tussenstops boeken of niet - spanje paasverlof

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

tussenstops boeken of niet - spanje paasverlof

Post by zwiep »

hoi,

na lang aftellen ist bijna het moment van het jaar, volgende zondag vertrekken we richting spanje, ik had gedacht eerste 700km via vlotte banen af te haspelen en dan een overnachting te zoeken als we zien waar we geraken, als we pech hebben vinden we niets of vinden we wel iets die niet onder ons budget valt :shock:
vooraf boeken vind ik dan weer ambetant omdat ik niet weet hoever we zouden geraken, idem voor dag twee, in tossa hebben we een huisje gehuurd voor een week vanaf den dinsdag (nog een plaatske vrij voor de liefhebbers ) terug weg zelfde dilemma natuurlijk, terug naar huis vertrekken de dinsdag om op zondag thuis te komen, mits opnieuw enkele overnachtingen (wss via de alpen en Andorra )
vraag is natuurlijk heeft 1 van jullie ervaring met hotellekes in frankrijk tijdens de paasvakantie?
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

tussenstops boeken of niet - spanje paasverlof

Post by zappa »

Geen ervaring met :dontknow:

Maar je kan eens kijken op de site van motorcamping , sommigen bieden trekkershutten of een B&B aan ?
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

tussenstops boeken of niet - spanje paasverlof

Post by F M »

Langs de snelwegen vind je genoeg F1, Ibis en dergelijke. Gewoon doorgangshotels, basic.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: tussenstops boeken of niet - spanje paasverlof

Post by Harald »

Voor Frankrijk zorg ik ervoor da ik de IBIS app op gsm heb geupdate.
Ne MC donalds binnen en ge kunt makkelijk een goedkope overnachting vinden. Daar zijn er genoeg van.
Als ge maar 1 kamer nodig hebt, ni twijfelen, vertrekken en zien waar ge terecht komt

Voor de rest ... genieten maar wees voorzichtig.
;)

Post Reply