Flandria

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Post by Wipr »

Ik overweeg om de flandria (denk een Indiana) van de hand te doen omdat hij na een verblijf in de woonkamer van jaaaaren nu naast mijn bed staat omdat er elders geen plaats meer voor is EN het is meer een wens van mijn madam om hem weg te hebben. Heb deze sinds mijn 17 jaar dus evenlang in mijn bezit (zeg nu nog eens dat ik gene moto kan bijhouden h? Image ) en heb hem als tiener als bezigheidsprojectje gezien. Tijdje mee rondgereden maar toen bijgehouden kwam de Diversion.

Kent er iemand wat van deze modellen en enig idee wat de prijzen voor deze brommers zijn. Of als er iemand hier interesse voor hebt. Balhoofd staat goed los en mocht dat gefixed kunnen worden kan hij misschien naar de garage.

Maar voor een degelijk bod mag hij weg. Is me natuurlijk wel dierbaar

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Flandria

Post by Muug »

Fotoke?

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Flandria

Post by petervdc »

Fotoke?
lijkt me een logische vraag Image
Keep going

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Flandria

Post by Harald »

Image
Toch ni van Wipr zijn slaapkamer zekers ...

Image

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Flandria

Post by Kwakkel »

Waarom niet?
Volgende week herkent ge die kamer toch niet meer, is die compleet anders, hem kennende Image Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Flandria

Post by Wipr »

Staat terug in de woonkamer maar denk dat em daar ook niet mag blijven staan. Zal een fotootje trekken als ik het toestel nog eens bij de hand heb.

Nu eerlijk gezegd, wel makkelijker nu hij uit de slaapkamer weg is. Nu kan ik eindelijk de plinten tegen de muur eens afwerken

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Flandria

Post by Wipr »

Een jaar later heb ik het dan over mijn hart gekregen om hem op 2dehands te zetten.

Als richtprijs heb ik 750euro opgegeven. Uiteraard veel te veel maar mensen bieden graag af. Ik heb een getal in mijne kop en daar mag hij voor weg. Image

Image

Image

Image

Image

http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... dium=email

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Flandria

Post by TRooPER »

ik ging zeggen op uw eerste foto,
"der zit geen motorblok in"
maar ik had het niet gezien, zo klein is het Image
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

VERKOCHT!!!

Post by Wipr »

Voila, ik probeer het nieuws eens te melden via de laptop. Via de tablet lukte het dus niet.

DE FLANDRIA IS VERKOCHT!!!! :w00t: Blijkbaar (als ik de start van dit topic bekijk) heeft hij dus 1jaar en 5maanden te koop gestaan. :blush:
De aanhouder wint blijkbaar, het is nog eens bewezen dat geduld een mooie zaak is. En de prijs die ik voor ogen had, gekregen.

Mijn madam is heeeeeel gelukkig want ze had er helemaal geen uitstaans mee en het nam heel wat plek in.

Langs de ene kant met wat pijn in het hart. Want het was dat object dat ik het langste in mijn bezit heb gehad. :whistling: 20jaar om precies te zijn maar het was ondertussen niet meer dan een stofvanger en het zoveelste "hup on" meubel voor de katten.

En zonder iets van gemotoriseerde tweewieler blijven zitten kan ook niet dus was dit het startkapitaaltje voor iets nieuws.

Wordt vervolgd (al kan het nog wat tijd in beslag nemen)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

VERKOCHT!!!

Post by OzzePaa »

Wipr wrote:....................

...... startkapitaaltje voor iets nieuws. Wordt vervolgd (al kan het nog wat tijd in beslag nemen .... )
.... eer dadde gij nog is ne (rijdende) brommer onder uw gat gaat schuiven ? :ohmy: Zo kennen we u nie h?l, Wippr ;) :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply