Sprint st 955i

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Post by Kwakkel »

voila:

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... dium=email

2 verzekeringen zijn teveel, keuzes...
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Sprint st 955i

Post by Wipr »

Interessant! Dan blijf je met de SV voort rijden. Ben nu eens benieuwd waarom de SV je voorkeur krijgt op dit moment tov de Triumph. Image

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Sprint st 955i

Post by Kwakkel »

Omdat ik vroeger m'n moto's vooral gebruikte om woon-werk verkeer te doen. Dan is een sport-toerder wel aangenaam.
Nu is dat niet echt meer van toepassing en heb ik gekozen om meer voor fun te gaan in't weekend en daarin de de SV gewoon fantastisch goed.
'k vind het motorkarakter van een V-twin net iets plezanter en een SV is een heel wendbaar, licht ding. en met 70 pk m??r dan voldoende. Ik ken m'n rechterpols en een sprint is een valse trage...

Niet dat ge geen fun kunt hebben met zo'n sprint, verre van, amai! Maar ge voelt het verschil wel.

En ook 't financi?le speelt een rol. Heb die SV relatief goedkoop kunnen kopen en in theorie kan ik van de sprint meer krijgen. Dus doe ik daar ook een goede zaak aan.

Verder feitelijk niks dan lof over zo'n sprint want heb daar nooit problemen mee gehad. Zo'n driepitter is ook echt wel 1 van de meest complete blokken dat ik mij kan voorstellen. Koppel en vermogen tegelijk, nergens een dipje en dan dat speciale geluid...
Straks bedenk ik me nog Image Image

En 2 moto's tegelijk krijg ik niet verkocht aan m'n madam, dus 't is keuzes maken
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Sprint st 955i

Post by Davy78 »

moh ... dat is wel een mooi prijske ...

*kriebel kriebel*

User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Sprint st 955i

Post by Muug »

en blinken ! Image

man man man .... zo'n klein prijske. Maar ja, de markt zit zo in ??n eh Image

Zou dat veel verschillen met een VFR ? 'k heb meer dan zes jaar en 100.000 km gereden met ne 750.... tegenwoordig ben ik wel verslaafd geraakt aan v-twin power, moet ik er wel bij zeggen. Image

User avatar
Stefke
Posts: 2908
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Sprint st 955i

Post by Stefke »

en blinken ! Image

man man man .... zo'n klein prijske. Maar ja, de markt zit zo in ??n eh Image
ik zei het verleden keer al, dat is een ferme moto Image maar ge geraakt dat aan de straatstenen niet kwijt, ge moet al echt ne liefhebber vinden. Ik heb er al veel zien staan voor weinig geld, zelfs in full option en perfecte nieuwstaat... Image

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Sprint st 955i

Post by Kwakkel »

Staar je niet blind op die foto's, ik heb hem slechts een kattewasje gegeven, goed genoeg voor blinkende foto's te trekken Image
Als ge nog eens een uur of 2 erg grondig kuist met de juiste "wondermiddeltjes", dan zal hij er pas echt goed uitzien.
De laatste keer dat ik ermee had gereden was in een smerige stortbui en hij hing vol met zand Image

Wat de vergelijking met een vfr betreft:

http://www.motorcyclenews.com/mcn/biker ... 998-2004-/
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Sprint st 955i

Post by Kwakkel »

en blinken ! Image

man man man .... zo'n klein prijske. Maar ja, de markt zit zo in ??n eh Image
ik zei het verleden keer al, dat is een ferme moto Image maar ge geraakt dat aan de straatstenen niet kwijt, ge moet al echt ne liefhebber vinden. Ik heb er al veel zien staan voor weinig geld, zelfs in full option en perfecte nieuwstaat... Image
Idd, zeer onderschatte moto in de schaduw van de veel bekendere vfr, terwijl hij er niet voor moet onderdoen.
Daarom zijn ze ook zo goedkoop.

Nu is de mijne niet perfect, er zijn wat gebruikssporen. Ik zeg dat er altijd liever bij want als iemand met dat idee komt testrijden is dat al een eerste tegenvaller.
Ge leest dat nogal veel tegenwoordig. "In perfecte staat' en als ge dan aankomt en ge kijkt eens goed rond merkt ge dat uw idee van perfectie toch niet overeen komt met dat van de verkoper... Dus nee, doe ik niet aan mee. Wilt ge ne perfecte, koopt ne nieuwe Image

Vandaar dat de prijs altijd bespreekbaar is...

Had ik al gezegd dat er ook een splinternieuwe varta batterij inzit? Image
Moet ik nog aanpassen in de advertentie Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Sprint st 955i

Post by Kwakkel »

sjot!


Prijs is naar 2000 euro gegaan.
Forumleden kunnen eventueel een extra korting krijgen... Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Sprint st 955i

Post by Wipr »

Succes met de verkoop!

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Sprint st 955i

Post by Koeno »

Amai, voor zo'n prijsje zou ik nog twijfelen om mijne sevenfifty van de hand te doen :s

User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Sprint st 955i

Post by Muug »

het IS een bloedmooie moto, en ik begin stilaan goesting te krijgen om naast de Adventure een andere moto te kopen, maar 'k heb er geen plaats voor, en eerlijk gezegd doe ik tegenwoordig zoooooooooooo weinig kms dat het gewoon te zot is da'k er nog ene zou bij pakken Image

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Sprint st 955i

Post by Kwakkel »

prijs is gezakt naar 1900 euro...
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Sprint st 955i

Post by Muug »

Image 'k zen weer filosofisch bezig
Image
Weer? Image
Dan is mijn onderschrift toch ook niet slecht. Image

edit : k ga mij nog twee jaar inhouden, dan is er maandelijks weer wat meer geld over, dan kan er wel een tweede bij. Image

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Sprint st 955i

Post by duibhce Kaelann »

edit : k ga mij nog twee jaar inhouden, dan is er maandelijks weer wat meer geld over, dan kan er wel een tweede bij. Image
Een broertje voor Ayko? Image
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Sprint st 955i

Post by Muug »

edit : k ga mij nog twee jaar inhouden, dan is er maandelijks weer wat meer geld over, dan kan er wel een tweede bij. Image
Een broertje voor Ayko? Image
Ha neen, daar heeft de loodgieter een stokje voor gestoken Image

edit : wat zit gij dit forum te verzieken met namen van lelijke politiekers? Image

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Sprint st 955i

Post by Kwakkel »

jaja, maar 1900 euro is ook genoeg om nen 950 te vergeten ze Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

sprint vraagjes

Post by Koeno »

Even een paar nutteloze vragen:

-> Hoeveel km haal je moet zo'n sprinter op 1 tank?
-> Hoe dangerous is zo'n ding voor het rijbewijs... ik vermoed in vgl met een 72pk 22jarig toerding, dat dit een pakske sneller is? :p
-> bestaat er voor die sprint standaard zijkoffer dingen?
-> hoe handig is die met 2 personen? :p

User avatar
Muug
Posts: 11774
Joined: 17 Oct 2009 13:04

sprint vraagjes

Post by Muug »

Koeno wrote:Even een paar nutteloze vragen:

-> Hoeveel km haal je moet zo'n sprinter op 1 tank?
-> Hoe dangerous is zo'n ding voor het rijbewijs... ik vermoed in vgl met een 72pk 22jarig toerding, dat dit een pakske sneller is? :p
-> bestaat er voor die sprint standaard zijkoffer dingen?
-> hoe handig is die met 2 personen? :p
- aktieradius : kan je wellicht op internet vinden ;-)
- dangerous : tja, hangt van je rechterpols af natuurlijk :-/ Tegenwoordig is zelfs een Bromfiets klasse B al gevaarlijk voor je rijbewijs...... :-(
- koffers : bedoel je van Triumph of van bvb givi ? Gelijk hoe, dat bestaat vanzelfsprekend!
- een VFR was al dik ok met twee, dus een Sprint zal dat ook wel zijn, want een maatje groter denk ik. Hangt natuurlijk ook van de duo (grootte en zo) zelf af, dat snap je wel. Verder hangt het natuurlijk voor een groot deel van je eigen behendigheid af.

Ik denk dat een testritje wel veel duidelijk zal maken. Maar als je altijd en vooral op nakeds gereden gaat hebben, zal je volgens mij verschieten van deze toersport ! Dat rijdt en stuurt echt wel anders! Een zekere gewenningsperiode zal wellicht nodig zijn.

Post Reply