LC8 olie: groepsaankoop

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Post by TRooPER »

mannekes en vrouwkes,

aangezien ik op zoek was naar olie voor de LC8, en het schijnt dat die liefst Motul 7100- 10w60 full synth op zijn boterhammen smeert, ben ik zo es op zoek geweest. Niet iedereen heeft dat staan.

ik heb nu een aanbod gekregen voor een vat van 4L voor de prijs van 52euro incl btw.
enig nadeel, ik kan enkel deze prijs behouden bij aankoop van minimum 4 vaten.

en zoveel drinkt mijn lc8 nog niet.
dus moesten er gegadigden zijn om mee een paar buskes 4L (of 8, 16, 24, ...) willen mee aankopen, laat hieronder maar iets weten.

als ge mee wilt aankopen, ik ben niet van plan om half of heel belgie af te rijden met olie in mijn tank,
dus graag afhaling (of andere regeling)
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: LC8 olie: groepsaankoop

Post by Blackbert »

ja, doe mij maar eentje van 4 liter
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: LC8 olie: groepsaankoop

Post by zappa »

Ik kan dat niet gebruiken, alle? tes te zeggen, zou zijn alsof ik mijn eigen wijn/koffie zou meebrengen op restaurant Image omdat ik bij ne dealer ga, die zou nogal staan kijken zeker?

Maar gooi het op het LC8 forum?
sig nature

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: LC8 olie: groepsaankoop

Post by petervdc »

Maar gooi het op het LC8 forum?
Gooien ?
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: LC8 olie: groepsaankoop

Post by zappa »

Ok, gieten Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4501
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: LC8 olie: groepsaankoop

Post by zappa »

...
dus graag afhaling (of andere regeling)
Ik heb zo eens 6 buskes remmenreiniger gekocht voor weinig... Image
En dan nen 3/4 naftbak opgereden om ze te gaan halen! Image Image
[color=#FFFF00:10330weu]steek dan den " LC8 olie -toer" inelkaar ? [/color:10330weu] Image
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

LC8 olie: groepsaankoop

Post by TRooPER »

awel, ge kunt het u levendig voorstellen,
ik heb nog maar amper met de lc8 gereden sinds ik terug ben van Balkan,

maar het wordt es tijd voor een oliewisselke,


nog gegadigden voor een vat , 4l motul 7100?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

motul

Post by Blackbert »

nog altijd ja. :wink:
grease up your baby for a ball on the hill

LethPhaos
Posts: 16
Joined: 18 Aug 2014 15:18

MOTUL 7100 4T 10W60

Post by LethPhaos »

ja, afhaling waar? mag per pm :)

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

LC8 olie: groepsaankoop

Post by TRooPER »

Trooper: 2x 4L vat
Blackbert: 1x 4L vat
LethPhaos: 1? x4L vat?
...


op zich kan ik bestelling al doorgeven, minimum was 4 vaten aan prijs gemeld bovenaan
als er nog zijn, laat het asap weten
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

LethPhaos
Posts: 16
Joined: 18 Aug 2014 15:18

nog eens?

Post by LethPhaos »

oud draadje, maar moest iemand dit nog eens willen doen, ik kan nu ook goedkoop aan Motul geraken :)
bvb 7100 10w60 zoals vorige keer aan rond de 45?/bus, per 4 bussen van 4l

Online
User avatar
Muug
Posts: 11755
Joined: 17 Oct 2009 13:04

nog eens?

Post by Muug »

dag dinges,
da's allemaal heel tof van u , da's een schoon aanbod. Maar moest ge nu ne keer uw eigen een beetje voorstellen in de WieIsWie-rubriek, dan zouden we weten met wie we te maken hebben en dan stijgt de kans dat er iemand bij u een bestelling plaatst minstens met factor tien denk ik. :P

LethPhaos
Posts: 16
Joined: 18 Aug 2014 15:18

olie

Post by LethPhaos »

Ik heb vorige keer deelgenomen aan deze aankoop, vandaar mijn post :)

Online
User avatar
Muug
Posts: 11755
Joined: 17 Oct 2009 13:04

olie

Post by Muug »

dat weet ik, dat heb ik gemerkt. Dat wil niet zeggen dat het niet leuk zou zijn om te weten wie je bent..... 't is een beetje een "beleefdheid" om jezelf voor te stellen op een forum waar je binnenvalt. Vroeger werd dat tamelijk goed nageleefd, maar die elementaire vorm van beleefdheid wordt meer en meer aan de kant geschoven heb ik willen merken.... niet dat ik het begrijp, je winter aanzienlijk meer vertrouwen mee.

LethPhaos
Posts: 16
Joined: 18 Aug 2014 15:18

olie

Post by LethPhaos »

Nooit geweten dat daar zwaar aan werd getild, zeker op de grotere fora's niet. Hier is het wel gezelliger, dus bij deze heb ik me dan maar eens voorgesteld :)

Online
User avatar
Muug
Posts: 11755
Joined: 17 Oct 2009 13:04

olie

Post by Muug »

ah, weet je, op de grotere fora gelijk motorforum.nl is quasi iedereen de grote onbekende. :-) En in de massa kan je lekker anoniem zijn. Maar hoe minder volk in 't caf? hoe liever men weet wie er zit. :grin: Ah, de meesten hier vinden het wellicht totaal onbelangrijk, maar ik persoonlijk vind het wel leuk. :wink:

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

blabla

Post by TRooPER »

offtopic :blbl:


by the way: oud draadje ??? mijn olie is nog niet steeds niet in de lc8 geraakt sinds vorige aankoop.... :whistling:
by the way 2: dingsken...euhm Lethphaos lijkt mij wel ne sympathieke kerel... voor de korte ontmoeting dat er was . volgende keer doen we een langer klapke met :beer:
by the way 3: ik twijfel trouwens nog of ik wel degelijk de 10w60 in mijn lc8 ga "gieten", voordien heeft die steeds halfsynth gekregen en zit nu rond de 30dkm, nu veranderen naar 10w60 fullsynth.... is dat wel verstandig? waarbij ik denk aan een grotere kans op olieverbruik na overschakeling op fullsynth?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

LethPhaos
Posts: 16
Joined: 18 Aug 2014 15:18

over olie zijn veel meningen natuurlijk, net als banden :D

Post by LethPhaos »

nekeer proberen welke invloed veranderen heeft kan ook geen kwaad natuurlijk, 1 oliebeurt met andere goeie olie gaat niks kapot doen :)
ik had bvb met bepaalde olien dat mijn koppeling doorslipte (toen waren de platen ook wel op hun einde aan het lopen), met andere olie heb ik daar toch nog een paar 1000 km uit gekregen.
of bvb als je merkt dat je blok olie verbruikt kan iets dikkere olie gebruiken misschien ook helpen, zo'n dingen weet je niet als je ze niet probeert
dat gezegd zijnde, bij dezelfde olie blijven is natuurlijk altijd het beste, zeker als je geen problemen ondervindt

Post Reply