china

Plaats hier de mooiste foto's en reisverhalen die je NIET PER MOTO gedaan hebt. Laat ons motards dromen van een avontuurlijk leven...
zappa

Post by zappa » 05 Nov 2011 20:26

niet echt avontuurlijk, mijne wederhelft is daar voor zijn werk Image

Maar morgen ne toeristendag Image Eerst een (chinese) kunstbeurs ( we hebben al een mooi kersenbloesemopneboom schilderij hangen ) en daarna naar een oud bos , want ja wij europeanen houden van bossen en bomen Image

Beetje afgaan op de vorige chinareis foto's, zijn ze daar niet direkt fan van een brokje natuur Image veel, al was 't maar lichtjes ecologish zal daar wel niet te vinden zijn, hopelijk komt daar nog verandering in Image
sig nature

Blackbert

Re: china

Post by Blackbert » 05 Nov 2011 20:53

Van ons baaske hebben we anders schoon verhalen gehoord, nadat die een paar keer in China (ergens in de buurt van Shangai) geweest is om een fabriek mee in gang te krijgen. De Groene Gedachte is hen inderdaad redelijk vreemd, avontuurlijk kon je het anders wel noemen. Niet in de zin die wij er hier aan geven, maar toch.

Avontuurlijk China dus. Haal uw borrelhapjes en drankje, dim de lichten en klik.

Tot morgen.

Image
grease up your baby for a ball on the hill

zappa

Post by zappa » 05 Nov 2011 21:11

sig nature

Blackbert

Post by Blackbert » 05 Nov 2011 21:46

gewoon eentje kiezen. schitterende foto's van die mens.

zappa

Post by zappa » 05 Nov 2011 21:55

ben daar geen forumlid ( mijn engels.... Image Image Image ) waarschijnlijk daarom kan alleen dit :
D'oh... Our sucky search engine couldn't handle that term. Got Google?
zien Image Image
sig nature

laouen

Post by laouen » 05 Nov 2011 22:21

Avontuurlijk China dus. Haal uw borrelhapjes en drankje, dim de lichten en klik.

nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken...

damn, toch geklikt Image

maar gelukkig niet veel te zien Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

Ug ug, ik ga naar Uganda!

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

zappa

Post by zappa » 05 Nov 2011 22:45

nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken, nee ik mag niet klikken...

damn, toch geklikt Image

maar gelukkig niet veel te zien Image
juist gelijk of dat ik dacht, China is saai Image
sig nature

Blackbert

Post by Blackbert » 05 Nov 2011 23:02

ok.

probeer eens.
of dit (ben niet meer ingelogd)

de mooiste.

lukt het nie, ge kunt altijd eens al uw electronica, outdoor kleding, goedkoop gereedschap en dergelijke eens bestuderen en zien waar het gemaakt werd. heel saai, China. Image

duibhce Kaelann

Post by duibhce Kaelann » 05 Nov 2011 23:09

ok.

probeer eens.
of dit (ben niet meer ingelogd)
links met searchid's lukken nooit. Die zijn enkel geldig voor jou en voor je huidige browser sessie.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Blackbert

Post by Blackbert » 06 Nov 2011 00:48

ha ja. weer iets bijgeleerd.

Post Reply