Verkocht : KTm 990 Adventure
TK : KTm 990 Adventure
Ja jongens... krijg ik een vraag van een hollander, of ik ook aan inruil doe.
In principe niet, maar ik vraag uit nieuwsgierigheid wat hij wil inruilen, en zegt "nokia 6310"...
Euh
In principe niet, maar ik vraag uit nieuwsgierigheid wat hij wil inruilen, en zegt "nokia 6310"...
Euh
Keep going
TK : KTm 990 Adventure
Zeg hem dat ge zonet een hoger bod hebt ontvangen van een Nokia Lumia 925.
(maar serieus, ik wil gerust ook ruilen voor mijne gsm )
(maar serieus, ik wil gerust ook ruilen voor mijne gsm )
-
- Posts: 394
- Joined: 28 Jan 2015 17:14
TK : KTm 990 Adventure
Kan je daar examen 8tjes mee draaien?
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
TK : KTm 990 Adventure
Eigenlijk feitelijk, TRM, is het geen hoog tijd dat je weer eens een 300 cc upgrade doet? Zo een 990 heeft meer poeier dan een 690...
I am confused. Oh no, maybe not!
TK : KTm 990 Adventure
Ja maar zo een avonture zonder reisbakken of iets is toch maar niets heF M wrote:Eigenlijk feitelijk, TRM, is het geen hoog tijd dat je weer eens een 300 cc upgrade doet? Zo een 990 heeft meer poeier dan een 690...
TK : KTm 990 Adventure
Ja, vind ik ook, minstens es komen testrijden !F M wrote:Eigenlijk feitelijk, TRM, is het geen hoog tijd dat je weer eens een 300 cc upgrade doet? Zo een 990 heeft meer poeier dan een 690...
Keep going
TK : KTm 990 Adventure
TRM heeft al een 990 gehad als ik me niet vergis
En Peter, je advertentie is goed hoor. Klaar en duidelijk en als er een potenti?le koper komt kijken dan en het gaat over het motorblok dan leg je dat met veel enthousiasme uit en zelf zeker geen onzekerheid laten uitschijnen. Maak er een extra positieve touch van dat enkel in het voordeel van de koper speelt.
Zit goed! Als het een troost mag wezen. De Ducati ST2 heeft een volledig jaar te koop gestaan en de VFR800 8maanden
Vroeger kon je via motor-forum.nl je motorfiets ook aanbieden en dat gaat nog steeds maar dan via een link die je naar een zoekertjes website brengt. Gezien het gigantische aantal bezoekers dat het motor-forum heeft zeker overwegen.
Ik zou hem daar zeker ook te koop aanbieden. Ik heb al meerdere dingen verkocht aan de Hollanders. Sommige dingen zijn daar nu ??nmaal duurder en zeker auto's en motorfietsen. Je motor lijkt me ideaal om bij de Noorderburen aan te bieden. Staat voertuig is goed, km-stand is ok en het type zeker ook.
Doen zou ik zeggen! Ik heb alvast de link voor je opgezocht.
http://www.motor-forum.nl/motorshopper/ ... toren.html
En Peter, je advertentie is goed hoor. Klaar en duidelijk en als er een potenti?le koper komt kijken dan en het gaat over het motorblok dan leg je dat met veel enthousiasme uit en zelf zeker geen onzekerheid laten uitschijnen. Maak er een extra positieve touch van dat enkel in het voordeel van de koper speelt.
Zit goed! Als het een troost mag wezen. De Ducati ST2 heeft een volledig jaar te koop gestaan en de VFR800 8maanden
Vroeger kon je via motor-forum.nl je motorfiets ook aanbieden en dat gaat nog steeds maar dan via een link die je naar een zoekertjes website brengt. Gezien het gigantische aantal bezoekers dat het motor-forum heeft zeker overwegen.
Ik zou hem daar zeker ook te koop aanbieden. Ik heb al meerdere dingen verkocht aan de Hollanders. Sommige dingen zijn daar nu ??nmaal duurder en zeker auto's en motorfietsen. Je motor lijkt me ideaal om bij de Noorderburen aan te bieden. Staat voertuig is goed, km-stand is ok en het type zeker ook.
Doen zou ik zeggen! Ik heb alvast de link voor je opgezocht.
http://www.motor-forum.nl/motorshopper/ ... toren.html
-
- Posts: 394
- Joined: 28 Jan 2015 17:14
TK : KTm 990 Adventure
Ik heb die inderdaad gehad, en dan nog wel de laatste (betere) versie van het laatste productiejaar. Buiten al die miserie dat ik daarmee gehad heb op de korte tijd dat ik hem gehad heb (exemplarisch, dus geen afbreuk op jou moto), was dat totaal mijn moto niet waar ik me goed bij voel. Bij mijn huidige 2 moto's zit mijn gevoel volledig goed. Den Duke voor af te beulen op circuit en dagelijkse verplaatsingen. Den RT voor dagtochten en meerdaagse bij mooi weer. Ik ben dus volledig voorzien voor de komende jaren.petervdc wrote:Ja, vind ik ook, minstens es komen testrijden !F M wrote:Eigenlijk feitelijk, TRM, is het geen hoog tijd dat je weer eens een 300 cc upgrade doet? Zo een 990 heeft meer poeier dan een 690...
