D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Mario »

bij BMW zijn er ook enkele modellen, iets wat wwwimmm kan beamen :peepwall:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Wipr »

wwwimmm wrote:
zappa wrote: ha! je ga van 't weekend de allroad rit van BMC meerijden? :grin:
Ik ga nu niet beweren dat het een uniek stuk is, maar toch, echt veel zie je die niet meer. Misschien is het wel den dienen waar de WIPR op staan kwijlen heeft toen hij nog in zijn pubertijd zat? 'k Zal hem maar snel eens een stevige poetsbeurt geven, kwestie van geen vieze ziektes op te lopen. Hier en daar zitten er zowaar nog van die witte korstjes op? :kots:
:ricky:
:peepwall: :mrgreen:

Awel dat is snel na te gaan of het diegene is waar ik op gekwijld heb. Enige verwijzing naar garage "Meskens" op de motor en ik zou er nog maar eens met Detol over gaan.

Nu over soepelheid gesproken. Ik heb de Vigor gehad en is dus dezelfde motor, frame, banden enz behalve een ander kleedje.
En als de deze motor nu niet is, dan is het souplesse. Maar de beloning binnen enkele maanden gaat des te groter zijn. (Zoals je zelf aangeeft)

Niettemin, mocht je hem Intussentijd grondig beu zijn, maak ik hier wel een plekje voor hem vrij :wink:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Wipr wrote: :peepwall: :mrgreen:

Awel dat is snel na te gaan of het diegene is waar ik op gekwijld heb. Enige verwijzing naar garage "Meskens" op de motor en ik zou er nog maar eens met Detol over gaan.

Nu over soepelheid gesproken. Ik heb de Vigor gehad en is dus dezelfde motor, frame, banden enz behalve een ander kleedje.
En als de deze motor nu niet is, dan is het souplesse. Maar de beloning binnen enkele maanden gaat des te groter zijn. (Zoals je zelf aangeeft)

Niettemin, mocht je hem Intussentijd grondig beu zijn, maak ik hier wel een plekje voor hem vrij :wink:
Oef, vals alarm, geen sticker van garage Meskens? :thumbsup:

Over de XLR:
- soepelheid kan een tikkeltje beter
- wind-, koude- en regenbescherming kan ook een tikkeltje beter
- uitrusting zou ook ietsekes meer mogen zijn(geen temperatuur-, toeren- of benzinemeter en in den donkeren is de dagteller ook al niet zichtbaar)
- sinds deze week ervaar ik voor het eerst hoeveel verschil het maakt om achter een grote camion te rijden
- ik stel ook vast dat er behoorlijk wat andere bestuurders zich voorbeeldig aan de reglementaire snelheid houden
- op de E17/E40 is het derde rijvak slechts een verre droom?

Maar elke miminunuut is een dadaverende bebeleleving!
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Mario wrote:bij BMW zijn er ook enkele modellen, iets wat wwwimmm kan beamen :peepwall:
Ja ook BMW heeft een 4-in-lijn reeks. Wel spijtig dat die krukasstangen alles behalve in lijn meebewegen...
:motten: :furious3: :ruzie:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

F M wrote: Tja, mijne motor staat al een tijdje in de garage aan de druppellader. Veel zin om te rijden heb ik voor het moment niet...

En dan komt WWWWWWim hier op 2 dagen tijd zijne moto verkopen aan een veels te hoge prijs, terwijl de mijne (volgens velen hier nochtans van een supermerk) totaal geen interesse wekt.

Daar word ik stil van.
Ach, kopen en verkopen, 't is ook bij mij niet altijd rozegeur en maneschijn geweest. Aloewel sinds ik met Triumph rijd?

In een ver verleden, heb ik ooit eens voor een redelijk bekend Italiaans merk gekozen. :foutje:

Aankoop was >17.000 ?, verkoop(na 1,5 jaar en 35kkm) 5.200,00?! En blij dat ik er vanaf was!

Als je echt zou beginnen twijfelen aan de kwaliteit van , dan moet je er maar eens de Dender, Durme, Demer of Schelde mee inrijden. Kwaliteit komt immers vroeg of laat altijd boven drijven?
:blbl:

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by petervdc »

wwwimmm wrote:Aankoop was >17.000 ?, verkoop(na 1,5 jaar en 35kkm) 5.200,00?!
wtf...
Keep going

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by robman »

wwwimmm wrote:
Over de XLR:
- soepelheid kan een tikkeltje beter
- wind-, koude- en regenbescherming kan ook een tikkeltje beter
- uitrusting zou ook ietsekes meer mogen zijn(geen temperatuur-, toeren- of benzinemeter en in den donkeren is de dagteller ook al niet zichtbaar)
- sinds deze week ervaar ik voor het eerst hoeveel verschil het maakt om achter een grote camion te rijden
- ik stel ook vast dat er behoorlijk wat andere bestuurders zich voorbeeldig aan de reglementaire snelheid houden
- op de E17/E40 is het derde rijvak slechts een verre droom?

Maar elke miminunuut is een dadaverende bebeleleving!
:ricky:

Oei

Zonder 'Gear indicator ' of wa ????? :roll: :shock: :shock: :shock: :mrgreen:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

robman wrote: Oei

Zonder 'Gear indicator ' of wa ????? :roll: :shock: :shock: :shock: :mrgreen:
Geen visuele gear-indicator, maar wel een akoestische... :thumbsup:
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Tot spijt van wie 't benijdt, den SLR is al terug de deur uit. Na meer dan 9000 km zonder het minste probleem(tenzij wat barre kou tijdens de afgelopen maand februari), werd het tijd voor iets nieuws. Meer dan 3 maand wachten, maar de beloning is des te beter:
Image
Image
Image

De juiste keuze! Een keuze voor meer plezier en (wat) minder comfort. Maar na 3 maand SLR voel je van dat laatste niks meer...
:sunny: :pom: :sweetheart:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Stefke »

Best wel een lelijk hok zeg! 8-)

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by F M »

Eindelijk! Veel plezier met de 3cilinder. :thumbsup:

Ondertussen kan ik ook volop genieten van zo een triple. Genieten van in de laagste tot in de hoogste toeren! :ricky:
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Tom Thumper »

Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg! 8-)
Volgens mij is er een rood laken tussen de ketting en de achtervering gedraaid. :dontknow: Maar ja, de gustibus et coloribus non est disputandum. Rijden gaat zeker goed doen, als je dat laken tussen de achterkant uitgeprutst krijgt.
Me gusta la moto, me gustas tu.

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Tom Thumper wrote:
Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg! 8-)
Volgens mij is er een rood laken tussen de ketting en de achtervering gedraaid. :dontknow: Maar ja, de gustibus et coloribus non est disputandum. Rijden gaat zeker goed doen, als je dat laken tussen de achterkant uitgeprutst krijgt.
Ach ja, ik weet het... :stupid:

Na een jaar met zo ne lelijke donkergroene TREX rondgereden te hebben wou ik niet alleen wat minder gewicht maar ook wat meer kleur. En ja, wéééral overdreven. :pillepalle:
Maar eens goed in gebruik en vuil zal het misschien wat minder schreeuwerig overkomen?
(trouwens, als ik er mee rijd heb ik er niet de minste last van. :lol: )

En als het echt niet went, dan kan ik nog steeds die rear hugger herspuiten of vervangen... :whistling:
:ricky:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by zappa »

Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg! 8-)
vind ik ook :thumbsdown: chance dat er een mooie motor voor staat :grin:

Vele intens oranje km's ( zo te zien aan dat reserve bidon aan je koffer, ga je d'r veel afleggen )

Proficiat zenne :thumbsup:
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by TRooPER »

Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg! 8-)
er zit een motor achter dat traliewerk , gecamoufleerd onder dat rood laken
tijd om het laken eraf te gooie en het hekwerk open te zetten zodat de motor kan brullen :lol:


HAVE FUN !!!!
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

F M wrote:Eindelijk! Veel plezier met de 3cilinder. :thumbsup:

Ondertussen kan ik ook volop genieten van zo een triple. Genieten van in de laagste tot in de hoogste toeren! :ricky:
Op tijd en stond nen triple, ik lust dat ook wel... :beer: :friday:

Blijkbaar de nieuwste hype: al die KTM-sissies die kiezen voor de degelijkheid, betrouwbaarheid en niet te evenaren soepelheid van een 3-cylinder.
:rayof:
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Tom Thumper wrote:
Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg! 8-)
Volgens mij is er een rood laken tussen de ketting en de achtervering gedraaid. :dontknow: Maar ja, de gustibus et coloribus non est disputandum. Rijden gaat zeker goed doen, als je dat laken tussen de achterkant uitgeprutst krijgt.
't Is geen rood laken, 't is een Intense Orange laken! :furious3:

Trouwens handig voor op reis, altijd beddegoed bij...
:blbl:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

zappa wrote:
Stefke wrote:Best wel een lelijk hok zeg! 8-)
vind ik ook :thumbsdown: chance dat er een mooie motor voor staat :grin:

Vele intens oranje km's ( zo te zien aan dat reserve bidon aan je koffer, ga je d'r veel afleggen )

Proficiat zenne :thumbsup:
Dat bidonneke is gevuld met tripel! :friday:

Trouwens, als je hip en trendy wil zijn en niet versleten wil worden voor een oude KTM-tante dan wordt het tijd om de overstap te wagen... :angel:
:sweetheart:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by zappa »

wwwimmm wrote: oude KTM-tante
nichtjes en kozensch mee nieuwjaar " die Klote Tante Motard, geeft al haar geld uit aan haren moto!!" :mrgreen: :mrgreen:
sig nature

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

zappa wrote:
wwwimmm wrote: oude KTM-tante
nichtjes en kozensch mee nieuwjaar " die Klote Tante Motard, geeft al haar geld uit aan haren moto!!" :mrgreen: :mrgreen:
En na de overstap wordt dat: Tante Is Gul En Rijk
want dan hoef je na elke ritje niet meer naar de dealer. :peepwall:
:pom:

Post Reply