D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Gelijk wat, als het maar iets met motorfietsen te maken heeft
wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

F M wrote:Omdat die het oranje merk het dichtst benaderen?
Je gaat die exclusieve Intens Orange kleur van de (snelste) Tiger toch niet gaan vergelijken met het alledaagse, doffe oranje van die Oostenrijkse rommel zeker? :bash:
Die KTM's zijn misschien wel wat vinniger/sneller op heel korte termijn, maar dan vooral onderweg van en naar de garage, tenminste als je die nog haalt… :blbl:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by F M »

wwwimmm wrote:
F M wrote:Omdat die het oranje merk het dichtst benaderen?
Je gaat die exclusieve Intens Orange kleur van de (snelste) Tiger toch niet gaan vergelijken met het alledaagse, doffe oranje van die Oostenrijkse rommel zeker? :bash: :
Met mijn kleurenblindheid zie ik toch het verschil niet :dontknow:
I am confused. Oh no, maybe not!

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Eindelijk. Dat rood laken is van tussen de ketting!

De (lelijke en niet goed passende )Powerbronze rear hugger is vervangen door een alu chain guard en een R&G hugger. Die combinatie mag blijven.

Image

:ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Muug »

wwwimmm wrote: Image
Mijn god, in het rood zijn ze nog lelijker ! :puke:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Tom Thumper »

wwwimmm wrote:Eindelijk. Dat rood laken is van tussen de ketting!

De (lelijke en niet goed passende )Powerbronze rear hugger is vervangen door een alu chain guard en een R&G hugger. Die combinatie mag blijven.

Image

:ricky:
Boven het achterwiel is er nog een stukske blijven hangen maar je bent in elk geval goed bezig.
Me gusta la moto, me gustas tu.

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Muug wrote:
Mijn god, in het rood zijn ze nog lelijker ! :puke:

Idd, rood ( het kleur van Ducati, de sossen en andere rommel) zou niet mooi zijn. Daarom heb ik ook voor INTENSE ORANGE gekozen. Mooier dan rood en vooral mooier dan een roze Fireblade… :w00t:

:ricky:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by OzzePaa »

wwwimmm wrote:
Muug wrote:
Mijn god, in het rood zijn ze nog lelijker ! :puke:

Idd, rood ( het kleur van Ducati, de sossen en andere rommel) zou niet mooi zijn. Daarom heb ik ook voor INTENSE ORANGE gekozen. Mooier dan rood en vooral mooier dan een roze Fireblade… :w00t:

:ricky:
Ja nogal wiedes : vollegens de testers van MR konde den XRt ook alleen maar in dat ... euuhhh soort van oranje krijgen, en ze vonden hem daarin afgrijselijk en bovendien toch niet je-dat-van-hét, in vergelijking met de KTM1050, F800GS, Soes V-Strom 1000 en de nieven AT : ze zetten 'm helemaal achter in dat rijtje :o :? :roll:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Muug »

wwwimmm wrote: Idd, rood ( het kleur van Ducati, de sossen en andere rommel) zou niet mooi zijn. Daarom heb ik ook voor INTENSE ORANGE gekozen. Mooier dan rood en vooral mooier dan een roze Fireblade…
intense orange verwarren met tomatterood, bordeaux verwarren met roze :?
Maar, er gaat me nu een licht op :idea:
Arme jongen, nu heb ik toch meelij met jou, :sweeet: dat je nooit hebt willen toegeven dat je kleurenblind bent! :o Arme kerel :whistling:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by zappa »

De achtergrond van je motofoto is te blauw/grijs, dat fiatje, die blauwe grassen, de tegelkes, dat bord...

Eigenlijk kan je beter je moto voor een rode auto of een sossenverkiezingsbord plaatsen om uw intens oranje beter tot zijn recht te laten komen :mrgreen: en liefst nog rekening houden met de gulden snede

;)
sig nature

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by Harald »

Wel grappig.
hier wordt maar over 1/3 van de tittel door geboomd ...
Betekent dit dan dat 2/3 van de originele tittel stilzwijgend als waarheid wordt bevestigd?

Ik vind de kleur ni schoon, de beste ... dat weet ik ni, misschien voor u maar misschien niet voor mij.
De betrouwbaarste ... waarschijnlijk wel, uit eigen ervaring bevestig ik dat het een zeer betrouwbaar merk is (als de batterij niet leeg is :oops: )

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

OzzePaa wrote:
wwwimmm wrote:Ja nogal wiedes : vollegens de testers van MR konde den XRt ook alleen maar in dat ... euuhhh soort van oranje krijgen, en ze vonden hem daarin afgrijselijk en bovendien toch niet je-dat-van-hét, in vergelijking met de KTM1050, F800GS, Soes V-Strom 1000 en de nieven AT : ze zetten 'm helemaal achter in dat rijtje :o :? :roll:
Is MR dan het evangelie? Misschien voor jou, ik weet wel beter. Motor Roddels zijn niet aan mij besteed en al zeker niet het lijstje miskleunen dat je daar citeert.
;)

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Muug wrote:intense orange verwarren met tomatterood, bordeaux verwarren met roze :?
Maar, er gaat me nu een licht op :idea:
Arme jongen, nu heb ik toch meelij met jou, :sweeet: dat je nooit hebt willen toegeven dat je kleurenblind bent! :o Arme kerel :whistling:
Ach, je zou beter moeten weten. Liefde maakt (kleuren)blind...
Bordeaux(?) wordt roos, Intense Orange is de mooiste kleur ter wereld! :sweetheart:

Rationeel gezien zit je met die 'arme jongen/kerel' wel juist. Gelukkig maakt liefde niet alleen blind, maar ook rijk! Helaas voor jou dat dit gevoel jou vreemd is. Ik wens het iedereen toe.
;)
Hallelujah!
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

zappa wrote:De achtergrond van je motofoto is te blauw/grijs, dat fiatje, die blauwe grassen, de tegelkes, dat bord...

