Clubmot - Andalusi�

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
Hagar
Posts: 64
Joined: 23 Mar 2015 12:22

Clubmot - Andalusi

Post by Hagar »

F M wrote:
Hagar wrote:
Davy78 wrote:Uit de boze blik van mijn vriendin leid ik af dat de reisplannen voor 2016 niet gewijzigd worden :grotelach:
Doe zoals ik: ??n reis samen met haar, en ??n reis alleen met de motor :thumbsup:
Naar Andalusi? ? :lipsrsealed2:
Ben dit jaar met mijn vrouw naar Lanzarote geweest (vliegvakantie, strand, luxehotel enz),
En dan met een maat naar Schotland met de motor ...... en zo is iedereen tevreden :pom:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Clubmot - Andalusi

Post by F M »

Harald wrote:Ik ben nog aan het twijfelen of ik mei/juni ergens richting Oost-Duitsland of Polen of nog iets lager richting Oostenrijk ga.
Misschien wel een toerke rond duitsland ofzo :ricky:

Maar, moest dat niet doorgaan, dan is mijn volgende verlofperiode pas in september. Dan kan het wel eens zijn dat ik meer wil weten over uw slaap gedrag :wink:
Harald, mijn slaapgedrag is excellent. Ik slaap altijd en overal heel goed. Mijn kamergenoten ook als ze heel goede oordopjes hebben.

Wat de reis betreft: ik zie elke dag een inschrijving meer en een open plaats minder. Er is dus geen sprake van te kunnen wachten tot mei juni volgend jaar...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Clubmot - Andalusi

Post by F M »

F M wrote:Wat de reis betreft: ik zie elke dag een inschrijving meer en een open plaats minder. Er is dus geen sprake van te kunnen wachten tot mei juni volgend jaar...
Nog 10 plaatsen vrij...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply