Clubmot - Andalusi�

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Clubmot - Andalusi

Post by F M »

Deze reis naar Andalusi? in september 2016 steekt mijn ogen uit.
Ik heb alleen geen zin om als eenling in een groep mee te gaan. Heeft er iemand zin om mee te gaan?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Clubmot - Andalusi

Post by Davy78 »

Ik heb er ook naar zitten kijken. Het lijkt me wel es leuk om naar ginder te vliegen en dan uw moto af te halen. Dus de zin is er wel :) Ik zal er es over nadenken.

Het Alhambra is trouwens wel de moeite om te zien. Al denk ik dat er weinig mensen dat ritje naar de Sierra Nevada gaan overslagen. Dat is een beetje zoals naar een restaurant gaan, een 4-gangen menu bestellen en de hoofdschotel niet opeten :)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Clubmot - Andalusi

Post by F M »

Inderdaad, als je het Alhambra nog niet gezien hebt, zou ik aanraden dat te bezoeken. Ik ben er wel al geweest, dus zal een tripje door de Sierra Nevada mijn keuze zijn.
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Clubmot - Andalusi

Post by Koeno »

Tof concept,
spijtig dat het niet in een schoolvakantie is, anders kon ik vrouwlief nog meenemen/overtuigen :D

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Clubmot - Andalusi

Post by petervdc »

Interesse, maar te duur eigenlijk :-(
Had graag schotland gedaan volgende zomer ook...
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Clubmot - Andalusi

Post by F M »

Ik geef toe dat het niet goedkoop is. Je zit met het vervoer van de motoren, de hotels zijn niet van de goedkoopste. De vlucht zou nog moeten meevallen, omdat ze Ryanair gebruiken, dacht ik.

Maar alleen met deze formule geraak ik ooit met de motor in het zuiden van Spanje. Ik kan geen weken aan een stuk weg met de motor. Beter gezegd, ik mag niet.


Ik zou deze formule niet voor Schotland gebruiken. Dat kan je gemakkelijk zelf regelen.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Clubmot - Andalusi

Post by Davy78 »

Uit de boze blik van mijn vriendin leid ik af dat de reisplannen voor 2016 niet gewijzigd worden :grotelach:

Hagar
Posts: 64
Joined: 23 Mar 2015 12:22

Clubmot - Andalusi

Post by Hagar »

Davy78 wrote:Uit de boze blik van mijn vriendin leid ik af dat de reisplannen voor 2016 niet gewijzigd worden :grotelach:
Doe zoals ik: ??n reis samen met haar, en ??n reis alleen met de motor :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Clubmot - Andalusi

Post by F M »

Hagar wrote:
Davy78 wrote:Uit de boze blik van mijn vriendin leid ik af dat de reisplannen voor 2016 niet gewijzigd worden :grotelach:
Doe zoals ik: ??n reis samen met haar, en ??n reis alleen met de motor :thumbsup:
Naar Andalusi? ? :lipsrsealed2:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Clubmot - Andalusi

Post by Harald »

Ik ben nog aan het twijfelen of ik mei/juni ergens richting Oost-Duitsland of Polen of nog iets lager richting Oostenrijk ga.
Misschien wel een toerke rond duitsland ofzo :ricky:

Maar, moest dat niet doorgaan, dan is mijn volgende verlofperiode pas in september. Dan kan het wel eens zijn dat ik meer wil weten over uw slaap gedrag :wink:

Hagar
Posts: 64
Joined: 23 Mar 2015 12:22

Clubmot - Andalusi

Post by Hagar »

F M wrote:
Hagar wrote:
Davy78 wrote:Uit de boze blik van mijn vriendin leid ik af dat de reisplannen voor 2016 niet gewijzigd worden :grotelach:
Doe zoals ik: ??n reis samen met haar, en ??n reis alleen met de motor :thumbsup:
Naar Andalusi? ? :lipsrsealed2:
Ben dit jaar met mijn vrouw naar Lanzarote geweest (vliegvakantie, strand, luxehotel enz),
En dan met een maat naar Schotland met de motor ...... en zo is iedereen tevreden :pom:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Clubmot - Andalusi

Post by F M »

Harald wrote:Ik ben nog aan het twijfelen of ik mei/juni ergens richting Oost-Duitsland of Polen of nog iets lager richting Oostenrijk ga.
Misschien wel een toerke rond duitsland ofzo :ricky:

Maar, moest dat niet doorgaan, dan is mijn volgende verlofperiode pas in september. Dan kan het wel eens zijn dat ik meer wil weten over uw slaap gedrag :wink:
Harald, mijn slaapgedrag is excellent. Ik slaap altijd en overal heel goed. Mijn kamergenoten ook als ze heel goede oordopjes hebben.

Wat de reis betreft: ik zie elke dag een inschrijving meer en een open plaats minder. Er is dus geen sprake van te kunnen wachten tot mei juni volgend jaar...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Clubmot - Andalusi

Post by F M »

F M wrote:Wat de reis betreft: ik zie elke dag een inschrijving meer en een open plaats minder. Er is dus geen sprake van te kunnen wachten tot mei juni volgend jaar...
Nog 10 plaatsen vrij...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply