Uitverkoop RAD St Pieters Leeuw.

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Tux
Posts: 56
Joined: 30 Jan 2013 20:59

Re: Uitverkoop RAD St Pieters Leeuw.

Post by Tux »

gezien die concurrent vond ik het toch een vreemde beslissing om uitgerekend in S-P-L nog zo'n vestiging neer te planten
Idd, ik heb dat ook altijd een rare beslissing gevonden. Blijft wel jammer voor Felix natuurlijk. Hopelijk komt er snel wat uit de bus!
Bah neen. Alleen had RAD er moeten voor zorgen dat ze tussen de Ring en VZB zaten. Met een degelijke aantrekkelijke vitrine. Nu lag de winkel voorbij VZB, dus iedereen stopt daar eerst en rijdt gewoon niet verder... Image
Helemaal in 't begin was VZB geen concurrent voor RAD maar de laatste tijd hebben ze hun assortiment wel wat uitgebreid met degelijker materiaal. Vroeger ging ik daar zelfs niet binnen.

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Uitverkoop RAD St Pieters Leeuw.

Post by Theo »

Een RAD in Herck de stad? Dan moet ik eens op zoek.
Ik weet er ene in Huy, in Zaventem ben ik ook al eens geweest, maar dat vond ik al te ver, dan ben ik sneller in Aachen, bij Louis (en goedkoper).

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Uitverkoop RAD St Pieters Leeuw.

Post by Wipr »

Het is zonde natuurlijk dat er bij een sluiting ook een einde tewerkstelling bij komt te zien. Maar ben er zeker van die mensen wel op hun pootjes terechtkomen.

RAD... ben ik slechts twee keer binnen geweest. Ergens in "Pantalon de Willy" om een hoge ruit voor de Varadero te kopen en ergens in Drongen om eens te horen achter een job.

Straf eigenlijk dat er in Antwerpen of in de districten zo geen winkel te vinden is. De enigste winkels die ik ken is EKO in Kontich en Hein Gericke in Wijnegem. In beide winkels al dingen gekocht.

nog efkes (maand of twee) en ik mag terug ne moto kopen van thuis uit. [/size:3pd2hcll] Image

Post Reply