Eigenlijk kan je beter je moto voor een rode auto of een sossenverkiezingsbord plaatsen om uw intens oranje beter tot zijn recht te laten komen :mrgreen: en liefst nog rekening houden met de gulden snede

;)
Zoals reeds eerder gezegd, wat is het belang van de achtergrond als de voorgrond zo verblindend is? :shock:
Over die gulden snede kan ik niet meespreken. Dat lijkt mij trouwens eerder een vrouwelijke (weliswaar koele) bedoening...
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

Harald wrote:Wel grappig.
hier wordt maar over 1/3 van de tittel door geboomd ...
Betekent dit dan dat 2/3 van de originele tittel stilzwijgend als waarheid wordt bevestigd?

Ik vind de kleur ni schoon, de beste ... dat weet ik ni, misschien voor u maar misschien niet voor mij.
De betrouwbaarste ... waarschijnlijk wel, uit eigen ervaring bevestig ik dat het een zeer betrouwbaar merk is (als de batterij niet leeg is :oops: )
Eindelijk nog eens iemand met gezond verstand/inzicht! :thumbsup:
:ricky:

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by pingu »

wwwimmm wrote:
OzzePaa wrote:
wwwimmm wrote:Ja nogal wiedes : vollegens de testers van MR konde den XRt ook alleen maar in dat ... euuhhh soort van oranje krijgen, en ze vonden hem daarin afgrijselijk en bovendien toch niet je-dat-van-hét, in vergelijking met de KTM1050, F800GS, Soes V-Strom 1000 en de nieven AT : ze zetten 'm helemaal achter in dat rijtje :o :? :roll:
Is MR dan het evangelie? Misschien voor jou, ik weet wel beter. Motor Roddels zijn niet aan mij besteed en al zeker niet het lijstje miskleunen dat je daar citeert.
;)
'k ben zelf een tijdje op MR ge-abonneerd geweest. Maar na een tijdje begint dat "alles wat niet rechtstreeks afgeleid is van een MotoGP fiets is tam en inspiratieloos" gedoe toch wel wat te vervelen. Het rijtje "concurrenten" zegt mij ook niet veel, behalve die AT dan, dat is toch een veelbelovend geval...

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by OzzePaa »

wwwimmm wrote:
OzzePaa wrote:
wwwimmm wrote:Ja nogal wiedes : vollegens de testers van MR konde den XRt ook alleen maar in dat ... euuhhh soort van oranje krijgen, en ze vonden hem daarin afgrijselijk en bovendien toch niet je-dat-van-hét, in vergelijking met de KTM1050, F800GS, Soes V-Strom 1000 en de nieven AT : ze zetten 'm helemaal achter in dat rijtje :o :? :roll:
Is MR dan het evangelie? Misschien voor jou, ik weet wel beter. Motor Roddels zijn niet aan mij besteed en al zeker niet het lijstje miskleunen dat je daar citeert.
;)
Dat boekske voor de eerste keer gekocht vorige week ... om wat leesvoer tijdens babysit op OsBo ... en als er ene afkomt met de leer van eendert wie, zeg ik dattem ze tegen de muur kan zetten.
Of wat MR verkondigt te geloven is, lijkt me niet zo evident ... als je weet dat de XRT idd ook (in België) verkrijgbaar is in Crystal White.
Of de XRT geen miskleun is horen misschien van wwwiiiimmmm als 'em aan zijn volgende brommer toe is ;) :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

pingu wrote: 'k ben zelf een tijdje op MR ge-abonneerd geweest. Maar na een tijdje begint dat "alles wat niet rechtstreeks afgeleid is van een MotoGP fiets is tam en inspiratieloos" gedoe toch wel wat te vervelen. Het rijtje "concurrenten" zegt mij ook niet veel, behalve die AT dan, dat is toch een veelbelovend geval...
Ik volg je volledig.
De Honda AT was idd ook een optie, maar voor mij uiteindelijk toch geen partij tov de Tiger:
- minstens even zwaar
- behoorlijk prijzig, om nog te zwijgen van de accessoires
- een betere dealer vinden dan BMC ?
- kinderziektes?
En last but not least: de keuze tussen een (bokkige)2- of (soepele)3-cylinder was hééél snel gemaakt.
:ricky:

wwwimmm
Posts: 91
Joined: 24 Jan 2016 09:35

Re: D� mooiste, d� beste, d� betrouwbaarste!

Post by wwwimmm »

OzzePaa wrote:Dat boekske voor de eerste keer gekocht vorige week ... om wat leesvoer tijdens babysit op OsBo ... en als er ene afkomt met de leer van eendert wie, zeg ik dattem ze tegen de muur kan zetten.
Of wat MR verkondigt te geloven is, lijkt me niet zo evident ... als je weet dat de XRT idd ook (in België) verkrijgbaar is in Crystal White.
Of de XRT geen miskleun is horen misschien van wwwiiiimmmm als 'em aan zijn volgende brommer toe is ;) :mrgreen:
De volgende twee zijn al besteld! Er is geen beter... :laugh3:
:ricky:

Post Reply