Verkocht : KTm 990 Adventure

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

TK : KTm 990 Adventure

Post by zappa »

the riding man wrote:
petervdc wrote:
F M wrote:Eigenlijk feitelijk, TRM, is het geen hoog tijd dat je weer eens een 300 cc upgrade doet? Zo een 990 heeft meer poeier dan een 690... :cool:
Ja, vind ik ook, minstens es komen testrijden ! ;-)
Ik heb die inderdaad gehad, en dan nog wel de laatste (betere) versie van het laatste productiejaar. Buiten al die miserie dat ik daarmee gehad heb op de korte tijd dat ik hem gehad heb (exemplarisch, dus geen afbreuk op jou moto), was dat totaal mijn moto niet waar ik me goed bij voel. .
Mijne Tuur is ook een laatste (oranje kader, R versie paarden ) maar ik heb er nooit problemen mee gehad? Zal aan uwen rijstijl gelegen hebben zeker? :mrgreen:
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

TK : KTm 990 Adventure

Post by TRooPER »

zappa wrote: Mijne Tuur is ook een laatste (oranje kader, R versie paarden ) maar ik heb er nooit problemen mee gehad? Zal aan uwen rijstijl gelegen hebben zeker? :mrgreen:
gij zijt natuurlijk wel gewoon van met een fluwelen (gekapt) handje die zweep te hanteren op al die paarden :pom:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

TK : KTm 990 Adventure

Post by petervdc »

We zijn begin september.
Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur (prijs intussen gezakt tot 5900) ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee...
Keep going

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

TK : KTm 990 Adventure

Post by KlaasN »

Dat zal niet lang meer duren. Jezus die dingen gaan duur tweedehands!
Ik wil wel wisselen tegen mijn koersfiets, geen kosten, ecologisch, geen taks en goed voor de gezondheid!! :lol:

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

TK : KTm 990 Adventure

Post by j@n »

petervdc wrote: Wat is de reden van niet-verkoop ?
Geen idee...
Het is ne KTM, h?. En nee, ik bedoel dat niet negatief. KTMs zijn fantastische machines. :luvjoe:
Maar de vijver om in te vissen is gewoon veel kleiner als bijvoorbeeld een GS.
Al eens geprobeerd om in Nederland te adverteren? Op marktplaats.nl of speuders.nl bijvoorbeeld, de prijzen van moto's liggen daar iest hoger. Zeg dat je de moto naar Nederland wil brengen in ruil voor een lift naar het station en een ticket naar huis.
:cool:
Je wil eerlijk zijn maar toch zou ik het stukje over gravel en onverhard uit je advertentie halen, mensen lezen dat niet graag.

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

TK : KTm 990 Adventure

Post by the riding man »

petervdc wrote:We zijn begin september.
Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur (prijs intussen gezakt tot 5900) ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee...
Je moet de rollen eens omdraaien. Stel jij bent op zoek naar een 2de hands allroader. Zou jij aan een moto van 6jaar oud, die gebruikt is waarvoor hij dient.. die int water is gevallen en daardoor al ne nieuwe moteur gekregen heeft, die ook al wat kilometers heeft gemaakt, nog 6000? van uw zuur verdiende centen uitgeven zonder enige vorm van garantie??? Ik wil hier niks beweren he, gewoon het even in vraag stellen en u in de plaats van de potentiele koper proberen te stellen. Zelfs jezelf zou het niet doen, je legde nog liever geld erboven op om een 1190 te kopen dan dat je deze zou bijhouden,... Meestal wordt het mij niet in dank afgenomen om eerlijk mijn mening te zeggen, en dat zal bij deze ook wel weer zo zijn. Maar je vraagt het, en ik zal er niet ver af zitten. Daarmee wil ik niet beweren dat je hem nooit verkocht zal krijgen, er moet er maar ene zijn die interesse heeft en je bent er direct vanaf. Maar om die ene te vinden, zal je wel wat geduld moeten oefenen. Of je hebt wacht lang genoeg tot die ene zich aanbiedt, of je verlaagd nogmaals je prijs om het interessanter te maken en de verkoop te versnellen, of je stapt binnen bij een opkoper en je bent hem vandaag nog kwijt voor een appel en een ei (maar je hebt dan wel geld in je handen). Dat laatste heb ik trouwens voor de verkoop van mijn honda integra uiteindelijk ook moeten doen. En daar was echt niks aan, zelfs nog geen krasje, maar ik geraakte hem aan de straatstenen niet kwijt. Door deze ervaring kan ik je zeggen dat Dirk Van Mol een heel eerlijke mens is en je nog een eerlijke prijs geeft (voor een opkoper) en een uiterst vlotte afhandeling. Integenstelling tot zijn zoon Geert Van Mol waar ik persoonlijk minder goede ervaring mee heb. Misschien te overwegen? Maar ik zou dan niet te lang meer twijfelen, die mannen willen hun aangekochte motoren ook zo snel mogelijk weer kunnen herverkopen natuurlijk, en het motoseizoen is op zijn einde aan het lopen...
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

