Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by Jopet »

Voila mijn dagritje om morgen door Nederland te rijden is klaar.... :cool:

Image


Neen alle gekheid op een stokje, dit is het werk van Leon Stolk van de TDM/TRX club Nederland!
Hij zette 173 ANWB Promotor Tanktastochten van 1992 tot 2015 in ??n gpx-bestand.
Een monnikenwerk van Leon want hij heeft de oude op papier staande bolletjes/pijltjes ritten ??n voor ??n overgetekend in Mapsource....

Lees hier het artikel op MrGPS en daar kun je ook het volledige GPX bestand downloaden.

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by zappa »

misschien spijtig dat er niet in "delen" kan gedownload worden, lijkt me een groot bestand om dat allemaal binnen te trekken en op mijn o zo dichtgeslipt laptopjen te zetten?
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by F M »

Tja, ritten in Nederland. Daar zat ik echt niet op te wachten...
I am confused. Oh no, maybe not!

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by ChiChiWaWa »

'k Heb ze toch gedownload, eens zien of er zo niets in de buurt is of richting Zeeland voor een rustig tourke niet te ver van huis

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by OzzePaa »

'k Verstaan FM z'n enthousiasme wel, want het is niet evident om een mooi ?n interessant ?n plezant ritje in Nederland te vinden.
Van hieruit (en van veel elders ook :wink: ) moet ge eerst door Noord-Brabant en dat is echt bweeuuuurkk :kots:
Ze hebben er het wereldrecord "aantal verkeersdrempels per 100meter" en met de velo moogt ge er sneller als met den brommer :mrgreen: Maar toch (zoals Chi al zegt) zijn er toch wel verrassende toerkes in mekaar te steken ... het duurt alleen een eeuwigheid om ze zo te maken :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by Jopet »

zappa wrote:misschien spijtig dat er niet in "delen" kan gedownload worden, lijkt me een groot bestand om dat allemaal binnen te trekken en op mijn o zo dichtgeslipt laptopjen te zetten?
Het is geen groot bestand Karin, het is nog geen 4mb groot, dus dat zal wel het verschil niet maken op uw laptoppeke.

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by diskeletloetje »

Holland... misschien mooi en gesjellig en al, maar ik blijf er ook liever weg. Inderdaad om de 100 meter een verkeersdrempel, en als je al eens kan doorrijden word je geflitst. Hatelijk land...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by F M »

diskeletloetje wrote:Inderdaad om de 100 meter een verkeersdrempel,
Anderzijds, ik ben gisteren in Berlare geweest, en die wegen van Aalst naar daar, dat is ook een ramp.
I am confused. Oh no, maybe not!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by bompa »

diskeletloetje wrote:Holland... misschien mooi en gesjellig en al, maar ik blijf er ook liever weg. Inderdaad om de 100 meter een verkeersdrempel, en als je al eens kan doorrijden word je geflitst. Hatelijk land...
Toch nog niet op de juiste plaatsen gereden dan denk ik , in Belgi? mag je 70 km/u in Nederland 80km/u en op plaatsen 100 km/u :grin: hier is er trajectcontrole en er komen er nog bij , + flitspalen ,vroeger reed ik gewoonlijk naar de Ardennen , en tegenwoordig toch wel dikwijls naar Nederland ,ik vind het mooi om er te rijden met de moto , en al zeker met de fiets :grin:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by bompa »

diskeletloetje wrote:Holland... misschien mooi en gesjellig en al, maar ik blijf er ook liever weg. Inderdaad om de 100 meter een verkeersdrempel, en als je al eens kan doorrijden word je geflitst. Hatelijk land...
Toch nog niet op de juiste plaatsen gereden dan denk ik , in Belgi? mag je 70 km/u in Nederland 80km/u en op plaatsen 100 km/u :grin: hier is er trajectcontrole en er komen er nog bij , + flitspalen ,vroeger reed ik gewoonlijk naar de Ardennen , en tegenwoordig toch wel dikwijls naar Nederland ,ik vind het mooi om er te rijden met de moto , en al zeker met de fiets :grin:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Eeuuhh een ritje door Nederland??? ( 173 ANWB Promotor tanktastochten )

Post by Wipr »

bompa wrote:
diskeletloetje wrote:Holland... misschien mooi en gesjellig en al, maar ik blijf er ook liever weg. Inderdaad om de 100 meter een verkeersdrempel, en als je al eens kan doorrijden word je geflitst. Hatelijk land...
Toch nog niet op de juiste plaatsen gereden dan denk ik , in Belgi? mag je 70 km/u in Nederland 80km/u en op plaatsen 100 km/u :grin: hier is er trajectcontrole en er komen er nog bij , + flitspalen ,vroeger reed ik gewoonlijk naar de Ardennen , en tegenwoordig toch wel dikwijls naar Nederland ,ik vind het mooi om er te rijden met de moto , en al zeker met de fiets :grin:
:stupid:

En op de autostrade staat het tenminste regelmatig deftig zichtbaar hoeveel je mag rijden. Belgi? kan lessen volgen van de Noorderburen en niet andersom.

De gezelligheid en reden al dan niet daar te rijden......dat maak je zelf uit natuurlijk.

Post Reply