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
TK : KTm 990 Adventure
thx !Wipr wrote:Doen zou ik zeggen! Ik heb alvast de link voor je opgezocht.
Keep going
TK : KTm 990 Adventure
Yepla, nog een omruil actie, tegen een hollandse 1150gs...
No thanks, de lening moet eerst ingekort, later komt er hopelijk wel een licht dingske erbij...
No thanks, de lening moet eerst ingekort, later komt er hopelijk wel een licht dingske erbij...
Keep going
TK : KTm 990 Adventure
Mijne Tuur is ook een laatste (oranje kader, R versie paarden ) maar ik heb er nooit problemen mee gehad? Zal aan uwen rijstijl gelegen hebben zeker?the riding man wrote:Ik heb die inderdaad gehad, en dan nog wel de laatste (betere) versie van het laatste productiejaar. Buiten al die miserie dat ik daarmee gehad heb op de korte tijd dat ik hem gehad heb (exemplarisch, dus geen afbreuk op jou moto), was dat totaal mijn moto niet waar ik me goed bij voel. .petervdc wrote:Ja, vind ik ook, minstens es komen testrijden !F M wrote:Eigenlijk feitelijk, TRM, is het geen hoog tijd dat je weer eens een 300 cc upgrade doet? Zo een 990 heeft meer poeier dan een 690...
sig nature
TK : KTm 990 Adventure
gij zijt natuurlijk wel gewoon van met een fluwelen (gekapt) handje die zweep te hanteren op al die paardenzappa wrote: Mijne Tuur is ook een laatste (oranje kader, R versie paarden ) maar ik heb er nooit problemen mee gehad? Zal aan uwen rijstijl gelegen hebben zeker?
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
TK : KTm 990 Adventure
We zijn begin september.
Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur (prijs intussen gezakt tot 5900) ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee...
Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur (prijs intussen gezakt tot 5900) ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee...
Keep going
TK : KTm 990 Adventure
Dat zal niet lang meer duren. Jezus die dingen gaan duur tweedehands!
Ik wil wel wisselen tegen mijn koersfiets, geen kosten, ecologisch, geen taks en goed voor de gezondheid!!
Ik wil wel wisselen tegen mijn koersfiets, geen kosten, ecologisch, geen taks en goed voor de gezondheid!!
TK : KTm 990 Adventure
Het is ne KTM, h?. En nee, ik bedoel dat niet negatief. KTMs zijn fantastische machines. :luvjoe:petervdc wrote: Wat is de reden van niet-verkoop ?
Geen idee...
Maar de vijver om in te vissen is gewoon veel kleiner als bijvoorbeeld een GS.
Al eens geprobeerd om in Nederland te adverteren? Op marktplaats.nl of speuders.nl bijvoorbeeld, de prijzen van moto's liggen daar iest hoger. Zeg dat je de moto naar Nederland wil brengen in ruil voor een lift naar het station en een ticket naar huis.
Je wil eerlijk zijn maar toch zou ik het stukje over gravel en onverhard uit je advertentie halen, mensen lezen dat niet graag.
-
- Posts: 394
- Joined: 28 Jan 2015 17:14
TK : KTm 990 Adventure
Je moet de rollen eens omdraaien. Stel jij bent op zoek naar een 2de hands allroader. Zou jij aan een moto van 6jaar oud, die gebruikt is waarvoor hij dient.. die int water is gevallen en daardoor al ne nieuwe moteur gekregen heeft, die ook al wat kilometers heeft gemaakt, nog 6000? van uw zuur verdiende centen uitgeven zonder enige vorm van garantie??? Ik wil hier niks beweren he, gewoon het even in vraag stellen en u in de plaats van de potentiele koper proberen te stellen. Zelfs jezelf zou het niet doen, je legde nog liever geld erboven op om een 1190 te kopen dan dat je deze zou bijhouden,... Meestal wordt het mij niet in dank afgenomen om eerlijk mijn mening te zeggen, en dat zal bij deze ook wel weer zo zijn. Maar je vraagt het, en ik zal er niet ver af zitten. Daarmee wil ik niet beweren dat je hem nooit verkocht zal krijgen, er moet er maar ene zijn die interesse heeft en je bent er direct vanaf. Maar om die ene te vinden, zal je wel wat geduld moeten oefenen. Of je hebt wacht lang genoeg tot die ene zich aanbiedt, of je verlaagd nogmaals je prijs om het interessanter te maken en de verkoop te versnellen, of je stapt binnen bij een opkoper en je bent hem vandaag nog kwijt voor een appel en een ei (maar je hebt dan wel geld in je handen). Dat laatste heb ik trouwens voor de verkoop van mijn honda integra uiteindelijk ook moeten doen. En daar was echt niks aan, zelfs nog geen krasje, maar ik geraakte hem aan de straatstenen niet kwijt. Door deze ervaring kan ik je zeggen dat Dirk Van Mol een heel eerlijke mens is en je nog een eerlijke prijs geeft (voor een opkoper) en een uiterst vlotte afhandeling. Integenstelling tot zijn zoon Geert Van Mol waar ik persoonlijk minder goede ervaring mee heb. Misschien te overwegen? Maar ik zou dan niet te lang meer twijfelen, die mannen willen hun aangekochte motoren ook zo snel mogelijk weer kunnen herverkopen natuurlijk, en het motoseizoen is op zijn einde aan het lopen...petervdc wrote:We zijn begin september.
Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur (prijs intussen gezakt tot 5900) ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee...
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
TK : KTm 990 Adventure
Zo onverkoopbaar zal die Honda dan toch ook weer niet geweest zijn, voor mijne vorige wilde die zelfs geen bod doen... en die is uiteindelijk ook verkocht geraakt.the riding man wrote: Dat laatste heb ik trouwens voor de verkoop van mijn honda integra uiteindelijk ook moeten doen. En daar was echt niks aan, zelfs nog geen krasje, maar ik geraakte hem aan de straatstenen niet kwijt. Door deze ervaring kan ik je zeggen dat Dirk Van Mol een heel eerlijke mens is en je nog een eerlijke prijs geeft (voor een opkoper) en een uiterst vlotte afhandeling. Integenstelling tot zijn zoon Geert Van Mol waar ik persoonlijk minder goede ervaring mee heb. Misschien te overwegen? Maar ik zou dan niet te lang meer twijfelen, die mannen willen hun aangekochte motoren ook zo snel mogelijk weer kunnen herverkopen natuurlijk, en het motoseizoen is op zijn einde aan het lopen...
-
- Posts: 394
- Joined: 28 Jan 2015 17:14
TK : KTm 990 Adventure
Je moet elk geval apart bekijken. Ik weet niet over welke Honda jij spreekt, leeftijd, kilometers, staat??? Maar de mijne was een jaar oud en wat hem moeilijk verkoopbaar maakte: een Integra is een sportieve scooter met versnellingen (weliswaar semi automatisch). Diegene die echt een scooter willen die nemen hem voort gemak, de bagagecapaciteit, de makkelijke opstap door lage vloer, goedkoper dan ne moto,... mijne had die voordelen van ne conventionele scooter niet. Die had versnellingen, totaal geen ruimte onder het zadel, hoog om op te stappen want hij had het chasis vergelijkbaar met ne moto. Een beetje vis noch vlees dus. En koste ruim zoveel als ne moto uit die cilinder categorie. Na 2 maand zelfs amper een reactie te krijgen was ik het zodanig beu dat heel mijn garage vol stond dat ik ermee naar de Geert ben gereden, direct contractje, geld in mijn hand en de Honda daar gelaten en twas in orde.j@n wrote: Zo onverkoopbaar zal die Honda dan toch ook weer niet geweest zijn, voor mijne vorige wilde die zelfs geen bod doen... en die is uiteindelijk ook verkocht geraakt.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
TK : KTm 990 Adventure
petervdc wrote: Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur (prijs intussen gezakt tot 5900) ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee...
Ik weet het niet ,maar het is gewoon een naakte moto, en als iemand die koopt en er reiskoffers bij wil moet die toch nog redelijk wat euro's bij spenderen , ik denk dat die met alles erbij al wel weg geweest zou zijn ,allee dat is mijn gedacht he.
Mijne 990 is verkocht met koffers valbaren en zo in zijn geheel ,
Maar er moet er maar eentje zijn zinnen opzetten en hij is weg, succes nog met de verkoop.
TK : KTm 990 Adventure
Daar ben ik het niet mee eens. KTM is een hype en duur. Als je op zoek gaat naar tweedehands 990A, dan kosten ze bijna allemaal 7000+.
Je kan dat echt niet vergelijken met een Honda Integra. Voor een GS van die leeftijd geven ze makkelijk 8000?. Deze zijn natuurlijk nog veel populairder.
Het klopt wel dat geduld op zijn plaats is!
Je kan dat echt niet vergelijken met een Honda Integra. Voor een GS van die leeftijd geven ze makkelijk 8000?. Deze zijn natuurlijk nog veel populairder.
Het klopt wel dat geduld op zijn plaats is!