r1100rt

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

bump

Post by F M »

Tja, uit respect voor je wilde ik er niet op reageren, maar ik moet eigenlijk altijd een beetje lachen met de uitdrukking 'vaste prijs'. Bij onderling kopen en verkopen is het altijd zaak om een prijs overeen te komen. En je kan ervan overtuigd zijn dat je een correct prijs hebt vastgesteld, maar uiteindelijk moet je nog altijd een koper vinden die dat ook zo vindt. Uit ervaring weet ik dat je er beter aan doet om eerst meer te vragen dan wat je op oog hebt; dat geeft kopers de kans om lager te bieden en hun het gevoel te geven dat ze een deal gesloten hebben...
I am confused. Oh no, maybe not!

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

r1100rt

Post by frederikw »

Mijn ervaring is dan weer dat als je de prijs uitrdrukkelijk onderhandelbaar laat er de meeste idiote paljassen op af komen die een vierde van de prijs bieden en daar dan serieus willen over discussieren.

Als men komt kijken en echt geinteresseerd is, dan is alles bespreekbaar.

Ik ben nu ook weer aan het wachten op een pipo die zeker ging kopen en met een remorque op weg was... komt niet opdagen.

Verkopen op internet :motten:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

r1100rt

Post by Muug »

frederikw wrote:Mijn ervaring is dan weer dat als je de prijs uitrdrukkelijk onderhandelbaar laat er de meeste idiote paljassen op af komen die een vierde van de prijs bieden en daar dan serieus willen over discussieren.

Als men komt kijken en echt geinteresseerd is, dan is alles bespreekbaar.

Ik ben nu ook weer aan het wachten op een pipo die zeker ging kopen en met een remorque op weg was... komt niet opdagen.

Verkopen op internet :motten:
Ja, ne mens moet een dik vel hebben tegenwoordig. Ge krijgt idd de zotste non-prijzen naar uwe kop geslingerd. 't is gewoon een kwestie van zelf te weten dat uw prijs eerlijk is en dan gewoon uw zoekertje aktief te blijven aanbieden. Op een dag zal de goeie koper wel aan uw deur staan hoor.
En die gast met zijn remork heeft uw straatje wellicht niet gevonden. :mrgreen:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

r1100rt

Post by Wipr »

Awel, mocht er 1000? meer op mijn rekening gestaan hebben kocht ik hem meteen.

Ik spaar verder en als hij binnen afzienbare tijd nog te koop staat.....

In ieder geval. Hopelijk moet je niet nog eens een jaar wachten.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

r1100rt

Post by laouen »

Wipr wrote:Awel, mocht er 1000? meer op mijn rekening gestaan hebben kocht ik hem meteen.
in dat geval heb ik een FZ6N in de aanbieding die meteen in het budget past :grin: :whistling:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

r1100rt

Post by Wipr »

Zal een fantastische moto zijn maar dat is nu niet echt mijnen dada. ;)

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

r1100rt

Post by Harald »

Wipr wrote:Zal een fantastische moto zijn maar dat is nu niet echt mijnen dada. ;)
Owla, ge hebt het wel over Josefien h?!
Die heeft meer avonturen te vertellen dan dat ge kunt betalen :furious3:

:P

Succes met de verkoop van de r1100rt.
Hopelijk vind je snel een koper, prijs is volgens mij een eerlijke prijs.

:wink:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

r1100rt

Post by Wipr »

excuseer Josefien. "Het is niet zo mijn smaak" klinkt beter denk 'k. :wink:

Beiden succes met de verkoop!

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

r1100rt

Post by petervdc »

Damn, zou ik deze beter niet kopen ipv een scooter ?
Scheelt wel 100kg, ?n wegentaks, ?n verzekering...
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

r1100rt

Post by Muug »

Peter, voor 9km koop je beter een brommerke of een 50cc-scooterke: minder duur, ultrazuinig, nauwelijks verzekeringsgeld, ge moet daar niet naar kijken, het neemt zoveel plaats in als een fiets, etc . :P

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

r1100rt

Post by petervdc »

Muug wrote:Peter, voor 9km koop je beter een brommerke of een 50cc-scooterke: minder duur, ultrazuinig, nauwelijks verzekeringsgeld, ge moet daar niet naar kijken, het neemt zoveel plaats in als een fiets, etc . :P
Yep !
Keep going

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

r1100rt

Post by Harald »

Muug wrote:Peter, voor 9km koop je beter een brommerke of een 50cc-scooterke: minder duur, ultrazuinig, nauwelijks verzekeringsgeld, ge moet daar niet naar kijken, het neemt zoveel plaats in als een fiets, etc . :P
:stupid:

Beschermt u zoveel als een 'grote' scooter ?n ze bekijken u niet vies als ge tussen de fietsen parkeert.
Voor 9km een "motor" starten is niet goed voor motor, milieu en portomonee.

:wink:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

r1100rt

Post by Muug »

Harald wrote: Voor 9km een "motor" starten is niet goed voor motor, milieu en portomonee. :wink:
sjjjjjjjjjt, ik denk dat diskeletlietje dat al vele jaren doet voor slechts 6km, d?nk ik. :mrgreen:

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

r1100rt

Post by petervdc »

Muug wrote:
Harald wrote: Voor 9km een "motor" starten is niet goed voor motor, milieu en portomonee. :wink:
sjjjjjjjjjt, ik denk dat diskeletlietje dat al vele jaren doet voor slechts 6km, d?nk ik. :mrgreen:
Dat gaat nu veranderen, ze gaat een Leovince kopen ;-)
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

r1100rt

Post by zappa »

petervdc wrote:
Muug wrote:
Harald wrote: Voor 9km een "motor" starten is niet goed voor motor, milieu en portomonee. :wink:
sjjjjjjjjjt, ik denk dat diskeletlietje dat al vele jaren doet voor slechts 6km, d?nk ik. :mrgreen:
Dat gaat nu veranderen, ze gaat een Leovince kopen ;-)
Loetje een Leo en een Vince kopen? Denk dat ze genoeg heeft aan ??n Lietje :wink:
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

r1100rt

Post by petervdc »

zappa wrote:Loetje een Leo en een Vince kopen? Denk dat ze genoeg heeft aan ??n Lietje :wink:
Bwoh... :mrgreen:
Keep going

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

r1100rt

Post by frederikw »

Verkocht!

Binnenkort waarschijnlijk weer te koop bij een marchand voor een pak meer geld...

Post Reply