is het ginder in volle zomer te heet vaneigens. Image Ik wens u succes met uw zoektocht.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: reisgenoot gezocht.zonder stress en met veel tijd.

Post by fore »

enig idee van timing?
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: reisgenoot gezocht.zonder stress en met veel tijd.

Post by Muug »

warm is't er wel.+- 35? a 40? Image t'is ma te zien hoe warm dat ge ingesteld zijd,mijne harly is luchtgekoeld bouwjaar 1994 en ben bezig de km teller voor den 2 de keer op 0 te zetten.

da de rit de reis is en niet de eindbestemming da klop volledigs vertrek om +- 9.00uur en stoppen om +- 16.00uur ,plenty of time to relax en enjoy of the scenery.
wa dat mooi is blijf ik een paar dagen.en of ik nu 4 al da niet 6 weken on The Road ben doet er nie toe.live is beautiful en smiles every day when i am riding
on my bike.en daar is het em om te doen toch,rijden met onze bike
ha, ene die nen Harley durft gebruiken om te rijden. Image en Image Uw manier van rijden en reizen staat me zeer aan. Image Mijn vrouw en ik hebben zo 15 jaar gereisd. Alleen geraakten we meestal maar pas om 10u de baan op. We zijn geen vroege vogels. Image We hebben zelf twee keer Spanje doorkruist. Ene keer den bovenkant met ne VFR, da was prachtig. Ene keer den onderkant met de XJR, toen goot het weken achtereen...

Post Reply