hyperpro of wilbers?
Re: hyperpro of wilbers?
Ik had voor mijn TDM een adres gekregen van Laouen van nen ollander, die da heel goed gedaan heeft.
Keep going
Re: hyperpro of wilbers?
De uitbater van Bikesetup.be in Schellebelle heeft me ooit eens gezegd dat alle veren uit dezelfde fabriek komen. De verschillen zitten hem eerder in de demping. En dan nog gaat het verschil klein zijn. Ik heb ook al andere schokbrekers gestoken achteraan, en mijn ervaring is dat het merk minder belangrijk is als je geen topmateriaal koopt. Budget speelt dan een meer belangrijke rol. Dus in uw geval zou ik voor de rede gaan en Hyperpro nemen. En zonder veel opties, dus die streetbox gaat daar perfect voor zijn. En laten doen, zeker, da's een goed idee.Maar wat betreft kwaliteit van hyperpro en wilbers, denk ik dat de verschillen klein zullen zijn?
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: hyperpro of wilbers?
Stefan van Bitubo Racing Service.Ik had voor mijn TDM een adres gekregen van Laouen van nen ollander, die da heel goed gedaan heeft.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: hyperpro of wilbers?
Die heb ik hier in een of ander topic onlangs ook nog aangeprezen.Stefan van Bitubo Racing Service.Ik had voor mijn TDM een adres gekregen van Laouen van nen ollander, die da heel goed gedaan heeft.
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: hyperpro of wilbers?
Wat me er allemaal aan doet denken dat ik mijn rechtervoorpoot nog eens moet laten onderzoeken. Die heeft bijzonder veel stickslip als de moto op zijn wielen staat. Het verschil tussen links en rechts is bijzonder opvallend. Is eigenlijk al van de vorige revisie, maar zowel WP in Mol als Mototech in Schellebelle hebben daar niet echt iets aan gedaan. Misschien moet er gewoon een ander vorkbeen in.
Afin, da's natuurlijk allemaal off-topic
Afin, da's natuurlijk allemaal off-topic
Re: hyperpro of wilbers?
Wadisda ?Die heeft bijzonder veel stickslip als de moto op zijn wielen staat.
Keep going
Re: hyperpro of wilbers?
Wadisda ?Die heeft bijzonder veel stickslip als de moto op zijn wielen staat.
Ik vermoed:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stick-slip_effect
Re: hyperpro of wilbers?
Ik kan viavia nog een beetje korting krijgen op een streetbox, dus ik denk dat het een ritje naar werkendam zal worden
Re: hyperpro of wilbers?
veel kms (dure naft) <----> kleine korting : wat gaat u het meeste kosten?
Re: hyperpro of wilbers?
Yep.veel kms (dure naft) <----> kleine korting : wat gaat u het meeste kosten?
En als die moet bijgesteld worden, of problemen, moet je weer die km's maken...
Keep going
Re: hyperpro of wilbers?
Niet nodig...tja.... Zonder doet ge waarschijnlijk de moeite niet om die spanning bij stellen met duo en/of bagage. Ge rijdt dus met nen dweil rond op dat moment wat dan ook weer niet zo plezant/veilig is...ge hebt gelijk, ik bedoelde een apart expansievatje dat meestal op een gemakkelijk bereikbare plaats zit zodat ge de veervoorspanning gemakkelijk kunt aanpassen in functie van de belanding. Jaagt de prijs gemakkelijk met 250 euro omhoog. Is meestal niet nodig, die onkost.
Bijzonder praktisch zo'n hydraulisch verstelbare spanning, toch voor wie regelmatig met duo/bagage rijdt.
Goed spul trouwens zo'n Wilbers!
Re: hyperpro of wilbers?
ge bedoelt : voor wie ONregelmatig met duo/bagage rijdtBijzonder praktisch zo'n hydraulisch verstelbare spanning, toch voor wie regelmatig met duo/bagage rijdt.
Re: hyperpro of wilbers?
't is inderdaad wreed gemakkelijk, knopkes en schroefkes langs alle kanten om aan te draaien. nu nog ergens de ultieme handleiding vinden hoe ver en in welke richting te draaien voor welk effect en ik ga er geraken.
dacht het ooit eens gevonden te hebben, tot hij bij de eerste serieuze bobbel op hellingshoek achteraan 10cm opzijsprong. dan maar terug naar de KTM-instellingen, maar da's ook niet helemaal wat 't zou moeten zijn.
dacht het ooit eens gevonden te hebben, tot hij bij de eerste serieuze bobbel op hellingshoek achteraan 10cm opzijsprong. dan maar terug naar de KTM-instellingen, maar da's ook niet helemaal wat 't zou moeten zijn.
grease up your baby for a ball on the hill
Re: hyperpro of wilbers?
Toen we de Ligurische deden heb ik serieus zitten spelen met de settings van hi-speed, lo-speed en veervoorspanning. Om op 't einde van de rit weer bij de default settings uit te komen
Re: hyperpro of wilbers?
Yep, heb ik mogen vernemen...Toen we de Ligurische deden heb ik serieus zitten spelen met de settings van hi-speed, lo-speed en veervoorspanning.
Keep going
Re: hyperpro of wilbers?
ja, dat was toch een leerrijke ervaring