Zeebrugge - Hull

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5045
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Zeebrugge - Hull

Post by F M »

De ideale veerbootverbinding om naar Schotland of Noord-Engeland te reizen is niet meer...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11758
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zeebrugge - Hull

Post by Muug »

Vanuit Amsterdam dan eh. Ijmuiden. :thumbsup:

User avatar
F M
Posts: 5045
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zeebrugge - Hull

Post by F M »

Zoals ik zei, de ideale verbinding is niet meer. ;)
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11758
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zeebrugge - Hull

Post by Muug »

F M wrote: 02 Oct 2020 11:34 Zoals ik zei, de ideale verbinding is niet meer. ;)
Bestond die nog???
Toen we een aantal jaren geleden naar Noord-Schotland gingen, konden wij al niet kiezen voor die optie. We moesten wel naar Ijmuiden gaan en dat bracht ons naar Newcastle.

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: Zeebrugge - Hull

Post by red_zebra »

Om beide verbindingen reeds te hebben gedaan moet ik wel toegeven dat, zelfs heb ik die van DFDS liever wegens meer modern, aangenamer EN je komt er hogerop uit richting Schotland (Newcastle Upon Tyne), wel, ik ga toch die van P&O missen.
Dat was nog een ouderwetse, met Bingo en gitaar 's avonds, kei kitsch en vooral leuk om mee te maken.
Pluspunt was ook dat Hull iets gemakkelijker is om daarna richting Wales te gaan of gewoon om effe tot York te gaan om een refill van Gin te doen :whistling:
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
F M
Posts: 5045
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Zeebrugge - Hull

Post by F M »

Muug wrote: 02 Oct 2020 12:09
F M wrote: 02 Oct 2020 11:34 Zoals ik zei, de ideale verbinding is niet meer. ;)
Bestond die nog???
Toen we een aantal jaren geleden naar Noord-Schotland gingen, konden wij al niet kiezen voor die optie. We moesten wel naar Ijmuiden gaan en dat bracht ons naar Newcastle.
Ze is een tijdje weggeweest, maar was opnieuw operationeel.

Ik vond die verbinding ideaal. In de namiddag rustig naar Zeebrugge rijden, 's avonds de boot inrijden, wat eten, drinken, babbelen, dan slapen in de kajuit. 's Morgens ontbijten en dan rond 10 uur van de boot af en het rijden kon beginnen. Naar Wales, of naar Schotland, naar Yorkshire Dales, naar The Lake District...
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11758
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zeebrugge - Hull

Post by Muug »

Wel, dien boot zal wel nog vaarwaardig zijn, toch?
Zou die niet door wat privé-mensen kunnen worden overgenomen?
Speciale tarieven voor motards. :thumbsup:

User avatar
Muug
Posts: 11758
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zeebrugge - Hull

Post by Muug »

F M wrote: 02 Oct 2020 13:23In de namiddag rustig naar Zeebrugge rijden, 's avonds de boot inrijden, wat eten, drinken, babbelen, dan slapen in de kajuit. 's Morgens ontbijten en dan rond 10 uur van de boot af en het rijden kon beginnen. Naar Wales, of naar Schotland, naar Yorkshire Dales, naar The Lake District...
Allez man, zwijgt, nu heb ik weer Fernweh :evil:

User avatar
Muug
Posts: 11758
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zeebrugge - Hull

Post by Muug »

Het is op het vrt journaal effenaf

Post Reply