D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
Post Reply
Mario

D? mooiste, d? beste, d? betrouwbaarste!

Post by Mario » 03 Feb 2016 12:09

bij BMW zijn er ook enkele modellen, iets wat wwwimmm kan beamen :peepwall:

Wipr

Post by Wipr » 03 Feb 2016 22:23

wwwimmm wrote:
zappa wrote: ha! je ga van 't weekend de allroad rit van BMC meerijden? :grin:
Ik ga nu niet beweren dat het een uniek stuk is, maar toch, echt veel zie je die niet meer. Misschien is het wel den dienen waar de WIPR op staan kwijlen heeft toen hij nog in zijn pubertijd zat? 'k Zal hem maar snel eens een stevige poetsbeurt geven, kwestie van geen vieze ziektes op te lopen. Hier en daar zitten er zowaar nog van die witte korstjes op? :kots:
:ricky:
:peepwall: :mrgreen:

Awel dat is snel na te gaan of het diegene is waar ik op gekwijld heb. Enige verwijzing naar garage "Meskens" op de motor en ik zou er nog maar eens met Detol over gaan.

Nu over soepelheid gesproken. Ik heb de Vigor gehad en is dus dezelfde motor, frame, banden enz behalve een ander kleedje.
En als de deze motor nu niet is, dan is het souplesse. Maar de beloning binnen enkele maanden gaat des te groter zijn. (Zoals je zelf aangeeft)

Niettemin, mocht je hem Intussentijd grondig beu zijn, maak ik hier wel een plekje voor hem vrij :wink:

wwwimmm

Post by wwwimmm » 04 Feb 2016 10:35

Wipr wrote: :peepwall: :mrgreen:

Awel dat is snel na te gaan of het diegene is waar ik op gekwijld heb. Enige verwijzing naar garage "Meskens" op de motor en ik zou er nog maar eens met Detol over gaan.

Nu over soepelheid gesproken. Ik heb de Vigor gehad en is dus dezelfde motor, frame, banden enz behalve een ander kleedje.
En als de deze motor nu niet is, dan is het souplesse. Maar de beloning binnen enkele maanden gaat des te groter zijn. (Zoals je zelf aangeeft)

Niettemin, mocht je hem Intussentijd grondig beu zijn, maak ik hier wel een plekje voor hem vrij :wink:
Oef, vals alarm, geen sticker van garage Meskens? :thumbsup:

Over de XLR:
- soepelheid kan een tikkeltje beter
- wind-, koude- en regenbescherming kan ook een tikkeltje beter
- uitrusting zou ook ietsekes meer mogen zijn(geen temperatuur-, toeren- of benzinemeter en in den donkeren is de dagteller ook al niet zichtbaar)
- sinds deze week ervaar ik voor het eerst hoeveel verschil het maakt om achter een grote camion te rijden
- ik stel ook vast dat er behoorlijk wat andere bestuurders zich voorbeeldig aan de reglementaire snelheid houden
- op de E17/E40 is het derde rijvak slechts een verre droom?

Maar elke miminunuut is een dadaverende bebeleleving!

wwwimmm

Post by wwwimmm » 04 Feb 2016 10:41

Mario wrote:bij BMW zijn er ook enkele modellen, iets wat wwwimmm kan beamen :peepwall:
Ja ook BMW heeft een 4-in-lijn reeks. Wel spijtig dat die krukasstangen alles behalve in lijn meebewegen...
:motten: :furious3: :ruzie:

wwwimmm

Post by wwwimmm » 04 Feb 2016 10:45

F M wrote: Tja, mijne motor staat al een tijdje in de garage aan de druppellader. Veel zin om te rijden heb ik voor het moment niet...

En dan komt WWWWWWim hier op 2 dagen tijd zijne moto verkopen aan een veels te hoge prijs, terwijl de mijne (volgens velen hier nochtans van een supermerk) totaal geen interesse wekt.

Daar word ik stil van.
Ach, kopen en verkopen, 't is ook bij mij niet altijd rozegeur en maneschijn geweest. Aloewel sinds ik met Triumph rijd?

In een ver verleden, heb ik ooit eens voor een redelijk bekend Italiaans merk gekozen. :foutje:

Aankoop was >17.000 ?, verkoop(na 1,5 jaar en 35kkm) 5.200,00?! En blij dat ik er vanaf was!

Als je echt zou beginnen twijfelen aan de kwaliteit van , dan moet je er maar eens de Dender, Durme, Demer of Schelde mee inrijden. Kwaliteit komt immers vroeg of laat altijd boven drijven?
:blbl:

petervdc

Post by petervdc » 04 Feb 2016 14:56

wwwimmm wrote:Aankoop was >17.000 ?, verkoop(na 1,5 jaar en 35kkm) 5.200,00?!
wtf...
Keep going

robman

Post by robman » 04 Feb 2016 22:22

wwwimmm wrote:
Over de XLR:
- soepelheid kan een tikkeltje beter
- wind-, koude- en regenbescherming kan ook een tikkeltje beter
- uitrusting zou ook ietsekes meer mogen zijn(geen temperatuur-, toeren- of benzinemeter en in den donkeren is de dagteller ook al niet zichtbaar)
- sinds deze week ervaar ik voor het eerst hoeveel verschil het maakt om achter een grote camion te rijden
- ik stel ook vast dat er behoorlijk wat andere bestuurders zich voorbeeldig aan de reglementaire snelheid houden
- op de E17/E40 is het derde rijvak slechts een verre droom?

Maar elke miminunuut is een dadaverende bebeleleving!

Oei

Zonder 'Gear indicator ' of wa ????? :roll: :shock: :shock: :shock: :mrgreen:

wwwimmm

Post by wwwimmm » 05 Feb 2016 13:15

robman wrote: Oei

Zonder 'Gear indicator ' of wa ????? :roll: :shock: :shock: :shock: :mrgreen:
Geen visuele gear-indicator, maar wel een akoestische... :thumbsup:

wwwimmm

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm » 26 Apr 2016 21:50

Tot spijt van wie 't benijdt, den SLR is al terug de deur uit. Na meer dan 9000 km zonder het minste probleem(tenzij wat barre kou tijdens de afgelopen maand februari), werd het tijd voor iets nieuws. Meer dan 3 maand wachten, maar de beloning is des te beter:
Image
Image
Image

De juiste keuze! Een keuze voor meer plezier en (wat) minder comfort. Maar na 3 maand SLR voel je van dat laatste niks meer...
:sunny: :pom: :sweetheart:

Stefke

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Stefke » 26 Apr 2016 23:07

Best wel een lelijk hok zeg! 8-)
2016: 45000 :ricky: 2017: 17000

Post Reply