Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by F M »

Wat een bedachtvolle en mooie antwoorden hier weer, topicstarter vraagt om een nieuw blok en moet zich daarna gaan verantwoorden omdat hij zich vragen stelt of er bij een cursus verzekeringen horen...

In mijn opinie zijn er maar een aantal uitspraken die aangehaald mogen worden

1) als je offroad rijdt, kan je brokken hebben... als je baanrijdt ook, als je uit je bad stapt ook
2) een instructeur hoort te weten dat als een motor niet wil aanslaan na een duik zelfs na de hele batterij leeggestart te hebben, dat je hem NIET meer moet starten. Eigenlijk hoort een motor na een duik helemaal niet meer gestart te worden, zoals hierboven al aangegeven. Als je wijf haar benen toehoudt, dan breek je ze ook ni open.
3) een lesnemer wordt veronderstelt te luisteren naar de instructeur dacht ik, daarom volg je toch een CURSUS? Het moment dat iedereen moet stoppen met doen waarvan hij niet 100% zeker is waarmee hij bezig is, mag 85% van de bevolking stoppen met ne*ken want die weten aan geen kanten hoe de gametogenese in elkaar zit.

Had ik meegeweest met Peter ging ik hem zeker de raad gegeven hebben om de motor in zen neutraal te slepen naar de baan en direct pechdienst te bellen. Maarja, couldda, wouldda, shoudda ...

Ben benieuwd hoeveel van die grote monden onder groepsdruk ook hun motor in frieten gingen laten slepen hebben
Image
Alleen da van da ne*ken snap ik nie goe. Ik zal dat dus maar best nie meer doen ? Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by Nickel »

Als je wijf haar benen toehoudt, dan breek je ze ook ni open.
Deze benoem ik bij deze tot de uitspraak van 2014 betreffende motorgerelateerde onderwerpen Image

Waar ik ook een beetje pissed van geraak (en ik viseer ook niemand persoonlijk) is dat alle instructeurs blijkbaar ook direct op hun achterpoten staan als er maar iemand (de onverlaat) een vinger durft wijzen naar een instructeur. Weet een instructeur het dan alleen maar beter zo lang het goed gaat ? Ik mag toch hopen van niet.
En inderdaad, aan alles zijn risico's maar het lijkt mij toch maar normaal dat je als "leek" (en dat ben ik op heel veel vlakken zelf, zeker als het gaat over met de moto rijden want ik moet dat nog altijd leren) mag vertrouwen op hetgeen de instructeur je probeert te leren, al dan niet wijs te maken. Image
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by petervdc »

Waar ik ook een beetje pissed van geraak is dat alle instructeurs blijkbaar ook direct op hun achterpoten staan als er maar iemand (de onverlaat) een vinger durft wijzen naar een instructeur. Weet een instructeur het dan alleen maar beter zo lang het goed gaat ? Ik mag toch hopen van niet.
En inderdaad, aan alles zijn risico's maar het lijkt mij toch maar normaal dat je als "leek" mag vertrouwen op hetgeen de instructeur je probeert te leren, al dan niet wijs te maken
Image

En, die instructeur is dan nog 24/7 bezig met offroad ritten en reizen. Zal toch de eerste keer niet zijn denk ik dat er een leerling in het water belandt ??
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by F M »

Eigenlijk valt mijn frank, Peter. Kijk uit wanneer die Poldertoer gereden wordt, want dan lijk jij altijd te vallen. Blijf dan mooi thuis. Ik zal verwittigen wanneer ik hem nog eens ga rijden. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by petervdc »

Eigenlijk valt mijn frank, Peter. Kijk uit wanneer die Poldertoer gereden wordt, want dan lijk jij altijd te vallen. Blijf dan mooi thuis. Ik zal verwittigen wanneer ik hem nog eens ga rijden. Image
Ja, idd, vorige keer ook... Image
Merci wi FM Image
Keep going

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by petervdc »

Er is een oplossing.
Kan de moderator dit topic verwijderen ??
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by F M »

Waarom zou dit topic moeten verwijder worden als er een oplossing is, Peter ?
En wat is de oplossing ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by den Bullet »

...
En wat is de oplossing ?
Salpeterzuur?








Image

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by TRooPER »

endurofun gaat u hun KTM cado doen ? Image in ruil voor goede reclame

Image all?, toch hoop voor u dat er een oplossing is ,
wat het ook mag zijn, we zullen het ooit wel weten
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Tom Triple
Posts: 240
Joined: 05 Oct 2010 07:06

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by Tom Triple »

Er is een oplossing.
Kan de moderator dit topic verwijderen ??
Part of the deal? Tsss, komt wel heel herkenbaar voor.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by laouen »

Er is een oplossing.
Kan de moderator dit topic verwijderen ??
Part of the deal? Tsss, komt wel heel herkenbaar voor.
Als 't goed is en der is een oplossing, mag dat volgens mij ook gezegd worden Image
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Gezocht : motorblok voor Ktm 990 Adv

Post by Muug »

Kom jongens, willen we aub stoppen met Imageen op de Peter of op gelijk wie? Laten we het er gewoon over eens zijn dat dit een spijtige zaak is.

Graag vanaf nu enkel nog reacties waarin concrete hulp wordt geboden, zoals bvb links naar beschikbare motor blokken.

Post Reply