Page 2 of 2

Tsjoeke tsjoeke tuut tuut.

Posted: 23 Feb 2016 11:00
by F M
Tom Thumper wrote:En het wordt nog beter, ik had dus via de site een klachtenformulier ingevuld, waarvan ik een ontvangstbevestiging gekregen heb, maar nu hebben ze een mail gestuurd waarin ze aangeven dat ze mijn klacht niet vinden... :stomstom: :stomstom: :stomstom:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Of neen, eigenlijk :bleiten: :bleiten: :bleiten:

Tsjoeke tsjoeke tuut tuut.

Posted: 23 Feb 2016 11:54
by duibhce Kaelann
Pffff... :duimneer: Inderdaad echt om te :bleiten:

Tsjoeke tsjoeke tuut tuut.

Posted: 25 Feb 2016 11:35
by TRooPER
Met een gele briefkaart een klacht indienen met de melding dat ze uw klachtmail kwijt zijn
en bij wijze van appreciatie voor hun inzet: "winning award for transport solutions" in het Engels ! :whip:

Tsjoeke tsjoeke tuut tuut.

Posted: 01 Mar 2016 12:24
by Tom Thumper
Na h??l veel bellen, mailen, twitteren en Facebooken met de SNCF zit er een beetje schot in de zaak te komen.

Ik krijg gisteren een mailtje van 2de lijns support aan 1ste lijns support (blijkbaar op reply to all geklikt) over die boze meneer die niet tevreden was omdat hij duurdere ticketten had en niet wou begrijpen dat de ticketten duurder worden op basis van beschikbaarheid en vraag. :stomstom: :stomstom: :stomstom:

Nee Rosanja (ik mag ondertussen Rosanja zeggen :luvjoe: ) heeft het nog steeds niet begrepen, wat ik haar niet echt kwalijk neem vermits ze de eerste klacht van mij verloren is. Na een reply to all van mijnen kant is er dan eindelijk wat in gang gezet geweest, ze moesten nu enkel nog de printscreens hebben van 19/2 waarop duidelijk is dat er zich een technisch probleem was. :schieten: :schieten: :schieten:

Tja, dan maar voor printscreens van 19/2 gezorgd, gelukkig hou ik wel alles goed bij :oogrollen: . Bijna had ik de screenshots doorgestuurd van het technisch probleem op 19/1, voor ik mijn bestelling gedaan had maar gelukkig heb ik dat op tijd gezien.

Tsjoeke tsjoeke tuut tuut.

Posted: 01 Mar 2016 15:00
by F M
Tom Thumper wrote:Na een reply to all van mijnen kant
Die zullen effe verschoten zijn ! :lol:

Tsjoeke tsjoeke tuut tuut.

Posted: 01 Mar 2016 15:19
by Muug
Tom Thumper wrote:......dat de ticketten duurder worden op basis van beschikbaarheid en vraag.
= de nieuwe hel op aarde voor de gewone gebruiker.... :devil:
ge moet eens naar de tickets kijken voor de Eurostar richting Londen, op resp 3,4,5 mei, en op 8 en 9 mei. Voor de onwetenden: het is een lang weekend van 5 t/m 8 mei, van donderdag tot zondag. (Afin, voor wie die brugdag erbij neemt tenminste.) Donderdagochtend zijn de prijzen van eurostar 300% duurder dan die van woensdagavond. En de maandag erop zijn ze ook een pak goedkoper. Het goedkoopst is naar ginder gaan op een dinsdag, en terugkomen bvb de zaterdag. Je spaart daar gemakkelijk 2/3de uit! Sterker nog, voor een behoorlijk kleine meerprijs kan je op die onpopulaire dagen zelfs nog een maaltijd en drank meesnoepen. En inderdaad, hoe meer er besteld wordt hoe hoger de prijs gaat.
Gelukkig is de prijs van het brood (en schoenen) nog een beetje stabiel.... :sterrekes:

Tsjoeke tsjoeke tuut tuut.

Posted: 02 Mar 2016 13:08
by petervdc
Muug wrote:Gelukkig is de prijs van het brood nog een beetje stabiel.... :sterrekes:
Euh ja, maar denk je dan ?cht dat de kwaliteit van de broden hetzelfde blijft ??
Je moet maar es een brood gaan kopen in de Lidl, wat daar allemaal inzit van ingredienten, pfiew...