j@n
Posts: 36
Joined: 09 May 2015 12:30

TK : KTm 990 Adventure

Post by j@n »

the riding man wrote: Dat laatste heb ik trouwens voor de verkoop van mijn honda integra uiteindelijk ook moeten doen. En daar was echt niks aan, zelfs nog geen krasje, maar ik geraakte hem aan de straatstenen niet kwijt. Door deze ervaring kan ik je zeggen dat Dirk Van Mol een heel eerlijke mens is en je nog een eerlijke prijs geeft (voor een opkoper) en een uiterst vlotte afhandeling. Integenstelling tot zijn zoon Geert Van Mol waar ik persoonlijk minder goede ervaring mee heb. Misschien te overwegen? Maar ik zou dan niet te lang meer twijfelen, die mannen willen hun aangekochte motoren ook zo snel mogelijk weer kunnen herverkopen natuurlijk, en het motoseizoen is op zijn einde aan het lopen...
Zo onverkoopbaar zal die Honda dan toch ook weer niet geweest zijn, voor mijne vorige wilde die zelfs geen bod doen... :unsure: en die is uiteindelijk ook verkocht geraakt. :grin:

the riding man
Posts: 394
Joined: 28 Jan 2015 17:14

TK : KTm 990 Adventure

Post by the riding man »

j@n wrote: Zo onverkoopbaar zal die Honda dan toch ook weer niet geweest zijn, voor mijne vorige wilde die zelfs geen bod doen... :unsure: en die is uiteindelijk ook verkocht geraakt. :grin:
Je moet elk geval apart bekijken. Ik weet niet over welke Honda jij spreekt, leeftijd, kilometers, staat??? Maar de mijne was een jaar oud en wat hem moeilijk verkoopbaar maakte: een Integra is een sportieve scooter met versnellingen (weliswaar semi automatisch). Diegene die echt een scooter willen die nemen hem voort gemak, de bagagecapaciteit, de makkelijke opstap door lage vloer, goedkoper dan ne moto,... mijne had die voordelen van ne conventionele scooter niet. Die had versnellingen, totaal geen ruimte onder het zadel, hoog om op te stappen want hij had het chasis vergelijkbaar met ne moto. Een beetje vis noch vlees dus. En koste ruim zoveel als ne moto uit die cilinder categorie. Na 2 maand zelfs amper een reactie te krijgen was ik het zodanig beu dat heel mijn garage vol stond dat ik ermee naar de Geert ben gereden, direct contractje, geld in mijn hand en de Honda daar gelaten en twas in orde.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

TK : KTm 990 Adventure

Post by bompa »

petervdc wrote: Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur (prijs intussen gezakt tot 5900) ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee...


Ik weet het niet ,maar het is gewoon een naakte moto, en als iemand die koopt en er reiskoffers bij wil moet die toch nog redelijk wat euro's bij spenderen , ik denk dat die met alles erbij al wel weg geweest zou zijn ,allee dat is mijn gedacht he.
Mijne 990 is verkocht met koffers valbaren en zo in zijn geheel ,

Maar er moet er maar eentje zijn zinnen opzetten en hij is weg, succes nog met de verkoop.

KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

TK : KTm 990 Adventure

Post by KlaasN »

Daar ben ik het niet mee eens. KTM is een hype en duur. Als je op zoek gaat naar tweedehands 990A, dan kosten ze bijna allemaal 7000+.
Je kan dat echt niet vergelijken met een Honda Integra. Voor een GS van die leeftijd geven ze makkelijk 8000?. Deze zijn natuurlijk nog veel populairder.
Het klopt wel dat geduld op zijn plaats is!

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

TK : KTm 990 Adventure

Post by bompa »

petervdc wrote: Wat is de reden van niet-verkoop ?
Te duur (prijs intussen gezakt tot 5900) ? Te veel km ? Bedenkingen over het blok ?
Geen idee...
Ik weet het niet ,maar het is gewoon een naakte moto, en als iemand die koopt en er reiskoffers bij wil moet die toch nog redelijk wat euro's bij spenderen , ik denk dat die met alles erbij al wel weg geweest zou zijn ,allee dat is mijn gedacht he.
Mijne 990 is verkocht met koffers valbaren en zo in zijn geheel ,

Maar er moet er maar eentje zijn zinnen opzetten en hij is weg,maar succes nog met de verkoop.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

TK : KTm 990 Adventure

Post by Wipr »

Ducati ST2: waanzinnig staat en vraagprijs toen ook 8000?, een jaar toeknoop gestaan en de deur uit voor 500? minder
VFR800: te koop van eind augustus tot begin April.... Ook lang voor een populair model.

Deze tijd van 't jaar is sowieso geen topper om te verkopen wegens allerlei redenen.

