Juist gelezen

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Juist gelezen

Post by bompa »

Juist gelezen op TET. Italië wil de offroad moto's en de 4X4 verbieden om nog langer gebruik te maken van de onverharde wegen in heel Italië.
Hopelijk komt het er niet door want dan zouden andere landen ook wel is kunnen volgen.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Juist gelezen

Post by zappa »

:shock: Ik ken er enen in Sicilië, waarvan ik denk dat die zich er geen bal van gaat aan trekken :mrgreen: Maar natuurlijk, als ze een buitenlandse nr plaat zien, gaan ze wakker schieten zeker ? :?
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Juist gelezen

Post by bompa »

zappa wrote: 24 Aug 2018 22:00 :shock: Ik ken er enen in Sicilië, waarvan ik denk dat die zich er geen bal van gaat aan trekken :mrgreen: Maar natuurlijk, als ze een buitenlandse nr plaat zien, gaan ze wakker schieten zeker ? :?
Voor de moment is het er nog niet door, Ik schrijf hier maar wat ik daarstraks op TET. gelezen heb,maar ze zijn dat blijkbaar van zin , ze zouden er wel tegen protesteren, maar hopelijk komt het er niet door, want 't zou zich kunnen uitbreiden.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Juist gelezen

Post by bompa »

Juist nog is goe gekeken het staat er nog op,maar dat nieuws is van 29 augustus 2O17 , maar is wel pas gepost.Ik snap niet goed waarom ze daar nieuws van een jaar oud opzetten.

Post Reply