Te koop set veerspanners

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
stevens-willy
Posts: 77
Joined: 03 Sep 2012 11:39

Post by stevens-willy »

?50
Zoals nieuw, nooit gebruik.
Image

Willy

stevens-willy
Posts: 77
Joined: 03 Sep 2012 11:39

Re: Te koop set veerspanners

Post by stevens-willy »

De set is weg.

Willy

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Te koop set veerspanners

Post by Theo »

met zo 'n set heb ik geen al te beste ervaringen: er is eens een veer van een ford sierra van tussen geprongen terwijl ik er aan bezig was.
Gelukkig dat de veerpoot, die ik tegen me had en me een klap in de maag verkocht, aan de andere kant niks stevig had om zich op af te zetten, anders had ik er misschien niet meer geweest....
De golfplaten muur waar de veer tegen sloeg vertoonde een gat van 30 cm en de veer lag in de tuin van de buren.
nu gebruik ik er zo ??n, v???????l veiliger.

Image

stevens-willy
Posts: 77
Joined: 03 Sep 2012 11:39

Re: Te koop set veerspanners

Post by stevens-willy »

met zo 'n set heb ik geen al te beste ervaringen: er is eens een veer van een ford sierra van tussen geprongen terwijl ik er aan bezig was.
Gelukkig dat de veerpoot, die ik tegen me had en me een klap in de maag verkocht, aan de andere kant niks stevig had om zich op af te zetten, anders had ik er misschien niet meer geweest....
De golfplaten muur waar de veer tegen sloeg vertoonde een gat van 30 cm en de veer lag in de tuin van de buren.
nu gebruik ik er zo ??n, v???????l veiliger.

Image
Met de set die ik aanbied is dat uitgesloten, voor de veiligheid zijn de drie beugels bij die de stangen op hun plaats houden.
Ik ben nog in het bezit van zulke set en heb er tientallen veren mee opgespannen zonder problemen.

Willy

Post Reply