KTM 1190 R

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

KTM 1190 R

Post by susse »

2013 (ingeschreven 10 12 2013)
13.000 km
volledig origineel
verwarmde handvaten KTM, bediening in menu
GPS mount Touratech, GPS krijg je er NIET bij
motorbeschermplaat alu 4mm KTM
kofferhouders voor de alu Zega Cases, koffers krijg je er NIET bij
kleine beschadiging zadel (ne kwiet die zijne kleine der met zijn bottineke opzette toen de KTM geparkeerd stond)
ABS
bochten ABS, pas standaard vanaf 2014
TCS
TPM

bovenblok werd 4000 km geleden vervangen wegens gekend oliefilterprobleem met te weinig smering als gevolg
uitgevoerd door Warrant Motos in Bousval die al mijn KTM's doet sinds 2004

krijgt voor verandering eigenaar nog een onderhoud bij Warrant

allez, als ge der 10.000? voor overhebt toch

waarom die buitenvliegt :?:
ik ben nen ouwe pee
ik wil carbus
ik wil geen elektronica
ABS/TCS kunnen ze opsmoren alhoewel ik moet toegeven dat het ABS verschrikkelijk goed werkt en ge kunt remmen aan't bord "te laat, met uwe smikkel in de gracht" en ge nog den bocht kunt pakken met uw vingers op de voorrem... bovenaards

tenslotte (en vooral), ik rij hier ten lande bijna niet meer met de moto
ga dus terug naar ne 950 (mijnen eigen ouwe GO!!!!!!!) waar ik in Transilvania beter mee uit de voeten zal kunnen
wordt deze ni verkocht, dan gaan er Mitaskes onder en rij ik met 150PK door de Transilvanische alpen :rayof: :mrgreen:

fotokes?
ni echt nodig h?
't is ne zwart-witte zoals alle R's met oranje chassis en valbaren

allez hop

Image

GPS mount

Image

ergens onderweg

Image

en 't is nen echten allroad :blob1:

Image
jommo... nagommenegank...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

KTM 1190 R

Post by F M »

13.000 km op 2 jaar tijd is inderdaad niet echt veel. Daarmee hebt ge natuurlijk wel ne moto met weinig kilometers te koop staan. Die zal wel snel weg raken.
I am confused. Oh no, maybe not!

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

KTM 1190 R

Post by susse »

ik zie wel... anders Mitaskes derop en verschepen naar de speeltuin in Transilvania
jommo... nagommenegank...

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

KTM 1190 R

Post by TRooPER »

susse wrote:2013 (ingeschreven 10 12 2013)

waarom die buitenvliegt :?:
ik ben nen ouwe pee
ik wil carbus
ik wil geen elektronica
ABS/TCS kunnen ze opsmoren alhoewel ik moet toegeven dat het ABS verschrikkelijk goed werkt en ge kunt remmen aan't bord "te laat, met uwe smikkel in de gracht" en ge nog den bocht kunt pakken met uw vingers op de voorrem... bovenaards

tenslotte (en vooral), ik rij hier ten lande bijna niet meer met de moto
ga dus terug naar ne 950 (mijnen eigen ouwe GO!!!!!!!) waar ik in Transilvania beter mee uit de voeten zal kunnen
wordt deze ni verkocht, dan gaan er Mitaskes onder en rij ik met 150PK door de Transilvanische alpen :rayof: :mrgreen:

:thumbsup:
tspook wordt wakker uit zijne winterslaap ???? :gieren:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

KTM 1190 R

Post by susse »

bekan tijd... :smash:

Wings bestellen
stuk collector vervangen
summer door...
paar draadjes knippen
nieuw rubber
oranje gelzadel ligt hier nog
elektrisch probleemke oplossen
jommo... nagommenegank...

Iefke
Posts: 99
Joined: 09 May 2014 18:13

KTM 1190 R

Post by Iefke »

Back to basics en gelijk hebt ge Susse. Al die elektronische foefkes hebt ge voor niks nodig. ABS bewijst zijn dienst nog op de weg als het glad of nat is, maar al de rest kan mijne rug op.
Ik heb met pijn in het hart mijne 990 Adventure na 37000 km verwisseld voor een SMT. Ik reed er bijna geen meter mee in het veld en heb er ook geen verstand van. Ik ben ne speelvogel op de weg, zeker in de bergen kan ik me uitleven en had gedacht een paar Haan wielen te laten vlechten voor mijn Adventure, om meer keuze te hebben in wegbanden. Maar toen kwam die SMT uit de kast gevallen, tja, 17 inchkes, tubeless; beter freinkes, super vinnig stuurgedrag en ik heb de knoop maar doorgehakt. Ik ben toch altijd op gang met wegpiraten, dus :Pyndn: En ik kan nog altijd genieten van dat bokkige 990 blok waaraan ik verknocht ben :P
Allez, ne KTM minder in Brussel :wink:
Groetjes aan de vampieren en succes met de verkoop!
Ashetmorvooruitgaat!

Post Reply