Wil je perse verkopen en heb je geen geduld dan zijn er oplossingen voor zoals TRM zegt. Wil je een bedrag dat je vraagprijs is of een benadering dan is geduld hebben de boodschap en wekelijks je advertentie terug plaatsen zodat ze bovenaan komen

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

TK : KTm 990 Adventure

Post by diskeletloetje »

Uw vraagprijs blijft te hoog. Even ter vergelijking : De 950 van Pepijn hebben we destijds gekocht voor 7000 euro : er zat nog een jaar fabrieksgarantie op en die moto had toen maar 18000 kms. Met zijkoffers en topkoffer.
Mocht ik 6000 euro ter besteding hebben dan zou ik eerder opteren voor een tweedehands van een dealer. Dan heb je tenminste nog een jaar garantie. Ik begrijp ook niet goed waarom je die moto niet bij Warrant aangeboden hebt toen je je nieuwe kocht...
Enfi, just my two cents...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

TK : KTm 990 Adventure

Post by petervdc »

diskeletloetje wrote: Ik begrijp ook niet goed waarom je die moto niet bij Warrant aangeboden hebt toen je je nieuwe kocht...
Warrant wil geen moto's overnemen die niet van hem komen. En de 1190 stond particulier bij hem, maar er is wel nog een jaar fabrieksgarantie. Hij gaat binnen vb voor die nieuwe starter eind september.

Ik heb de vorige ktm met 80000km's verkocht voor 4000 euro 3 jaar terug. Deze met 67000km moet toch 5500 kunnen opbrengen ? Prijs staat wel 5900 maar iedereen knijpt er graag wat af h?.
Heb wrsch wat kopers afgeschrikt door dat water verhaal, kzal volgende keer niet meer eerlijk zijn dus :-(
Nieuwe banden, onderhoud gehad, kettingset in orde, da's ook 400euro samen h? die een koper niet moet uitgeven.

Staat op marktplaats, sebiet op speurders ook.
Keep going

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

TK : KTm 990 Adventure

Post by diskeletloetje »

Misschien dat het beter is om je zoekertje even offline te halen en het er in het voorjaar weer op te zwieren. Ik vrees dat het nu een beetje verbrand is... en mensen denken dan dat er iets niet pluis is als het een paar keer wordt aangepast/veranderd...
uiteraard kan je proberen op de hollandse sites, maar die op 2dehands of kapaza zou ik er even afhalen.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

TK : KTm 990 Adventure

Post by bompa »

diskeletloetje wrote:Misschien dat het beter is om je zoekertje even offline te halen en het er in het voorjaar weer op te zwieren. .

Maar dan is hij weer een jaar ouder he.


@ petervdc
Ik heb hem zien staan , maar dat van die 50 euro zou ik er zeker al niet bijzetten , Ik denk dat ze zullen denken dat daar iets achter zit , de meeste Nederlandse 990 zijn allemaal een stuk duurder die daar opstaan , gewoon rustig afwachten denk ik, der zal er vroeg of laat wel eentje goesting hebben voor die moto.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

TK : KTm 990 Adventure

Post by TRooPER »

ik heb interesse in uw banden en kettingset, verkoopt ge die apart ?
:mrgreen:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

TK : KTm 990 Adventure

Post by Droopy »

petervdc wrote:.....
Heb wrsch wat kopers afgeschrikt door dat water verhaal, kzal volgende keer niet meer eerlijk zijn dus :-(
Nieuwe banden, onderhoud gehad, kettingset in orde, da's ook 400euro samen h? die een koper niet moet uitgeven.

Staat op marktplaats, sebiet op speurders ook.
Dat waterverhaal zou mij nu absoluut niet afschrikken, je weet tenminste wat er met de moto gebeurd is en het is een eerlijke verklaring voor het (semi-)nieuwe motorblok. :wink:

Die banden, onderhoud, etc... maken zogoed als geen bal verschil aan je verkoopprijs. Jaar, km stand en staat van de moto zijn de hoofdindicatoren om een prijs te bepalen. :unsure:

Verder idd geduld uitoefenen, voor hetzelfde geld is er morgen iemand die, om gelijk welke reden, dringend je KTM wil kopen. :grin:

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

TK : KTm 990 Adventure

Post by petervdc »

Droopy wrote: Verder idd geduld uitoefenen, voor hetzelfde geld is er morgen iemand die, om gelijk welke reden, dringend je KTM wil kopen. :grin:
Yep, lijkt me ook... Kvind dat de prijs correct is, er zal nog wel ietske afgaan, maar tis geen wrak h?, integendeel.
Keep going

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

TK : KTm 990 Adventure

Post by Wipr »

Djeezes Peter, heb eens geduld man. :wink:
Hoe meer je er mee bezig bent, des te meer je jezelf er druk in gaat maken, dat het niets gaat opleveren dus
Heb je tijd en trek je het financieel? Zo ja, wel -->>>>>>>>>>>

GEDULD!!!!!!

Laat de advertentie gewoon staan maar doe er niets meer mee. Diegene die interesse hebben, reageren misschien niet direct maar houden je zoekertje in het oog.

Nogmaals GEDULD! :wink:

Post Reply